[WTCC] 2008
Last post 06-03-2008 21:36 by heraut. 111 replies.
-
-
mag-giver

- Joined on 11-10-2005
- arnhem
- DTM
|
Volgens veel coureurs een pannekoek!! Ook van gerespecteerde jongens die het spel zeker kennen.
Hoorde van de week van een paar van die mannen dat hij erg goed gereden had. Reactie een pannekoek kan toch rijden?
In ieder geval heeft Oli4 zich het eerste weekeinde bewezen dat hij echt wel kan sturen. Of het de supertop is of niet hij heeft duidelijk gemaakt dat hij zeker voor de independents trophy een kans maakt. En de eerste 2 races rijd hij nog in een oude auto. in europa kan hij zich gaan opmaken voor zijn nieuwe bmw.
|
|
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
mag-giver:
Volgens veel coureurs een pannekoek!! Ook van gerespecteerde jongens die het spel zeker kennen.
Hoorde van de week van een paar van die mannen dat hij erg goed gereden had. Reactie een pannekoek kan toch rijden?
In ieder geval heeft Oli4 zich het eerste weekeinde bewezen dat hij echt wel kan sturen. Of het de supertop is of niet hij heeft duidelijk gemaakt dat hij zeker voor de independents trophy een kans maakt. En de eerste 2 races rijd hij nog in een oude auto. in europa kan hij zich gaan opmaken voor zijn nieuwe bmw.
Olivier heeft het zeker goed gedaan afgelopen weekend, en misschien (dit had ik al eerder gepost) ligt een achterwiel aangedreven BMW hem wel veel beter dan een voorwiel aangedreven Alpha Romeo. Dus tot nu toe heb ik gelijk, maaruh tot nu dan toe hé
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
-
f1master

- Joined on 03-06-2006
- Maarssen
- Formule Ford
|
F1GEK:verleden jaar heb ik met verschillende courreurs
en mensen op het circuit gesproken als je dan de naam olli4 liet vallen
kregg je over het algemeen een negatief geluid.
zo te zien kan 1 race daar al weer verandering in brengen.
Weetje F1GEK, het probleem in Nederland is dat veel rijders / coureurs erg jaloers op elkaar zijn! Er zijn veel coureurs in Nederland die ook WTCC willen rijden, maar die nog Clio Cup doen en 100 jaar achter elkaar op Zandvoort blijven rijden, na 30 jaar kunnen ze ook eens op het podium staan. Tielemans heeft voor een totaal andere route gekozen. (kijk naar zijn cariere) na Formule Renault 2000 ging hij naar Formule 3000(!) hij wou de Formule 3 blijkbaar overslaan omdat het moeilijk is om daar kans te maken en je moet bij beste team rijden (denk ik). Na 1,5 jaar F3000 is hij naar DTM gegaan en is daar zwaar opgelicht! voor veel Nederlandse pers/rijders is dat heel raar dat hij zo'n snelle cariere heeft gehad. maar blijkbaar doet iet het nu erg goed! Hij is tot nu toe nog steeds de jongste rijder in het WTCC en hij maakt kans op de Privateer titel! Er zijn weinig rijders die dat kunnen/mogen zeggen. En vooral rijders uit de Benelux kunnen en mogen dat niet zeggen. Als je naar 2007 kijkt is dat een goed leerjaar voor Tielemans geweest, hij had nog nooit in een achterwielaangedreven auto gereden en had dat jaar maar 1 dag getest. (BMW 40 dagen!) [ik heb dat ergens gelezen, probeer het nog een keer op te zoeken].
Ik denk en hoop dat we in de toekomst nog veel van Tielemans mogen gaan horen. en ik denk dat dat ook zal gaan gebeuren.
Weblog weer online;) http://f1master.wordpress.com
|
|
-
-
-
kriele

- Joined on 11-11-2005
- Formule 3000
|
Paul:
Niets ten nadele van Olivier, maar het wel erg over de hill om hier een ! te gebruiken bij F3000. Dat was het Spaanse, ja hallo jij moet marketeer worden hahaha. Misschien kan hij de Independent Cup winnen, van Coronel verwacht ik niet zo veel, die wordt naar mijn mening gewoon aan het lijntje gehouden door Seat en hij zal dat wel prima vinden.
Waarom denk jij dat ze Coronel niet eens een echte fabriekswagen geven?
|
|
-
-
-
f1master

