Moet ik bij elke statement een bron plaatsen? Ik zeg nu duidelijk in m'n post : "bronloos".
Ik hoop van ganser harte dat Chris wijs wordt en kiest voor de DTM (natuurlijk wel de top van de DTM en niet in een half gare Vorjahres bak).
Heeft Chris al aanbiedingen in de DTM? Weet ik niet. Ik denk het wel (als je interim-manager Cotton heet zit je erg dicht bij het Mercedes vuur zal ik maar zeggen). Chris zal waarschijnlijk 2 opties hoog in het vizier hebben; 1: F1/Williams (wordt erg lastig, kwestie van budget wat nog erg onzeker is),
2 DTM/Mercedes (ziet er beter uit, minder budget voor nodig, goede ingangen bij Mercedes, DTM-race op Zandvoort kon ook wel eens de juiste duw in de rug zijn) .
Champcars is erg onwaarschijnlijk Chris zijn ouders wonen weliswaar in de States maar mijn gevoel zegt dat Chris niet echt staat te springen om in een Champcars avontuur te duiken (en wat zeggen de sponsors, hebben ze een afzetmarkt in de States? Zie de aarzeling van bijv. Trust) maar als 3e optie kan je het niet uitsluiten.
Kortom een hoop gespeculeer aan mijn kant maar we blijven lachen (trek eens aan mijn vinger
)