Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[WTCC] 2008

Last post 06-03-2008 21:36 by heraut. 111 replies.
Page 1 of 6 (112 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 01-11-2008 7:33

[WTCC] 2008

N.Technology dat vorig jaar twee Alfa's met Thompson en Thielemans in de baan bracht brengt dit jaar twee Honda Civic's in de baan. Thompson rijdt er een van de andere coureur is nog niet bekend. Verrassend; twee Civic's.

http://www.motorsport-total.com/mehr/news/2008/01/NTechnology_in_Curitiba_noch_nicht_am_Start_08011004.html

• 01-25-2008 13:41 In reply to

Re: [WTCC] 2008

Geen Civic's maar Accords. Ook leuk!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/64854

• 01-25-2008 15:09 In reply to

Re: [WTCC] 2008

veel beter zelfs die Accords!

maar is dit ook het einde van de Alfa in het WTCC of gaan die weer met een ander team in zee is dan de vraag?

• 01-26-2008 12:31 In reply to

Olivier Tielemans ????

Aanstaande maandag komt er meer duidelijkheid over de activiteiten van Olivier Tielemans, maar zeker is al wel dat hij als coureur actief blijft in het FIA WK Toerwagens. Gisteravond arriveerde een uitnodiging voor een perspresentatie op maandagmiddag in het midden van het land, waar Tielemans uit de doeken zal doen hoe zijn programma voor het komend seizoen eruit ziet. Maandag dus meer...

Bron: Autosport.nl

Weblog weer online;) http://f1master.wordpress.com
  • 01-28-2008 13:46 In reply to

Re: Olivier Tielemans ????

Hij gaat dus rijden bij Wiechers in een BMW 320i. Die wonnen vorig jaar de independant trophy.

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=6939&rubriek=int

• 01-28-2008 15:24 In reply to

Prima carrière stap voor Olivier. Succes mien jong!

• 01-28-2008 15:47 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Hopelijk presteert ie beter in de BMW dan in de Alfa, we zullen het zien Wink

HOLLANDIAAN
  • 01-28-2008 16:27 In reply to

Paul:

Wat mogen we verwachten van hem? Bijvoorbeeld in vergelijk met Coronel?

• 01-28-2008 16:53 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

kriele:

Paul:

Wat mogen we verwachten van hem? Bijvoorbeeld in vergelijk met Coronel?

Nou in vergelijk ligt Tom Coronel natuurlijk mijlen voor op Olivier qua ervaring, maar BMW is natuurlijk met achterwielaandrijving en misschien bevalt dat Olivier wel beter, dus wie weet !!! Wink
    HOLLANDIAAN
  • 01-28-2008 18:52 In reply to

ik wens hem veel suc6 en hoop dat hij nu wat kan laten zien en niet weer kleurloos rondrijd zodat er op tv nu ook eens een keer aandacht aan geschonken word en niet alleen aan tommie 

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 01-30-2008 8:19 In reply to

Coronel

En onze Tommy krijgt een fabriekauto van Seat. Met benzinmotor, dat wel. Leuk voor hem, maar ik zou wel willen weten hoe deze auto zich verhoudt tot de vijf Seat diesels. Deze hebben weliswaar wat beperkingen gekregen, maar toch. Afwachten of Tommy er wat mee op schiet.

http://www.ad.nl/sport/article2009104.ece

• 01-30-2008 8:45 In reply to

Re: Coronel

Hmmm, artikel spreekt zichzelf een beetje tegen, aan de ene kant de diesels die niet haalbaar zijn vanwege het geld, aan de andere kant de benzine waar je als coureur op gewacht hebt

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 01-30-2008 12:21 In reply to

Goed dat Coronel nu in het "benzine" fabrieksteam gaat rijden. Hij kan nu ook eindelijk eens rijden / testen buiten de race weekenden om. Erg leuk om te zien dat we weer 2 Nederlanders in het wereldkampioenschap hebben Big Smile
  • 01-30-2008 16:31 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Ik vind dit dik verdiend voor Tom Coronel, nou nog een sprintrace(30min) en hoofdrace(1uur bijvoorbeeld) concept invoeren en dan word de WTCC pas echt leuk Wink

