Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Verbetervoorstellen CA forum

Last post 01-22-2008 19:49 by BSR-Motorsport. 132 replies.
Page 5 of 7 (133 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 08-10-2007 11:39 In reply to

Re: Het nieuwe forum

Leuk dat de ranking is aangepast, het idee van Chris zijn carriere was leuk..

• 08-10-2007 11:49 In reply to

de help-knop rechts bovenin het scherm heeft ook totaal geen functie voor ons, onwetende posters. 

• 08-10-2007 12:01 In reply to

Wat ik overigens positief vind is dat het forum er nu ook goed uitziet in firefox op linux, dat was voorheen nogal problematisch.

• 08-10-2007 12:47 In reply to

Puh, tis mooi geworden hoor, maar wel weer ff wennen.

ga ut op mn gemakkie maar allemaal uitvogelenWink

scots do it better in the kilt
  • 08-10-2007 13:24 In reply to

Ferrari:

Beetje jammer dat de rankings naar beneden zijn bijgesteld,

Jullie posten teveel Stick out tongue Op deze manier is er weer 'eer' te behalen. 

zelfs de mods hebben nu een ranking.

Aangepast Wink

Op het oude forum kon je meteen zien of er "vandaag" gepost was, nu moet je de datum in de gaten houden, die ook nog eens jjjj/d/m is.
    Verder niets anders dan complimenten!

In ieder geval is dit in je profile en dan het tabje site options aan te passen, ik heb hem zelf nu op d/m/j waarbij dan van de maand de eerste 3 letters verschijnen, dus deze maand aug. Dit kijkt al een heel stuk prettiger. Ik zal kijken of het standaard gemaakt kan worden.
    Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 13:41 In reply to

Een zeer aangename verassing dit nieuwe forum zo bij de terugkomst van mijn vakantie adres. Goed bezig, en prettig dat ook de quote "problemen" opgelost zijn.

"Bij twijfel..... Gas geven!
  • 08-10-2007 16:19 In reply to

Vreemd allemaal....maar waarom komen al mijn postings standaard in de tag "ban bartus"? Geeked

Bartus(die toch liever de map "Bartus wordt hoofdmoderator" zou kiezen)

• 08-10-2007 17:47 In reply to

Weet niet of dit voorheen ook zo was, maar het managersspel thread bij off-topic zit er dubbel in.

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 08-10-2007 18:31 In reply to

dat was in de vorige versie ook al. Ik stel voor ze allebei dicht te gooien en één nieuwe te openen.

• 08-10-2007 18:33 In reply to

Op het vorige forum was dat inderdaad ook al het geval. Het lukt me niet ze samen te voegen omdat het 1 topic is. Sluiten en heropenen klinkt als een goed alternatiefWink

Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 18:36 In reply to

PetervO:

Op het vorige forum was dat inderdaad ook al het geval. Het lukt me niet ze samen te voegen omdat het 1 topic is. Sluiten en heropenen klinkt als een goed alternatiefWink

Je hebt het nou over het vorige forum, maar is het echt iets compleet nieuws of zou je het willen omschrijven als een b-spec?Stick out tongue
  • 08-10-2007 18:39 In reply to

Ik zie dit als een volledig nieuwe bolide. Slechts de coureurs zijn gebleven, de wagen is volkomen nieuw Stick out tongue

Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 18:43 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Paul:

Overigens wel grappig dat mensen blijkbaar hechten aan de status van de ranking. Ik heb deze gisteren inderdaad aangepast.

Grappig??? dat wist jij wel stiekemerd.Wink Maar goed, Ed-F1 houd wel van dat soort grapjes.Stick out tongue
    HOLLANDIAAN
  • 08-10-2007 18:45 In reply to

PetervO:

Ferrari:

nu moet je de datum in de gaten houden, die ook nog eens jjjj/d/m is.
    Verder niets anders dan complimenten!

In ieder geval is dit in je profile en dan het tabje site options aan te passen, ik heb hem zelf nu op d/m/j waarbij dan van de maand de eerste 3 letters verschijnen, dus deze maand aug. Dit kijkt al een heel stuk prettiger. Ik zal kijken of het standaard gemaakt kan worden.

Dit is iets wat jullie (voor zover ik weet) zelf moeten doen in jullie profiel. Deze optie kunnen we niet voorprogrammeren.

Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 22:09 In reply to

OK, de tijd is nu wel zichtbaar boven de posts. Helaas staan er alleen data en geen 'yesterday' en 'today' meer, dus er moet inderdaad wel op de datum worden gelet.

Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 22:11 In reply to

Maakt het iig al weer iets makkelijker.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 08-10-2007 22:21 In reply to

Ik zie dat het helaas wel nodig is in je profiel de weergave van de datum te veranderen. De standaardinstelling van het forum wordt niet meegenomen wanneer een nieuwe account wordt aangemaakt. We zullen kijken of dit niet alsnog aan te passen is, voorlopig kunnen jullie dit zelf in "Edit Profile" --> "Site Options"

Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 22:22 In reply to

Hij kan harder dan ie kan:

We komen er wel Wink
    Gooooooo Jags!!
  • 08-10-2007 22:23 In reply to

PetervO:

Hij kan harder dan ie kan:

We komen er wel Wink

Zeker, daar twijfel ik ook niet aan Smile

winnaars hebben altijd geluk......
  • 08-11-2007 10:19 In reply to

Raubaht:
    k heb de link http://forum.albersf1.com/forums/TopicsNotRead.aspx toegevoegd aan mn igoogle startpagina. Zo klik je snel naar het forum en zie je ook direct wat je nog niet gelezen hebt.

Ik vond deze wel makkeljk

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
Page 5 of 7 (133 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next >