Christijan Albers Forum

Welkom op het officiƫle forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Renault world series 2008

Last post 05-06-2008 17:43 by duifje. 51 replies.
Page 3 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3
Sort Posts: Previous Next
  • 04-29-2008 15:07 In reply to

Re: Nieuwe wagen Giedo

kriele:
    Dit was in het begin niet zo. Dit heeft hij er zelf naar gemaakt door bepaalde dingen belangrijker te vinden dan zich bezig te houden met het opbouwen van zijn carriere.

Welke dingen bedoel je dan? Het feit dat GR8 zijn management doet, want als je naar zijn race biografie kijkt zie ik geen vreemde bokkensprongen? Of bedoel je het gevalletje Spyker/Super Aguri van verleden jaar? Natuurlijk zijn daar fouten bij gemaakt, maar die maakt iedereen.

'I always tell the truth, even when I lie'
  • 04-30-2008 10:49 In reply to

Re: Nieuwe wagen Giedo

Mitlant F1:

kriele:
    Dit was in het begin niet zo. Dit heeft hij er zelf naar gemaakt door bepaalde dingen belangrijker te vinden dan zich bezig te houden met het opbouwen van zijn carriere.

Welke dingen bedoel je dan? Het feit dat GR8 zijn management doet, want als je naar zijn race biografie kijkt zie ik geen vreemde bokkensprongen? Of bedoel je het gevalletje Spyker/Super Aguri van verleden jaar? Natuurlijk zijn daar fouten bij gemaakt, maar die maakt iedereen.

In mijn opinie heeft hij te vroeg in zijn carriere de nadruk al gelegd op het testen in de F1, terwijl hij nog geen aansprekend kampioenschap op zijn naam had staan. Te eigenwijs en daarom niet de adviezen opvolgend van voormalig mentor Verstappen. Rijdend bij een zwak F3 team in de euroseries, terwijl hij naar verluid aan de slag had gekund bij een goed team in het Duits F3 kampioenschap. Dit jaar rijdt hij wederom de WSR, terwijl hij ook in de GP2 bij Arden aan de slag had gekund. Allemaal keuzes waar wel wat op aan te merken valt en te vroeg teveel in de spotlights.

• 05-03-2008 8:45 In reply to

WSbR op TV

Ik ben me rot aan het zoeken of deze serie nog op (digitale) tv wordt uitgezonden. Helaas kon ik zelf niets vinden. Iemand een idee?

• 05-03-2008 19:01 In reply to

Re: WSbR op TV

Vandaag naar Spa geweest. Was een leuk dagje, met helaas veel pech voor de Nederlanders. Wim Beelen schreef in Eau Rouge een Megane volledig af, Paul Meijer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats daar er voor hem een voorvleugel sneuvelde en hij ook in Eau Rouge hierdoor schade reed en tenslotte Giedo van der Garde die wat ik heb begrepen een raceongeval met Jousse had. Kon dat niet beoordelen maar inhalen in Blanchimont komt met een Formule wagen niet vaak voor.

Leuke dag geweest, dat dan weer wel!

• 05-03-2008 21:06 In reply to

klinkt goed Paul...ga je daar voor je werk naar toe of als hobby?

• 05-03-2008 23:28 In reply to

Paul:

Vandaag naar Spa geweest. Was een leuk dagje, met helaas veel pech voor de Nederlanders. Wim Beelen schreef in Eau Rouge een Megane volledig af, Paul Meijer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats daar er voor hem een voorvleugel sneuvelde en hij ook in Eau Rouge hierdoor schade reed en tenslotte Giedo van der Garde die wat ik heb begrepen een raceongeval met Jousse had. Kon dat niet beoordelen maar inhalen in Blanchimont komt met een Formule wagen niet vaak voor.

Leuke dag geweest, dat dan weer wel!

Ja was opzeker weer een leuk dagje.

Foto's komen morgen net thuis dus ga eerst slapen.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-04-2008 8:05 In reply to

Nee, dit is hobby. Volgende week trouwens wederom Spa.
    @ Duif: Goed jullie weer gezien te hebben, tot volgende week bij us Joske!

Trouwens de livery van Giedo is in reallife echt enorm mooi, prachtige bolide eerlijk waar. Een mini F1 zeg maar.

• 05-04-2008 18:02 In reply to

Giedo heeft de 2e race gewonnen, als alles goed gaat staat er dit jaar geen maat op hem. Hij moet 'gewoon' kampioen worden dit jaar.

• 05-04-2008 19:04 In reply to

Da's netjes, 3 uit 4 nu. Gingen toch best wel tekeer die dingen op Spa.

• 05-04-2008 23:29 In reply to

Paul:

Da's netjes, 3 uit 4 nu. Gingen toch best wel tekeer die dingen op Spa.

Toch terugkomen op je eerder opmerking?

Paul:

Sorry klinkt misschien l*llig, maar het stelt gewoon niets zoveel voor dat WSR. Ik ga volgende week overigens naar Spa, niet voor de WSR wel voor de turbo's uit '85.

• 05-04-2008 23:37 In reply to

Prima dat je er op terugkomt maar ik snap het even niet waarom? Ik blijf namelijk van mening dat het deelnemersveld erg mager is en dat je met F1 aspiraties zoals van der Garde heeft, je in jouw tweede WSR jaar kampioen behoort te worden. Dit alles staat los van het technische niveau van deze klasse waardoor er snelheid en mechanische grip wordt gegenereerd.

• 05-06-2008 17:43 In reply to

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

Page 3 of 3 (52 items) < Previous 1 2 3