Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[A1 gp] seizoen 2007/08

Last post 08-03-2008 21:19 by taiz. 202 replies.
Page 9 of 11 (203 items) « First ... < Previous 7 8 9 10 11 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 01-19-2008 8:29 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Taupo, Nieuw-Zeeland

Locked Reply Contact

Team Frankrijk vertrekt vanavond laat vanaf de poleposition, en helaas voor Team Nederland kwam Jeroen niet verder dan de 7e startplaats.

http://a1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/01/19/duval-herstelt-rangorde-met-pole-voor-hoofdrace/

HOLLANDIAAN
  • 01-19-2008 10:01 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Re: Taupo, Nieuw-Zeeland

Locked Reply Contact

Ed-F1:

Team Frankrijk vertrekt vanavond laat vanaf de poleposition, en helaas voor Team Nederland kwam Jeroen niet verder dan de 7e startplaats.

http://a1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/01/19/duval-herstelt-rangorde-met-pole-voor-hoofdrace/

Mmm vreemd,RTL-GP meld dat Nederland start in de sprintrace vanaf de 5e plaats, en de hoofdrace vanaf de 8e plaats Huh?

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/a1gp/nieuws/2008/01_januari/articles/080119_kwalificatie_taupo.xml

HOLLANDIAAN
  • 01-30-2008 17:11 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Alex Yoong exit.

Locked Reply Contact

Alex Yoong uit A1GP Team Maleisie gezet.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=9770

HOLLANDIAAN
  • 02-03-2008 18:09 In reply to

Re: Alex Yoong exit.

Locked Reply Contact

nederland heeft een slecht weekend meegemaakt,na al de jaren A1 GP zijn ze volgens mij nog geen steek opgeschoten.

ze rijden eigenlijk constant rond de zelfde positie`s  en ik zie weinig progressie .

laten we hopen dat er eens een keer iets in de wagen gevonden word zodat hij een klap sneller worde.

hebben jullie gehoord hoe Jeroen uit zijn dak ging tegen team Duitsland Angry

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 02-04-2008 13:54 In reply to

Locked Reply Contact

als ik die herhaling zo zag viel die actie eigenlijk wel mee(als dat de bewuste actie was), ik denk dat Jeroen eerder boos moet worden op het team dat nog steeds die auto niet voor elkaar heeft. 

• 02-04-2008 16:40 In reply to

Locked Reply Contact

Het blijft drama bij team Nederland, om elke keer weer teleurstellingen te voorkomen heb ik de laatste 2 races al niet eens meer gekeken.....

• 02-04-2008 18:21 In reply to

Eastern Creek

Locked Reply Contact

Ik kijk met veel plezier naar de A1, hebben jullie die wereldstart van Jimenez gezien??

Fittipaldi (die het ook de mooiste wagen vind)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 02-22-2008 16:01 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Bleekemolen

Locked Reply Contact

Jeroen Bleekemolen zet in de eerste vrije training de snelste tijd neer, en nou wel volhouden Super Angry  Wink

http://a1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/02/22/bleekemolen-bovenaan-na-eerste-dag/

HOLLANDIAAN
  • 02-22-2008 16:26 In reply to

Re: Bleekemolen

Locked Reply Contact

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 02-24-2008 16:56 In reply to

Locked Reply Contact

tsjonge wat een race! we hebben het nederlands elftal niet meer nodig er is een nieuwe nederland-duitsland.

iedere race weet Ammermuller bleekemolen te torpederen ,wat een amateur is die gozer zeg en dan nog het commentaar van het mannetje .

je krijgt niet voor niets een diskwalifikatie ,nee bleekemolen zijn wagen is een magneet iedereen mag er op de meest debiele manieren op in rijden .

want daarna boorde adriaan zaug zich vanuit het niets zich in de auto van team nederland, einde race.

mooie vlammen uit de wagen van de bleek ,stond toch goed in de hens jammer dat team nederland die volgens mij goed gingen zo teleurstellende race moest meemaken.

het commentaar van allard was weer ver beneden peil hij had het iedere keer over team bleekemolen ,maar die rijden volgens mij toch echt ergen anders.

leuke race veel spektakel .

