Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Verbetervoorstellen CA forum

Last post 01-22-2008 19:49 by BSR-Motorsport. 132 replies.
Page 6 of 7 (133 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 08-11-2007 10:24 In reply to

Re: Het nieuwe forum

PetervO:

OK, de tijd is nu wel zichtbaar boven de posts. Helaas staan er alleen data en geen 'yesterday' en 'today' meer, dus er moet inderdaad wel op de datum worden gelet.

Je hebt ook de optie om dag, maand, dag, ,jaar (bovenste) krijg je i.i.g. de naam van de dag erbij

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 08-11-2007 10:54 In reply to

wat heeft dit forum nou met binaire representatie van getallen te maken? Of zocht je het topic dat het best bij je grap paste?

• 08-11-2007 11:39 In reply to

Raubaht:

wat heeft dit forum nou met binaire representatie van getallen te maken? Of zocht je het topic dat het best bij je grap paste?

Ja, je hebt geljk, deze beter ?  Smile

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 08-11-2007 13:24 In reply to

Ik ben tegenwoordig doordeweeks niet meer thuis en was verrast toen ik hier ging bijlezen. Aangenaam verrast, dat zéker. Ik hoop dat het ook mogelijk gaat zijn om nog maar 1 mail per topic te krijgen, dat zou, zeker in mijn geval, een hele hoop mail schelen.

Peter & Paul: Mij complimenten met dit nieuwe forum, ga zo door!!!

Paul: Het was goed je weer ff te zien al was het kort maar krachtig. Had graag ff langer bijgepraat maar zoals je zag was ik "aan het werk". Wink

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 08-11-2007 15:09 In reply to

Bartus:

Vreemd allemaal....maar waarom komen al mijn postings standaard in de tag "ban bartus"? Geeked

Bartus(die toch liever de map "Bartus wordt hoofdmoderator" zou kiezen)

Verrek! M'n nieuwe speeltje is al weer pleituh...Geeked

Bartus(die toch nog een poging gaat wagen) 

• 08-11-2007 18:51 In reply to

Bij autosport algemeen - champcar seizoen 2007 komen de posts nu dubbel en driedubbel binnen, wel goed voor je ratingStick out tongue

Dennis:
  • 08-12-2007 14:01 In reply to

kwam terug van vakantie en ik moet zeggen onwennig en verassend ,mooi geworden dat wel . alleen jammer dat ik weer in een F3000 moet gaan zitten terwijl ik in de DTM toch wel lekker zat

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 08-13-2007 11:58 In reply to

ik mis het not read stukje dat vond ik makkelijk kon ik gelijk zien wat ik nog niet had gelezen zonder te zoeken

• 08-13-2007 12:08 In reply to

F1GEK:
    ik mis het not read stukje dat vond ik makkelijk kon ik gelijk zien wat ik nog niet had gelezen zonder te zoeken

Als het goed is, vind je op de hoofdpagina rechts een kolom met Shortcuts. Daar staat not read bij.

• 08-13-2007 22:19 In reply to

THNX!!!!

• 08-13-2007 22:34 In reply to

Graag gedaan Wink

• 08-15-2007 12:45 In reply to

Ziet er netjes uit!!

Dag Kanjers...
  • 08-15-2007 15:51 In reply to

Ik mis het feit dat je onderaan de pagina niet meteen terug kan klikken op subtopics.

Verder complimenten P&P !!! Zeker ook in je vrije tijd aan zitten werken?Stick out tongue

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 08-15-2007 17:18 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Ben inmiddels ook weer helemaal vertrouwd met dit nieuwe forum, was eerst wel weer even wennen, maar moet toch ook even mijn dank uiten aan Paul & Peter voor het opzetten van dit nieuwe forum.Yes en ook eventueel anderen die hieraan mee gewerkt hebben.

HOLLANDIAAN
  • 08-15-2007 20:55 In reply to

Fittipaldi:

Ik mis het feit dat je onderaan de pagina niet meteen terug kan klikken op subtopics.

Ja dat had ik ook al een beetje gemist, eerlijk gezegd..

scots do it better in the kilt
  • 08-16-2007 15:29 In reply to

wat ook raar is is als je terug wil naar je vorige pagina , de web pagina elke keer verlopen aangeeft dit bevorderd niet het snelle lezen,

maar voor de rest supers gedaan door de crew

• 08-16-2007 16:13 In reply to

F1GEK:

wat ook raar is is als je terug wil naar je vorige pagina , de web pagina elke keer verlopen aangeeft dit bevorderd niet het snelle lezen,

Hebben meer mensen hier last van? Ik kan nl. wel gewoon terug. Welke versie van IE gebruik je F1gek?

Gooooooo Jags!!
  • 08-16-2007 16:17 In reply to

Fittipaldi:

Bedoel je subfora (F1 racing / autosport algemeen etc)? Ik mis het persoonlijk niet echt, maar dat komt dan vooral omdat ik het nooit gebruikte. Ik klik(te) altijd op 'not read'

Verder complimenten P&P !!! Zeker ook in je vrije tijd aan zitten werken?Stick out tongue

Nee, in mijn vrije tijd speel ik racespelletjes.Wink
    Gooooooo Jags!!
  • 08-16-2007 17:13 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

PetervO:

F1GEK:

Hebben meer mensen hier last van? Ik kan nl. wel gewoon terug. Welke versie van IE gebruik je F1gek?

Ja hier heb ik idd ook last van, en ik heb IE 6.
    HOLLANDIAAN
  • 08-16-2007 17:18 In reply to

Ik heb er geen last van. Ik gebruik IE7

winnaars hebben altijd geluk......
Page 6 of 7 (133 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next >