- Joined on 03-06-2006
- Maarssen
- Formule Ford
|
Paul:Niets ten nadele van Olivier, maar het wel erg over de hill om hier een ! te gebruiken bij F3000. Dat was het Spaanse, ja hallo jij moet marketeer worden hahaha. Misschien kan hij de Independent Cup winnen, van Coronel verwacht ik niet zo veel, die wordt naar mijn mening gewoon aan het lijntje gehouden door Seat en hij zal dat wel prima vinden. Beste Paul, Jammer genoeg ben ik nu eenmaal sportleraar en heb ik niet zo'n zin om mij te gaan over scholen hahhaha. Heb net even zitten Googlen (Doe ik vaker, ik vind het altijd erg leuk om coureurs na te checken) Maar, Nee wat jij zegt klopt niet, Olivier heeft ± 5 races FIA Formule 3000 gereden (wat nu GP2 is) bij Astromega, jaar daarop heeft ie Europees Formule 3000 gereden (deels Italiaans). Dat is nu inderdaad niets meer waart, maar dat jaar en die jaren ervoor nog wel, toen Draco enzo nog mee reden! Je moet eens voor de gein eens naar die inschrijf lijst kijken van Europees F3000 en kijken waar die coureurs nu zitten (top 5 dan).
|
|
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
Relin:
Ach, ik ben er nog steeds niet echt van onder de indruk...
Jaja ik weet het, het is nog steeds vereweg van DTM hé Relin
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
Paul

- Joined on 11-02-2005
- Eindhoven, The Netherlands
- ForumCrew
|
f1master:Beste Paul,
Jammer genoeg ben ik nu eenmaal sportleraar en heb ik niet zo'n zin om mij te gaan over scholen hahhaha. Heb net even zitten Googlen (Doe ik vaker, ik vind het altijd erg leuk om coureurs na te checken) Maar, Nee wat jij zegt klopt niet, Olivier heeft ± 5 races FIA Formule 3000 gereden (wat nu GP2 is) bij Astromega, jaar daarop heeft ie Europees Formule 3000 gereden (deels Italiaans).
Dat is nu inderdaad niets meer waart, maar dat jaar en die jaren ervoor nog wel, toen Draco enzo nog mee reden! Je moet eens voor de gein eens naar die inschrijf lijst kijken van Europees F3000 en kijken waar die coureurs nu zitten (top 5 dan).
Dan hebben we blijkbaar een verschil van inzicht hierover Geeft helemaal niets, is het een forum voor. Het is echter niet mijn bedoeling om de carriere van Olivier hier de grond in te boren, respect voor ieder op zijn niveau, alleen ik vind het gewoon een heel grillig verloop dat ogenschijnlijk niet op alleen puur talent is verlopen.
Tevens vind ik jouw argumenten niet zo heel sterk daar vijf races in de laatste jaren van F3000 absoluut niet te vergelijken zijn met GP2. Als er dan toch een vergelijking gemaakt moet worden dan zou ik eerder WSR koppelen. Het lijkt me overigens ook heel sterk dat Olivier geen Spaans F3000 heeft gereden want ik ben bij de teampresentatie geweest 
Desalniettemin is hij op 24 jarige leeftijd in een stoeltje beland wat potentie biedt in het WTCC en dat is positief te noemen. Maar nogmaals hier is een forum voor en ik heb helemaal niets tegen Olivier als dat zo over mocht komen.
|
|
-
-
f1master