HOLLANDIAAN
  • 02-08-2008 13:49 In reply to

haha, ja dan is nederland weer helemaal erbij op gebied van autoraces Big Smile

• 02-23-2008 12:49 In reply to

Van Lagen

Persoonlijk vind ik het een rare visie van Jaap,
    Hij kiest Porsche supercup boven Wereld kampioenschap toerwagens? Ik vind dat erg raar, maar oke. (Dat zegt ie tegen Autosport.nl)

Daarnaast zegt ie ook nog dat hij denkt dat ze zwaar zullen groeien ("Maar goed, Chevrolet was in het begin ook vet te langzaam en winnen nu races.")

sorry hoor maar volgens mij kan je Russian Bears niet vergelijken met Chevrolet (RML) die per jaar meer dan 15 miljoen euro in die auto steekt.

Persoonlijk vind ik het een erg amateuristische visie van Jaap, maar goed we zullen zien wat het gaat worden.

• 02-23-2008 14:14 In reply to

Re: Van Lagen

f1master:
    Persoonlijk vind ik het een erg amateuristische visie van Jaap, maar goed we zullen zien wat het gaat worden.

Ik vind het ook raar, maar goed het gaat niet bij elke coureur van een leien dakje. De laatste jaren zijn, laat ik het netjes omschrijven, opmerkelijk te noemen bij Jaap. Jaap wil racen, als de Bears het voor hem betalen? De vraag is of je in een Lada kansloos voor joker wil rijden om op die manier de Supercup te kunnen rijden. Blijkbaar is deze vraag bevestigend beantwoord; na de DSC anekdotes zal dit wel het volgende hoofdstuk worden.

Desalniettemin wens ik Jaap het allerbeste toe omdat het gewoon een open, sympathieke jongen is!

• 02-23-2008 14:23 In reply to

Ja zeker ik wens hem ook veel succes! maar, de auto is nog niet goedgekeurd door FIA! en ik kan me daarom ook goed voorstellen dat de Lada uberhaupt niet goed wordt gekeurd. BMW, SEAT, Chevrolet & Honda willen zich niet verlagen door tegen een Lada te rijden. En als een BMW, Chevrolet of een Honda per ongeluk verliest van een Lada zou dat marketing technische niet goed zijn voor die bedrijven. Daarom zou ik het me goed kunnen voorstellen dat de FIA daar ook mee in de maag zit.

• 02-23-2008 14:43 In reply to

f1master:

Ja zeker ik wens hem ook veel succes! maar, de auto is nog niet goedgekeurd door FIA! en ik kan me daarom ook goed voorstellen dat de Lada uberhaupt niet goed wordt gekeurd. BMW, SEAT, Chevrolet & Honda willen zich niet verlagen door tegen een Lada te rijden. En als een BMW, Chevrolet of een Honda per ongeluk verliest van een Lada zou dat marketing technische niet goed zijn voor die bedrijven. Daarom zou ik het me goed kunnen voorstellen dat de FIA daar ook mee in de maag zit.

Daar heeft de FIA niets mee te maken. Mocht een BMW, Seat, Honda of Chevrolet langzamer blijken dan een Lada dan is dat het probleem van de overige fabrikanten, niet van de FIA of Lada. Het is een open kampioenschap waar alle autofabrikanten aan mee mogen doen zolang de auto's in serie geproduceerd worden en voldoen aan het S2000-regelement.
  • 02-23-2008 15:35 In reply to

nja dat begrijp ik, maar ze willen wel de "ranking" van de klasse hoog houden he... waarom denk je dat er bijvoorbeeld nog geen Skoda in de DTM heeft mee gedaan... er zal zeker geld voor zijn geweest hoor... maar DTM wou dat gewoon niet!

Page 1 of 6 (112 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »