Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Games PS2/X-Box/PC

Last post 05-23-2008 6:32 by Ferrari. 188 replies.
Page 10 of 10 (189 items) « First ... < Previous 6 7 8 9 10
Sort Posts: Previous Next
  • 05-20-2008 18:50 In reply to

Re: Codemasters f1 2009

PetervO:

Ik kreeg vanmorgen dit mailtje van Codemasters:

We hebben heel erg groot nieuws voor je: Codemasters heeft de exclusieve rechten bemachtigd voor het maken van de games voor 's werelds grootste motorsport - de FORMULE 1

Met wereldwijd succesvolle titels als GRID en DiRT, leidt Codemasters de ontwikkeling en het ontwerp van racegames op verschillende gameplatformen. Codemasters maakt gebruik van een nieuwe evolutionaire ontwikkeling, namelijk de krachtige hypermoderne EGO Engine technologie. De eerste game wordt in 2009 verwacht en de game zal de kenmerken hebben van de Grand Prix circuits, teams, auto’s en de coureurs die dat seizoen voorkomen in de Formule 1.

Discussieer over deze nieuwe spectaculaire ontwikkeling in het officiële Codemasters F1 forum.. (Alleen beschikbaar in het Engels)

Laat maar komen!!

Ja dat weten we al een tijd je ?

Wat is weer vernieuwend aan? Ik begrijp het niet helemaal.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-21-2008 13:03 In reply to

Weinig, alleen dat de F1 game van Codemasters dus inderdaad op dezelfde engine zal gaan draaien als Dirt. Nu heb ik die zelf nog niet gespeeld, maar de recenties waren erg lovend.

Gooooooo Jags!!
  • 05-21-2008 17:13 In reply to

PetervO:

Weinig, alleen dat de F1 game van Codemasters dus inderdaad op dezelfde engine zal gaan draaien als Dirt. Nu heb ik die zelf nog niet gespeeld, maar de recenties waren erg lovend.

Ok dus het gaat hopelijk weer een mooi race game worden hulde.

• 05-21-2008 18:52 In reply to

Racegames zijn Codemasters wel toevertrouwd. Ik ben alleen wat huiverig vanwege het feit dat ze nog geen antwoord hebben gegeven op de vraag of het een sim of een arcade spel wordt. Ik hoop persoonlijk dat Codemasters voor een F1 sim kiest.

Gooooooo Jags!!
  • 05-21-2008 19:50 In reply to

PetervO:

Racegames zijn Codemasters wel toevertrouwd. Ik ben alleen wat huiverig vanwege het feit dat ze nog geen antwoord hebben gegeven op de vraag of het een sim of een arcade spel wordt. Ik hoop persoonlijk dat Codemasters voor een F1 sim kiest.

Zo ik begrijp er weer niks van hahahaha

Maar ga van jou uit, en hoop dat het goed komt.Wink

• 05-21-2008 19:57 In reply to

nou, ik snap het ook niet helemaal: wat is het verschil tussen een sim en een arcade? is een sim dat je een seizoen naspeelt ofzo?

• 05-21-2008 20:28 In reply to

het verschil is het realisme, een sim is zo realistisch mogelijk tewrwijl het bij een arcade racespel meer om de actie gaat met daarbij vrij eenvoudig te besturen auto's zonder alle daarbij behorende afstelmogelijkheden enz.

• 05-22-2008 17:06 In reply to

Aha het is mijn nu ook duidelijkWink

• 05-23-2008 6:32 In reply to

Dirt was wel mooi, afgezien van die irritante gele zonnegloed de hele game door.
    Probeer eens Racedriver Grid, de demo is nu te downloaden voor de PS3, ziet er geweldig uit!
    Als de F1 game van Codemasters zo wordt, is het een blijvertje!

Page 10 of 10 (189 items) « First ... < Previous 6 7 8 9 10