Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[A1 gp] seizoen 2007/08

Last post 08-03-2008 21:19 by taiz. 202 replies.
Page 10 of 11 (203 items) « First ... < Previous 7 8 9 10 11 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 03-17-2008 9:07 In reply to

Re: Mexico

Locked Reply Contact

Goed gereden van jeroen maar ja je hoort weer eens dat de complete set up verranderd is tussen de kwali en de race.

Kunnen ze gewoon niet kwalificeren? of zijn ze gewoon niet bij machte om de auto goed neer te zetten ?

voor mij is het duidelijk dat het team wat jan heeft niet de auto echt super neer kan zetten. Jeroen heeft een goede race gereden en hij verbaast mij steeds meer positief met het rijden in een formule auto. Ik bestempelde jeroen zeker als een supertoerwagen rijden en niet als een formule rijder, toch laat hij zien dat hij deze tak ook zeker beheerst. Ik zeg petje af voor jeroen. En Jan zou toch eens beter om zich heen moeten kijken met afstellen van de auto.  De pitstops waren wel oke maar die van ierland waren dus super.

In ieder geval een mooie autosportdag gisteren.

• 03-17-2008 11:26 In reply to

Locked Reply Contact

Waarom niet eens Van Amersfoort de techniek laten verzorgen. Daar zit expertise in het afstellen van formule auto's. Ik vind niet dat lammers het geweldig doet.

• 05-05-2008 8:47 In reply to

Locked Reply Contact

wat moeten we hier van denken??

• 05-05-2008 10:02 In reply to

Locked Reply Contact

Dat we volgnd jaar wat hoger in de ranglijst staan ?

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 05-05-2008 10:13 In reply to

Locked Reply Contact

Dat volgend jaar team Monaco op de grid staat?

Gooooooo Jags!!
  • 05-05-2008 15:55 In reply to

Locked Reply Contact

Opzich zou ik Robert een meer dan goede keuze vinden voor volgend seizoen. Een coureur met enig aanzien in de formule wereld en voor de sponsoren ook nog eens een goede kop. Alleen weet ik niet hoe goed hij is in het ontwikkelen van een auto, want dat is met de komst van de spiksplinter nieuwe wagens en motoren belangrijk. Daar zou je veel winst kunnen pakken. De hele serie zou met de komst van Ferrari weleens een flinke boost kunnen maken. Aantrekkelijker voor sponsoren, betere rijders en een algeheel beter aanzien. Uiteraard moet de organisatie daar dan wel in mee.

• 05-05-2008 17:33 In reply to

Locked Reply Contact

Sizzle:

Dat we volgnd jaar wat hoger in de ranglijst staan ?

Ik vind dat je Jeroen hier aardig te kort doet.... Tongue Tied

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 05-05-2008 18:49 In reply to

Locked Reply Contact

Misschien wel, dank alleen dat Jeroen meer geschikt is voor Porsche's, Tourwagen's e.d.

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 05-06-2008 9:09 In reply to

Locked Reply Contact

Ik vind de kop van Doornbos meer dan verschrikkelijk dus da's al een stelling die voor mij niet opgaat.  Zijn doen en laten op tv en in de paddock heb ik ook altijd irritant gevonden.  Dat hij leuk kan sturen in een ChampCar heeft hij laten zien maar ik heb het niet zo met "Roberto".

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 05-06-2008 18:01 In reply to

Locked Reply Contact

Of messchien Dominque Muermans Wink hij staat achter RD met de zonnebril op. Neen ze kwamen gewoon kijkenWink

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-07-2008 20:41 In reply to

Locked Reply Contact

Jan heeft blijkbaar het sponsorgeld voor volgend seizoen rond. Robert racen en Dominique op vrijdag als rookie?

• 05-08-2008 9:40 In reply to

Locked Reply Contact

Op deze foto is ook Ome Har te zien (grijze trui over de schouders) misschien wil hij wel een stickertje op de achtervleugel plakken.  Hij mag zijn zoon ook wel wat kledingadvies geven by the way!

• 05-08-2008 11:44 In reply to

Locked Reply Contact

Het zou een logische redenatie kunnen zijn, Robert als racedriver en Dominick als vrijdagtester. Echter de mits is dat Ome Har tegenwoordig als Harry M. door het leven gaat en dat stickertje dus mogelijk achterwege zal moeten blijven.

• 05-08-2008 18:41 In reply to

Locked Reply Contact

Erg dubbelzinnig dit:

http://www.quotenet.nl/biz/muermans_verdac.php

• 05-13-2008 10:41 In reply to

Locked Reply Contact
    http://www.autosport.com/news/report.php/id/67377 2009 Ferrari chasis! Gebaseerd op de F2004 dus... Echt iets voor Doornbos; F1 Wannabee! ! !
  • 05-13-2008 10:44 In reply to

Locked Reply Contact

• 05-13-2008 17:18 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Locked Reply Contact

Fittipaldi:

Heee, hij is al oranje Wink
    HOLLANDIAAN
  • 05-27-2008 19:52 In reply to

Locked Reply Contact

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=7727&rubriek=int

Hoop wel dat er reking mee gehouden wordt, dat de wagen dicht achter mekaar kunnen rijden.

Want vind deze weer erg veel op een F1 lijken, en dan weet ik het nog zo niet.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 06-09-2008 14:42 In reply to

A1>CPZ

Locked Reply Contact

RIJSWIJK (ANP) - De wedstrijd uit de A1GP in Zandvoort staat voor komend seizoen op 5 oktober op de kalender. De organisatie van het autosportevenement voor landenteams heeft dit maandag bekendgemaakt.

Zandvoort organiseerde afgelopen seizoen de openingsrace. Die eer is nu toebedeeld aan het Italiaanse Mugello op 21 september. De cyclus omvat elf wedstrijden. Volgend jaar is op 3 mei de laatste wedstrijd in Groot-Brittannië. Er moet nog worden bepaald op welk circuit. Dat geldt ook voor de races in China (december) en Zuid-Afrika (februari). De voor 29 maart geplande wedstrijd moet nog worden toegewezen aan een land.

(c) ANP 2008 alle rechten voorbehouden

• 06-09-2008 15:37 In reply to

Re: A1>CPZ

Locked Reply Contact

Dit zijn de overige wedstrijden.

De kalender voor 2008/2009:
    21 september 2008 - Mugello, Italië
    5 oktober 2008 - Zandvoort, Nederland
    9 november 2008 - Jakarta, Indonesië
    23 november 2008 - Sepang, Maleisië
    14 december 2008 - Locatie nog niet bekend, China
    25 januari 2009 - Taupo, Nieuw-Zeeland
    22 februari 2009 - Locatie nog bekend, Zuid-Afrika
    15 maart 2009 - Mexico-stad, Mexico
    29 maart 2009 - Locatie nog niet bekend
    12 april 2009 - Algarve, Portugal
    3 mei 2009 - Locatie nog niet bekend, Groot-Brittannië

http://a1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/09/a1gp-presenteert-kalender-voor-2008-2009/

winnaars hebben altijd geluk......
Page 10 of 11 (203 items) « First ... < Previous 7 8 9 10 11 Next >