Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Superleague Formula

Last post 05-22-2008 19:34 by FlashD. 77 replies.
Page 3 of 4 (78 items) < Previous 1 2 3 4 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 11-25-2007 19:22 In reply to

Re: Superleague Formula

f1master:
    Ja maar ik denk dat dat foute vergelijking is aangezien hij de beste spullen voor z'n karts heeft he, hij heeft alles thuis om z'n kart optevoeren... andere jongetjes hebben een budget van 8.000 euro en hij heeft een oneindig budget, Max test ook bijna elke dag na school.... ik wil 'em wel eens zien in F. Renault (over paar jaartjes;)) dan is het een leuk vergelijking's matriaal en zelfs dan .... Ik geloof zeker dat Max goed is (Sofie en Jos... beide meervoudig Europees karting) maar toch;)

Nou, zal het niet zo zijn dat de meeste jongetjes die karten toch wel vermogende ouders hebben? Anders kan je niet eens op een fatsoenlijke manier meedoen. Max krijgt het racen al op zo'n jonge leeftijd met de paplepel ingegoten, dat het wel een voordeel moet zijn.

• 11-25-2007 19:36 In reply to

Nee ben ik het niet mee eens, je hoeft niet vermogend te zijn om samen met pa te gaan karten, idd het kost geld maar toch... ik heb ook een Rotax en ik ben gewoon sport leraar;)
    Weblog weer online;) http://f1master.wordpress.com
  • 11-26-2007 9:30 In reply to

Je hoeft niet vermogend te zijn maar het vermogen om goed te kunnen karten wordt beter bij een vermogen

• 11-26-2007 9:41 In reply to

sorry maar dh?? een seizoen karten op professioneel niveau kost ruim 20.000 euro

dan heb ik het over de 125cc shakelkartjes in een redelijk team op europees niveau voor een 4takt kost het ongeveer een 5 a 6 duizend euri voor het nk. dus kost toch redelijk wat poen.

ff over de superformula,

een ding staat vast dat op CP Zolder vele topraces worden ghouden ook deze zal er bij zijn.

• 11-30-2007 13:49 In reply to

Xclusief: Van Amersfoort Racing bevestigt interesse Superleague Formula

Uitgegeven door Tim Biesbrouck 29 november 2007 19:46 - Print artikel

Het succesvolle Nederlandse raceteam Van Amersfoort Racing bevestigt interesse in de Superleague Formula, een nieuwe autosportklasse waarin voetbalclubs het met 750 pk sterke bolides tegen elkaar opnemen. Het team dat onder andere de oud F1-coureurs Jos Verstappen en Christijan Albers onder de hoede heeft gehad, wordt ook gelinkt aan de deelnemende club PSV, zo werd tegenover RaceXpress.com bevestigd.

Van Amersfoort Racing is momenteel actief in de Northern European Cup Formula Renault 2.0 en de ATS F3 Cup. Afgelopen seizoen veroverde het team met Carlo van Dam de titel in de Formule 3. Dat eigenaar Frits van Amersfoort interesse heeft is niet zo gek. "Ook voor ons is het belangrijk wakker te blijven", verklaarde Frits van Amersfoort tegenover RaceXpress.com. "We zijn onlangs bij een presentatie geweest waar het een en ander werd uitgelegd en we staan nu op de lijst. Wel moeten er nog een aantal vragen beantwoord worden voordat wij kunnen starten met de voorbereidingen." De voorkeur voor het ondersteunen van een voetbalclub gaat uiteraard naar PSV Eindhoven, de enige Nederlandse deelnemer.

In totaal staan er bij de aftrap op 31 augustus 2008 op het Britse circuit Donington twintig bolides op de grid, die allen een voetbalclub vertegenwoordigen. Tien raceteams verzorgen de bolides van deze twintig equipes (ieder twee) gedurende zes raceweekends die in slechts drie maanden tijd worden verreden. Op dit moment is enkel Astromega bevestigd als deelnemend raceteam. Zij zullen de auto verzorgen van het Belgische RSC Anderlecht en het Braziliaanse Flamengo. Naast deze twee teams en PSV Eindhoven zijn ook AC Milan, Borussia Dortmund, FC Basel, Galatasaray SK, FC Porto en Olympiakos reeds bevestigd.

