Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[WTCC] 2008

Last post 06-03-2008 21:36 by heraut. 111 replies.
Page 5 of 6 (112 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 03-10-2008 12:21 In reply to

Re: Tielemans

Kriele en Ram,

sorry maar dat slaat als een l*l op een drumstel 

dat tom kan sturen weet ik zeker. maar dat hija lle aandacht tijdens de rtl afleveringen heeft niet maar dan ook helemaal niets met presteren te maken maar met het feit dat SEAT het programma betaald, en dat hij presenteerd bij rtl.

Als OLi4 in een seat gezeten had was het andersom geweest en had ik het een schande gevonden dat Tom geen aandacht had gekregen.  Het gaat helemaal niet om de persoon en weet zeker dat dat bioj Paul ook niet speelt. Maar het feit is dat er meer Nederlanders rijden en ze aandacht moeten geven aan allemaal. Al rij je rond als PANNEKOEK on het wtcc. Zal mij een zorg zijn als je er rijd behoor je als verslaglegging er ook aandacht aan te besteden.

Ondanks het slechte commentaar bij eurosport afgelopen race deden ze zeker wel aandacht voor beide nederlanders en de belg redelijk verdelen. Natuurlijk is het simpel dat coronel meer aandacht krijgt in het begin maar als de independent naar de Tiel zou gaan zouden ze misschien wel een omslag gaan maken.

greetz emile

• 03-10-2008 13:06 In reply to

Ojee, gaat lekker nu ook al op een paar teentjes van Coronel fans getrapt. Dan nog maar een keer in de verdediging, ik heb niets tegen Coronel evenmin tegen Tielemans. Ik haakte in bij de opmerking van Emile omdat ik het ook de Coronelshow vond. Daar maak ik me niet zo druk om want zo werkt dat nu eenmaal als je RTL ook een autoprogramma presenteert.

Alleen ik vind dat er wel iets gezegd mag worden van de hosanna rondom de benzine Seat. Dat kan volgens Tom wel de beste zijn waar hij ooit in heeft gereden, maar hij is wel de enige Seat zonder TDI in het kampioenschap daar en de andere benzine met Corthals rijdt wel in de IC. Dan zie ik persoonlijk erg weinig perspectief al zal Tom er wel zijn redenen voor hebben. 

• 03-10-2008 13:40 In reply to

Oh, ik ben echt niet gekrengt, maar bedoel het ook meer in zijn algemeen. Ook is het mijn bedoeling niet om op de man te spelen, maar het is gewoon iets wat me de laatste jaren al is opgevallen op diverse fora. Inhoudelijk ben ik het wel met jullie eens dat het een Coronelshow is op RTL.

• 03-10-2008 14:04 In reply to

kriele:

Oh, ik ben echt niet gekrengt, maar bedoel het ook meer in zijn algemeen. Ook is het mijn bedoeling niet om op de man te spelen, maar het is gewoon iets wat me de laatste jaren al is opgevallen op diverse fora. Inhoudelijk ben ik het wel met jullie eens dat het een Coronelshow is op RTL.

Ok, gelukkig maar. Kriele, wat denk jij over de kansen van Tom als je dat relateert aan wat er op RTL over wordt gezegd? Mijn mening is dus dat een beetje chauvinistisch en er overheen is. Is geen halszaak natuurlijk, maar niet reeel naar andere Nederlandse deelnemers toe. 

• 03-10-2008 14:48 In reply to

Hij zal af en toe wat kruimels toegespeeld krijgen, net als vorig jaar. Dat denk ik. Echt meedoen is enkel voor de fabrieksjongens weggelegd.

• 03-10-2008 15:58 In reply to

Tielemans

Tom gokt p 3 podiums??

Toch wil ik hem eens vragen of hij niet ietjes teveel gedronken heeft. Ja vorig jaar 4 x bijna podium. Is er nog steeds geen 1 tom.

Ik hoop zeker wel dat er wat podiums gaan komen. Zoals prilaux zei ook seat gewoonw eer aan de benzine moter om het beter te houden voor het kampioenschap maar ook voor het publiek.  Als seat bleef dieselen en er veel voordelen aan zouden zitten ging hij bij BMW  het ook doen. Maar voor het publiek was een benzine spannender en met de bio brandstof scheelde het meer voor ht milieu   HUlde aan de fansoos in dit geval

Ik ben het zeker met hem eens als ze allemaal gaan dieselen dat het leuke er snel vanaf is.

Wat denken jullie zoef de mug of zoef zoef de haas met wat geluid erbij?

• 03-10-2008 16:11 In reply to

@Paul and Mag-Giver:Sorry ik wilde mij niet mengen in een discussie over RTL GP.......(Kan het toch niet ontvangen)

Het ging mij meer over de opmerking over de praatjes van Coronel,hij mag een praatjesmaker zijn:Z'n erelijst liegt er niet om........