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 02-24-2008 17:22 In reply to

Locked Reply Contact

Ja die Ammermuller moeten ze echt eens zwaarder straffen dan diskwalifikatie. Is al de zoveelste keer dat hij iemand uit de race rijdt of van de baan rijdt. Met het commentaar dacht ik nog dat ie Jeroen er zo nog een keer af ging rijden. Goed dat hij er nu eens vanaf gereden werd.
    De actie van Zaugg was ook slecht zeg.
    Verder een aantrekkelijke race gezien.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 02-24-2008 21:04 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Bleekemolen

Locked Reply Contact

Hij kan harder dan ie kan:

Ja die Ammermuller moeten ze echt eens zwaarder straffen dan diskwalifikatie. Is al de zoveelste keer dat hij iemand uit de race rijdt of van de baan rijdt. Met het commentaar dacht ik nog dat ie Jeroen er zo nog een keer af ging rijden. Goed dat hij er nu eens vanaf gereden werd.
    De actie van Zaugg was ook slecht zeg.
    Verder een aantrekkelijke race gezien.

Ammermüller mogen ze van mij de rest van het seizoen uitsluiten, die idioot. En per slot van rekening vind meneer de duitser dat ie (voor de  4e keer zelfs dit seizoen) ten onrechte is bestraft.

Nee dan Adrian Zaug, die weet tenminste hoe het hoort, en heeft zijn verontschuldiging aangeboden aan Jeroen en Team Nederland.

http://www.a1gp.com/News/NewsArticle.aspx?newsId=40466

HOLLANDIAAN
  • 02-25-2008 16:55 In reply to

Locked Reply Contact

Wat een chaos in de eerste bocht, zeg! Jammer dat Bleekemolen 2 keer geraakt werd. Misschien werd het dan wel een podiumplaats. Maar wat Ammermüller deed sloeg echt nergens op. En die actie van Adrian Zaug was ook niet echt slim. Over 3 weken begint de eerste F1 race van 2008 en ik hoop wel dat er veel gebeurt, zo'n race als afgelopen zondag zou niet verkeerd zijn (behalve de rode vlaggen dan).

www.joost-nmgn.hyves.nl
  • 02-25-2008 21:15 In reply to

Locked Reply Contact

Rammenmüller is een droplul!! Angry

Heeft ie z'n superlicentie bij 2 tubes tandpasta gekregen ofzo?!

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 02-26-2008 3:42 In reply to

Locked Reply Contact

Tja....een typische Red Bull jongen. Het viel me geregeld op tijdens diverse circuijtbezoeken dat de Red Bull jochies stomme acties uithaalden. Alsof zo'n rooie stier een vrijbrief is voor lekker rossen.

Gooooooo Jags!!
  • 02-26-2008 19:26 In reply to

Locked Reply Contact

PetervO:

Tja....een typische Red Bull jongen. Het viel me geregeld op tijdens diverse circuijtbezoeken dat de Red Bull jochies stomme acties uithaalden. Alsof zo'n rooie stier een vrijbrief is voor lekker rossen.

Ach ja.... Red Bull geeft je vleugels!!!

Misschien moeten ze die jongens eens vertellen dat je dat niet letterlijk moet nemen.

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 03-16-2008 19:31 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Zandvoort verliest openingsrace

Locked Reply Contact
  • 03-16-2008 20:16 In reply to

Re: Zandvoort verliest openingsrace

Locked Reply Contact

Zolang ze dr maar blijven toch?Wink

je zou bijna vergeten dat er ook dit week-end wordt geraced in de A1 GP in Mexico,
    heb de kwali niet gezien omdat ik Sebring heb gekeken,maar volgens mij was ut niet zo best(11de en 13de??)

Voor de die-hards vanavond om 2300 uur op RTL,pfff het moet wel mega-boeiend zijn wil ik het einde gaan halen..

scots do it better in the kilt
  • 03-16-2008 20:17 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Mexico

Locked Reply Contact
    HOLLANDIAAN
  • 03-16-2008 23:36 In reply to