De dichtstbijzijnde race wordt verreden in Zolder. In het weekend van 5 oktober strijkt de Superleague Formula neer op het Belgische circuit, terwijl datzelfde weekend ook de A1GP op Zandvoort wordt gehouden.
  • 01-13-2008 18:40 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Tiago Monteiro

Tiago Monteiro wellicht naar Super Leaque Formula

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=9617

HOLLANDIAAN
  • 01-14-2008 18:18 In reply to

Re: Tiago Monteiro

Ed-F1:

Zou lachen zijn als de geruchten klopen als ook CA voor PSV uitkomtStick out tongue

VOOR HET GEWONE VOLK. DUIFJERACING.NL

• 01-14-2008 18:44 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

duifje:

Ed-F1:

Zou lachen zijn als de geruchten klopen als ook CA voor PSV uitkomtStick out tongue

Ja daar dacht ik ook al aanWink Maar dan hoop ik toch wel dat ie bijvoorbeeld DTM erbij gaat doen, want er worden zover ik weet nog maar 6 races gereden in 2008 in de Superleague Formula, en dat vind ik niet echt veel. (kan inmiddels veranderd zijn moet ik effe zoeken).
    HOLLANDIAAN
  • 01-14-2008 19:22 In reply to

Je hoeft niet tezoeken hoor klopt helemaal.Stick out tongue

Zolder valt onder de A1 Gp zandvoort

Race 1: Donington, United Kingdom – August 30/31, 2008

Race 2: Nürburgring, Germany – September 20/21, 2008

Race 3: Zolder, Belgium – October 4/5, 2008

Race 4: Italy (location TBA) – October 18/19, 2008

Race 5: Estoril, Portugal – November 1/2, 2008

Race 6: Jerez, Spain –November 22/23, 2008

• 01-15-2008 15:26 In reply to

Brings back good memories!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 01-15-2008 16:23 In reply to

Ahh, je liep een leuke dame tegen het lijf??

• 01-15-2008 18:30 In reply to

Fittipaldi:

Ja toen was het nog leuk en gezelligWink Is al weer bijna 5 jaar geleden maatje.

• 01-15-2008 19:33 In reply to

duifje:

Fittipaldi:

Ja toen was het nog leuk en gezelligWink Is al weer bijna 5 jaar geleden maatje.

August 30/31, 2008; moet volgens mij nog komen. Back to the future??

• 01-16-2008 11:21 In reply to

Ok, om precies te zijn brengt Donington goede herinneringen boven toen we met een bescheiden afvaardiging van de fanclub naar de DTM gingen aldaar, Duifje was er ook bij en inderdaad het was zeer gezellig, denk aan "De hakker van Donington" !!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 01-16-2008 12:11 In reply to

Fittipaldi:
    denk aan "De hakker van Donington" !!

En chili-con-carne, de hakker van Donington die samen met zijn vriendin twee uur aan het douchen was, iemand die een beetje hoestte en natuurlijk de round-abouts. Maar goed, het komt niet vaak voor dat je de tent kunt uitrollen en zo ongeveer in de paddock beland. Donington, ik zeg niet dat ik er nog ooit kom maar dit was onvergetelijk en een prachtige ervaring om mee te maken.

En nu weer on-topic hahaha.

• 01-16-2008 19:22 In reply to

Heeft iemand al een idee waar de uitzendrechten heengaan, ik zou het wel graag willlen volgen.

• 01-17-2008 19:30 In reply to

Paul:

Fittipaldi:
    denk aan "De hakker van Donington" !!

En chili-con-carne, de hakker van Donington die samen met zijn vriendin twee uur aan het douchen was, iemand die een beetje hoestte en natuurlijk de round-abouts. Maar goed, het komt niet vaak voor dat je de tent kunt uitrollen en zo ongeveer in de paddock beland. Donington, ik zeg niet dat ik er nog ooit kom maar dit was onvergetelijk en een prachtige ervaring om mee te maken.

En nu weer on-topic hahaha.

Ha sorry hoor, maar dit is een CA forum dus het mag.

Ik mis deze man wel hoor  op dit forum, want hij is echt een van de aller grootste fans van CA, en gewoon een heerlijk mens om mee om te gaan.

Ik mis zijn droge humor vooral, met HaPe kon en kan je echt lachen.

Hulde aan vroeger en Hulde aan HaPeWink

• 01-30-2008 17:21 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Superleague formula

Het begint toch zo langzamerhand  serieuze vorm aan te nemen Huh?

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=9771

HOLLANDIAAN
  • 03-07-2008 18:26 In reply to

Re: Superleague formula

• 03-07-2008 18:48 In reply to

Re: Superleague formula

kriele:

Ja moet zeggen dat het er heel goed uit ziet. komt tijd komt raad.

Page 3 of 4 (78 items) < Previous 1 2 3 4 Next >