Andere opties voor Christijan?
Last post 04-07-2008 0:04 by Fritsie. 1082 replies.
-
-
JOER3

- Joined on 02-13-2007
- Assendelft
- Formule Ford
|
Re: Andere opties voor Christijan?
Chris en Williams klinkt mij als muziek in de oren. Williams is een erg mooi team, en een team dat zich nauwelijks inlaat met politieke spelletjes. Niet in het openbaar in ieder geval. Racen staat bij die mannen echt voorop. Je kan zeggen over een testrol wat je wilt maar toch, Williams is een van de weinige teams dat zijn testrijder ook daadwerkelijk de kans geeft om te promoveren tot racerijder (Wurz), en inderdaad zijn er Nederlandse contacten binnen dit team. Ik denk alleen dat de contacten binnen dit team van een andere orde zijn dan de inbreng van bijvoorbeeld een trust en een Muermans. Trust en Muermans zijn in eerste instantie de autosport gaan sponsoren om een Nederlandse rijder naar voren te kunnen schuiven. Randstad en Philishave zijn Williams gaan sponsoren puur en alleen om meer exposure voor haar producten en/of diensten te verkrijgen. Het maakt hen niet zoveel uit of daar nu een NL rijder bij betrokken is of niet. Dus of randstad en Philishave hier nu een besslissende factor in kunnen zijn, dat denk ik niet.
"Bij twijfel..... Gas geven!
|
|
-
-
Bartus

- Joined on 11-10-2005
- Honderdbunderbos
- Formule 3000
|
Paul:
Williams is een prachtig team wat al volle bak aan het werk is aan de 2008 wagen. Als Rosberg naar McLaren gaat, ja dan wie weet... Testen bij Frank Williams? Graag!
Dat had hij zich eerder moeten bedenken...vorig jaar had hij de kans en ik vermoed dat die kans nimmer weer terug komt... 
Bartus(die het hier plots ook wel erg rustig vindt worden overigens)
|
|
-
-
RealCAchamp

- Joined on 11-10-2005
- DTM
|
"Geholpen door een formalig manager van Juan Pablo Montoya"
Dat is nieuw, dat moet dan David Sears zijn die ook een rol heeft gespeeld bij de Minardi deal...Of heeft men het over Julian Jakobi?
|
|
-
-
Lost Boy

- Joined on 11-11-2005
- Sassenheim
- Formule 3
|
Het is komkommertijd hé.... er valt weinig te melden momenteel. We zouden nog wat ouwe koeien uit de sloot kunnen halen, maar ikzelf zie dat niet zo zitten. Laten we afwachten wat de tijd ons brengt.
CA kicks ass!
|
|
-
-
plankgas

- Joined on 07-20-2007
- Karting
|
Bartus: Dat had hij zich eerder moeten bedenken...vorig jaar had hij de kans en ik vermoed dat die kans nimmer weer terug komt... 
zeg nooit nooit, Nederlandse coureurs hebben altijd nogwel iets tegoed van iemand schijnt
Nec Temere, Nec Timide
|
|
-
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
Ferrari:Chris racerijder bij Williams!
Van mij mag het gebeuren, en denk dat Chris daar net zo over denkt, alles beter dan weer in een Spyker in 2008. Maar heb zo het idee dat Wurz er gewoon weer rijd volgend jaar. Maar het blijft voorlopig speculaas natuurlijk.
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
-
-
StevenQ

- Joined on 03-01-2007
- Formule 3000
|
waarom zou Wurz weg moeten dan??
|
|
-
-
Sizzle

- Joined on 02-20-2007
- Karting
|
StevenQ:
Ik begrijp dat je de races niet kijkt ?
Dennis: "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
|
|
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
StevenQ:
Omdat Rosberg van de 13 races er 9x voor Wurz gefinished is, en omdat Rosberg welliswaar 5x uitgevallen is, maar daarvan 3x met een kapotte motor,en daar geen schuld aan had, en Wurz 3x uitgevallen is, met 3x een Chrash waarvan 2x eigen schuld. En Monza leek mij ook wel duidelijk dacht ik zo. Daarom !!!
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
StevenQ

- Joined on 03-01-2007
- Formule 3000
|
Sizzle:
Ik begrijp dat je de races niet kijkt ? Jij wil Chris in z'n plaats: heb jij dit seizoen wel eens een race gekeken dan??
|
|
-
-
-
StevenQ

