Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Superleague Formula

Last post 05-22-2008 19:34 by FlashD. 77 replies.
Page 2 of 4 (78 items) < Previous 1 2 3 4 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 08-17-2007 15:59 In reply to

Re: Betreft: Superleague Formula

PSV presenteerde tijdens de open dag de wagen voor Superleague Formula. Hij ziet er best aardig uit.

Dit is 'm dan, geheel in de clubkleuren van PSV.

www.joost-nmgn.hyves.nl
  • 08-17-2007 19:21 In reply to

V12, 750 pk, ik ga zeker kijken!
    Voetbal is niet mijn koppie thee, ik hoop dat het er op de circuits iets rustiger aan toe gaat dan in de stadions....
    Gefouilleerd worden en door metaaldetectorpoortjes bij Circuit Park Zandvoort, ziet iemand dat al zitten?

• 08-19-2007 12:05 In reply to

Deze auto's hadden ze in de A1 moeten hebben! Dit lijkt er tenminste op qua motorvermogen.

• 09-11-2007 10:44 In reply to

Kan iemand mij iets uitleggen?

PSV leent haar licentie aan het racen. Daar krijgen ze geld voor. Logisch.

Maar waar komt het geld vandaan? (1 miljoen prijzengeld per weekend + licentie kosten voor de clubs)
    Als ik ga sponsoren dan wil ik MIJN naam op die auto, niet die van PSV.

Mijnheer Webb probeert dit al zolang onder verschillende namen dat hij nu niet eens de moeite heeft genomen om de naam vast te laten leggen bij een merkenbureau.

Ik blijf toch denken aan een broodje marketing-aap.

• 09-11-2007 20:36 In reply to

Lijkt mij inderdaad stug dat PSV voor de kosten opdraait, ze zullen de meeste gelden wel uit de uitzendrechten en de reclames halen.

• 09-15-2007 11:25 In reply to

Weet iemeand al wanneer de eerste race is?

Do you feel lucky?
  • 09-15-2007 12:29 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

TinusT:

Weet iemeand al wanneer de eerste race is?

Van augustus tot en met november 2008, dus nog even wachten Wink

http://superleagueformula.com/

HOLLANDIAAN
  • 10-01-2007 21:49 In reply to

Haha inderdaad! Nog even wachten:)

Deze serie gaat een flop worden denk ik..Als dat het al niet is overigens..Ze zouden dit jaar al gaan rijden eerst toch? Maar omdat er te weinig inschrijvingen waren ging het niet door.

• 10-01-2007 22:05 In reply to

Ferrari:

Lijkt mij inderdaad stug dat PSV voor de kosten opdraait, ze zullen de meeste gelden wel uit de uitzendrechten en de reclames halen.

PSV krijgt er zelfs geld voor van die organisatie 

• 10-02-2007 22:53 In reply to

StevenQ:

Ferrari:

PSV krijgt er zelfs geld voor van die organisatie 

Hmm..maar is een mailtje naar m'n cluppie Ajax sturen dan:)

• 10-03-2007 9:19 In reply to

Psv betaalt zeker een bedrag voor deze raceklasse, net als nu de a1 gp die de eerste jaren niet veel betaalde is het concept een beetje overgenmonen door de slf.  de voetbalteams die meedoen betalen ik meen een half miljoen voor deze opzet.

niet gratis dus

• 10-03-2007 9:40 In reply to

Ik ben ondertussen gebeld door de perschef van één van de clubs (hoi Pedro, en nu niet weer bellen svp) nadat ik een soortgelijke vraag gesteld had op de superleague site.
    Hij was nogal geiriteerd dat ik zo'n negatieve vraagstelling had en negatieve vragen komen dus ook niet op die site terecht.

PSV betaald niets en krijgt inkomsten uit de televisierechten.
    Wat mij enorm irriteerd is dat ze zo geheimzinnig doen, dit zijn weer diezelfde gasten die het al jaaaaaren proberen, en dat notabene de perschef van PSV mij persoonlijk opbelt om die gast uit Spanje te verdedigen.

Daaruit blijkt voor mij wel dat het niet goed zit. Het is een marketingverhaal (net als spyker?) en komt pas van de grond als ze zeker zijn dat alle inkomsten gedekt zijn. Als ze niet zeker zijn dat ze binnenlopen gaat het er niet komen.

Jammer Pedro, maar ik blijf voorlopig toch nog even negatief! Ik kan nog even niet de sportieve gedachte erachter ontdekken.

• 11-20-2007 19:19 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Superleague Formula

Galatasaray deelnemer Superleague Formula

De Superleague Formula is weer een nieuwe deelnemer rijker. De Turkse voetbalclub Galatasaray uit Istanboel heeft zich aan de nieuwe raceklasse verbonden.
    Galatasaray is naast AC Milan, FC Porto, Olympiacos, PSV Eindhoven, Borussia Dortmund, RSC Anderlecht, Flamengo en FC Basel de negende voetbalclub die zich aan de nieuwe raceklasse heeft verbonden.
    De Superleague Formula is een nieuwe raceklasse met 750 pk sterke éénzitters uitgedost in de kleuren van de participerende voetbalclubs. In augustus 2008 gaat de serie van start met de eerste van zes races op grote Europese circuits.
    HOLLANDIAAN
  • 11-20-2007 19:52 In reply to

Re: Superleague Formula

Na de F1 en CC toch een van de krachtigste auto's. Ben benieuwd wie PSV's auto gaat besturen. Moet toch wel enig coureur van allure zijn, want zo'n monster van 750 PK hou je niet zomaar op de baan, wellicht Jos?

• 11-21-2007 10:00 In reply to

IK ken nog wel een coureur die in Eindhoven geboren is en die momenteel ook niks te doen heeft Wink 

• 11-21-2007 18:19 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Superleague Formula

StevenQ:

IK ken nog wel een coureur die in Eindhoven geboren is en die momenteel ook niks te doen heeft Wink 

Jaaaaa, wat een goed plan. En hij zal dan ook nog veel geld mee kunnen brengen. Terwijl een overjarige limburgse stinkkaas er een miljoen voor zou vragen, dus die is al bij voorbaat uitgesloten.Wink
    HOLLANDIAAN
  • 11-24-2007 11:09 In reply to

Superleague Formula

Het gloednieuwe kampioenschap waarin voetbal en racen samekomen, de Superleague Formula zal op 31 augustus van start gaan in Donnington Park. Ook zal onder andere Zolder het decor zijn van een evenement. Deze race valt ietwat ongelukkig, omdat op dezelfde dag de A1GP op Zandvoort plaats zal vinden. ... bron: autosportnieuws.be
    Weblog weer online;) http://f1master.wordpress.com
  • 11-24-2007 11:10 In reply to

Ik denk dat zijn naam begint met een V :)
  • 11-25-2007 14:57 In reply to

Ja dat is 'm, we kunnen maar beter 10 jaar wachten op zijn zoon, die gaat tegenwoordig als een speer in de karts!

• 11-25-2007 19:02 In reply to

Ja maar ik denk dat dat foute vergelijking is aangezien hij de beste spullen voor z'n karts heeft he, hij heeft alles thuis om z'n kart optevoeren... andere jongetjes hebben een budget van 8.000 euro en hij heeft een oneindig budget, Max test ook bijna elke dag na school.... ik wil 'em wel eens zien in F. Renault (over paar jaartjes;)) dan is het een leuk vergelijking's matriaal en zelfs dan .... Ik geloof zeker dat Max goed is (Sofie en Jos... beide meervoudig Europees karting) maar toch;)
Page 2 of 4 (78 items) < Previous 1 2 3 4 Next >