- Joined on 03-06-2006
- Maarssen
- Formule Ford
|
Paul: f1master:Beste Paul,
Jammer genoeg ben ik nu eenmaal sportleraar en heb ik niet zo'n zin om mij te gaan over scholen hahhaha. Heb net even zitten Googlen (Doe ik vaker, ik vind het altijd erg leuk om coureurs na te checken) Maar, Nee wat jij zegt klopt niet, Olivier heeft ± 5 races FIA Formule 3000 gereden (wat nu GP2 is) bij Astromega, jaar daarop heeft ie Europees Formule 3000 gereden (deels Italiaans).
Dat is nu inderdaad niets meer waart, maar dat jaar en die jaren ervoor nog wel, toen Draco enzo nog mee reden! Je moet eens voor de gein eens naar die inschrijf lijst kijken van Europees F3000 en kijken waar die coureurs nu zitten (top 5 dan).
Dan hebben we blijkbaar een verschil van inzicht hierover Geeft helemaal niets, is het een forum voor. Het is echter niet mijn bedoeling om de carriere van Olivier hier de grond in te boren, respect voor ieder op zijn niveau, alleen ik vind het gewoon een heel grillig verloop dat ogenschijnlijk niet op alleen puur talent is verlopen.
Tevens vind ik jouw argumenten niet zo heel sterk daar vijf races in de laatste jaren van F3000 absoluut niet te vergelijken zijn met GP2. Als er dan toch een vergelijking gemaakt moet worden dan zou ik eerder WSR koppelen. Het lijkt me overigens ook heel sterk dat Olivier geen Spaans F3000 heeft gereden want ik ben bij de teampresentatie geweest 
Desalniettemin is hij op 24 jarige leeftijd in een stoeltje beland wat potentie biedt in het WTCC en dat is positief te noemen. Maar nogmaals hier is een forum voor en ik heb helemaal niets tegen Olivier als dat zo over mocht komen.
Ik weet echt niet waar jij het over hebt Paul, want hij heeft echt geen Spaans Formule 3000 gereden, sterker nog er heeft nooit een Formule 3000 in Spanje bestaan! Het is Italiaans Formule 3000, en daar heeft Olivier nooit een presentatie voor gegeven, want hij tekende op het laatste moment! (Google eens, dan kom je wat meer te weten). En jij denkt dus dat Olivier er op geld is gekomen? dat vind ik meepraten met de rest, want hoe weet je dat? Ik ben gewoon een autosport fan, maar ik ben ook fan van Olivier, omdat hij altijd problemen heeft gehad met media en managers. En zo slecht is ie echt niet!
|
|
-
-
Paul

- Joined on 11-02-2005
- ForumCrew
|
f1master:Ik weet echt niet waar jij het over hebt Paul, want hij heeft echt geen Spaans Formule 3000 gereden, sterker nog er heeft nooit een Formule 3000 in Spanje bestaan! Het is Italiaans Formule 3000, en daar heeft Olivier nooit een presentatie voor gegeven, want hij tekende op het laatste moment! (Google eens, dan kom je wat meer te weten). En jij denkt dus dat Olivier er op geld is gekomen? dat vind ik meepraten met de rest, want hoe weet je dat? Ik ben gewoon een autosport fan, maar ik ben ook fan van Olivier, omdat hij altijd problemen heeft gehad met media en managers. En zo slecht is ie echt niet!
Laat maar zitten dan, komen we toch niet en ik laat me niet verslijten voor 'meepraten met de rest' terwijl ik heel goed weet waar ik over praat. Ik zit hier Olivier niet af te schieten, ik zeg helemaal niet dat hij slecht is (wat is dat toch met deze jongen, opmerkingen over hem worden altijd geflamed???) maar als je dan toch wil weten wat voor mij de sleutelwoorden voor Olivier zijn: "Vader Tielemans".
|
|
-
-
-
Ed-F1

- Joined on 03-16-2006
- Waddinxveen
- DTM
|
Relin:
Ik had het over Tielemans schat 
Je hebt helemaal gelijk Relin, mijn fout
By the way, ik loop ook helemaal niet weg met Tielemans, ik heb alleen de indruk dat de BMW 'm beter ligt dan de Alpha, en voor de rest zullen zijn prestaties moeten uitwijzen of dat ie kampioen zal worden in de independent-klasse 
HOLLANDIAAN
|
|
-
-
mag-giver