- Joined on 03-01-2007
- Formule 3000
|
Ach ja, niet alleen liefde maakt blind.............. Sutil reed ook in een Spyker maar deed het toch beter, niet dan?? en als jullie Wurz vervangen willen hebben omdat hij veel gecrashed is hebben jullie toch niet goed op CA's races gelet, die is toch echt net als Wurz 3 keer door eigen schuld uitgevallen, alleen in minder gereden races. en gezien jij het zo vaak hebt over Prozac neem ik aan dat je het zelf gebruikt Ed?
|
|
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
StevenQ:
Ach ja, niet alleen liefde maakt blind..............
Sutil reed ook in een Spyker maar deed het toch beter, niet dan??
en als jullie Wurz vervangen willen hebben omdat hij veel gecrashed is hebben jullie toch niet goed op CA's races gelet, die is toch echt net als Wurz 3 keer door eigen schuld uitgevallen, alleen in minder gereden races.
en gezien jij het zo vaak hebt over Prozac neem ik aan dat je het zelf gebruikt Ed?
Na al jouw negatieve opmerkingen alhier zou ik er bijna over gaan twijfelen om daar wat van te nemen ja.
Maar nou weer On-Topic graag.
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
Sizzle

- Joined on 02-20-2007
- Karting
|
StevenQ:
Ach ja, niet alleen liefde maakt blind..............
Sutil reed ook in een Spyker maar deed het toch beter, niet dan??
en als jullie Wurz vervangen willen hebben omdat hij veel gecrashed is hebben jullie toch niet goed op CA's races gelet, die is toch echt net als Wurz 3 keer door eigen schuld uitgevallen, alleen in minder gereden races.
en gezien jij het zo vaak hebt over Prozac neem ik aan dat je het zelf gebruikt Ed?
Volgens mij waren we Wurz met Rosberg aan het vergelijken, echter zoals gewoonlijk zodra de cijfers jouw ongelijk aanwijzen heb je geen verweer meer en geef je een andere draai aan het verhaal.
Bovendien wel leuk om jou "liefde maakt blind" te zien typen.
Maar nu graag zoals Ed hieronder schrijft, weer on-topic. Volgens de eeuwige statistieken die jezelf altijd wil gebruiken krijgt Wurz dit jaar zijn "ass kicked" door Rosberg. Uw verweer hierop, Steven ?
Dennis: "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
|
|
-
-
StevenQ

- Joined on 03-01-2007
- Formule 3000
|
Sizzle:
Maar nu graag zoals Ed hieronder schrijft, weer on-topic. Volgens de eeuwige statistieken die jezelf altijd wil gebruiken krijgt Wurz dit jaar zijn "ass kicked" door Rosberg. Uw verweer hierop, Steven ? Ik bestrijd niet dat hij het in de kwalifikatie slechter doet, maar om hem dan te vervangen door een coureur die het minstens even slecht deed dit seizoen lijkt mij zinloos, daarnaast heeft Wurz als de kans er was gewoon punten gepakt.
|
|
-
-
Ram ss/t

- Joined on 12-28-2005
- Karting
|
Niet alleen in de kwalificatie is hij veel langzamer,ook met de wedstrijden moet hij aardig wat toegeven:Van alle samengereden ronden(539),is Rosberg 388 rondes sneller ,(en Wurz dus 151).............Dat is een beetje veel.Ook is Rosberg 2x in de punten rijdend uitgevallen met technische problemen(Mal 7e en USA 6e).Doet niets af van het feit dat Wurz wel de punten pakte toen de rest ze liet liggen.
Maar om dan Albers als vervanger tezien van Wurz?hij deed het bijna net zo slecht als Wurz....En moest voor een Spyker stoeltje $10 mln neertellen,wat zal een Williams stoeltje dan wel niet moeten kosten?Mischien als test coureur?
|
|
-
-
Sizzle

- Joined on 02-20-2007
- Karting
|
StevenQ:
Sizzle:
Ik begrijp dat je de races niet kijkt ?
Jij wil Chris in z'n plaats: heb jij dit seizoen wel eens een race gekeken dan??
Wil jij me even de post laten zien waar ik dat zeg ?
|
|
|
|
|