- Joined on 11-10-2005
- arnhem
- DTM
|
Hoi Paul ja ikw eet waar je op doelt en ja je had er zeker gelijk in. Afgelopen jaar is daar echterw el iets in verranderd. Vader tiel is er wel nog bij maar minder in bepaalde opzichten dus daar zit zeker een stuk schot in de zaak.
Begin van de middag zag ik rtl gp een stuk over het wttc, Schandalig dat er weer een Coronel show van gemaakt moest worden. Echt een schande dat er niets iets meer aandacht was voor andere coureurs.
Maar oke dat is en blijft het groote manko van rtl in mijn ogen. zeer kortzichtig en niet openstaande voor bepaalde andere dingen. Oja oli4 en jaap werden wel een keer genoemd.
Tom zei zelfs nu nog ja oli4 ken ik niet maar leuk dat er nog een nederlander mee rijd.
|
|
-
-
Paul

- Joined on 11-02-2005
- ForumCrew
|
mag-giver: Begin van de middag zag ik rtl gp een stuk over het wttc, Schandalig dat er weer een Coronel show van gemaakt moest worden. Echt een schande dat er niets iets meer aandacht was voor andere coureurs.
Maar oke dat is en blijft het groote manko van rtl in mijn ogen. zeer kortzichtig en niet openstaande voor bepaalde andere dingen. Oja oli4 en jaap werden wel een keer genoemd.
Tom zei zelfs nu nog ja oli4 ken ik niet maar leuk dat er nog een nederlander mee rijd.
Heb ik ook gezien, deel je mening dat het genante televisie was maar ja de firma Coronel heeft natuurlijk een dikke vinger in de autosportpap van RTL dus laten we het er maar ophouden dat de berichtgeving gekleurd is. Als je vooral met jezelf bezig bent, zul je niet veel oog voor anderen hebben nee dus ik kan 't me nog voorstellen ook dat hij Tielemans niet kent. 
|
|
-
-
f1master

- Joined on 03-06-2006
- Maarssen
- Formule Ford
|

Is Coronel dit dan vergeten? Bron: Autosport.nl (Pau)
|
|
-
-
f1master

- Joined on 03-06-2006
- Maarssen
- Formule Ford
|
Maar Seat betaald RTL he! vandaar dat Mr. Coronel ook zo wordt "gepromoot". Begin dit jaar (toen hij gepresenteerd werd) zei hij dat hij in een semi fabrieks auto zal rijden he en dat zijn team een dochter onderneming van Seat sport is, zullen we eens zien wat hij aan het eind van dit seizoen zal zeggen! haha. Die jongen praat & praat maar soms zegt ie iets te veel.
|
|
-
-
Ram ss/t

- Joined on 12-28-2005
- Karting
|
Eh even nadenken.......Tom coronel.
Kampioen in 91 AX Cup 92 kampioen DTTC ,93 Nederlands Kampioen Formule Ford. 1994 2e in Euroseries Opel Lotus ,1996 3e Japans F3,tweede in Monaco ,1997 Japans F3 Kampioen ,Winnaar Marlboro Masters.1998 3e Japans GT Kampioenschap ,1999 Japans F3000 Kampioen...Heeft LeMans gereden,2004 ETTC privateer Kampioen.
Dat Coronel een vervelend mannetje is:Kan best wezen,hij heeft wel bewezen aardig met een race auto overweg tekunnen.......(en dan krijg je mischien meer aandacht dan iemand die niet zoveel presteert)
|
|
-
-
kriele

- Joined on 11-11-2005
- Formule 3000
|
Ram ss/t:
Eh even nadenken.......Tom coronel.
Kampioen in 91 AX Cup 92 kampioen DTTC ,93 Nederlands Kampioen Formule Ford. 1994 2e in Euroseries Opel Lotus ,1996 3e Japans F3,tweede in Monaco ,1997 Japans F3 Kampioen ,Winnaar Marlboro Masters.1998 3e Japans GT Kampioenschap ,1999 Japans F3000 Kampioen...Heeft LeMans gereden,2004 ETTC privateer Kampioen.
Dat Coronel een vervelend mannetje is:Kan best wezen,hij heeft wel bewezen aardig met een race auto overweg tekunnen.......(en dan krijg je mischien meer aandacht dan iemand die niet zoveel presteert)
Precies. Ik merk dat Coronel veel af wordt gezeken. Eigenlijk al zolang dat ik me kan herrinneren, maar zijn palmares liegt er toch niet om.
|
|
|
|
|