• 03-10-2008 16:56 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Tom Coronel

En ik heb ergens gelezen of gehoord (dat laat ik in het midden) dat er vanaf de race in Spanje, een verbeterde motor in zijn Seat komt te liggen, en misschien dat hij zich dan tussen de TDI's en de BMW's kan mengen, afwachten dus maar...Wink

HOLLANDIAAN
  • 03-11-2008 8:36 In reply to

Re: Tom Coronel

Ed-F1:

En ik heb ergens gelezen of gehoord (dat laat ik in het midden) dat er vanaf de race in Spanje, een verbeterde motor in zijn Seat komt te liggen, en misschien dat hij zich dan tussen de TDI's en de BMW's kan mengen, afwachten dus maar...Wink

Werd in het 1e raceweekend op Eurosport gezegd

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 03-11-2008 9:07 In reply to

ook bij RTLGP. Ben benieuwd of hem dat nou echt veel verder naar voren gaat helpen, denk dat het wel meevalt.

• 03-11-2008 17:08 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Jappio:

ook bij RTLGP. Ben benieuwd of hem dat nou echt veel verder naar voren gaat helpen, denk dat het wel meevalt.

Zullen ook zeker geen seconden zijn, maar een paar tienden doet al heel erg veel in dit close-racing veld Wink
    HOLLANDIAAN
  • 04-06-2008 16:01 In reply to

Door al het DTM spektakel sneeuwt het WTCC een beetje onder... Jammer want iedereen verwachte dat de Seat diesels op Puebla (baantje ligt vrij hoog) het makkelijk zouden krijgen. Niet dus! Wel pole voor Gene maar P3 voor Coronel Big Smile

Vanavond rond 19.00 uur race 1 op Eurosport.

Pos  Driver                Car                Time
     1.  Jordi Gene            SEAT Leon TDI      1:40.808
     2.  Nicola Larini         Chevrolet Lacetti  1:40.981  + 0.173
     3.  Tom Coronel           SEAT Leon          1:41.239  + 0.431
     4.  Robert Huff           Chevrolet Lacetti  1:41.488  + 0.680
     5.  Alain Menu            Chevrolet Lacetti  1:41.517  + 0.709
     6.  Augusto Farfus        BMW 320si          1:41.583  + 0.775
     7.  Rickard Rydell        SEAT Leon TDI      1:41.594  + 0.786
     8.  Gabriele Tarquini     SEAT Leon TDI      1:41.671  + 0.863
     9.  Yvan Muller           SEAT Leon TDI      1:41.791  + 0.983
    10.  Tiago Monteiro        SEAT Leon TDI      1:41.873  + 1.065
    11.  Felix Porteiro        BMW 320si          1:42.045  + 1.237
    12.  Andy Priaulx          BMW 320si          1:42.208  + 1.400
    13.  Jorg Muller           BMW 320si          1:42.235  + 1.427
    14.  Pierre-Yves Corthals  SEAT Leon          1:42.729  + 1.921
    15.  Alessandro Zanardi    BMW 320si          1:43.050  + 2.242
    16.  Sergio Hernandez      BMW 320si          1:43.297  + 2.489
    17.  Franz Engstler        BMW 320si          1:43.890  + 3.082
    18.  Olivier Tielemans     BMW 320si          1:43.952  + 3.144
    19.  Stefano D'Aste        BMW 320si          1:44.068  + 3.260
    20.  Andrey Romanov        BMW 320si          1:45.437  + 4.629
    21.  Ibrahim Okyay         BMW 320si          1:47.962  + 7.154

• 04-07-2008 0:07 In reply to

niet onverdienstelijk gereden van Coronel, nummer 4 in de eerste race en zesde in de tweede race. Voor de liefhebbers: http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/mexico-puebla-amozoc/2008/calendar.shtml 

• 04-30-2008 15:34 In reply to

Jaap in de Lada

Jaap reed vandaag vor het eerst in de WTCC Lada.

Maar kon alleen niet helemaal vol uit door het geluid wat deze wagen produceert. In Bos uit moest hij liften om niet teveel herrie te maken  Sad

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-02-2008 15:21 In reply to

Re: Jaap in de Lada

duifje:
    WTCC Lada

Het is toch niet geloven Lada in de WTCC, ben erg benieuwd of dit wat wordt of dat de wagens na één race worden ingewisseld voor een BMW of Seat uit de oude doos! 

'I always tell the truth, even when I lie'
  • 05-02-2008 16:48 In reply to

Mitland dan ben je minder goed op de hoogte dus. deze 2 lada's waren al een jaar of 2 geleden hiervoor bestemd alleen was lada er niet klaar voor financieel om dit te doen. Nu russian bears dit project op zich genomen hebben zijn ze dus hiermee gestart. Nee ik denk niet dat het bij 1 wedstrijd zal blijven. en waarom niet?

8 jaar geleden zeggen dat skoda er zo voor zou staan dan had je ook geld kunnen verdienen.

Ik denk nooit slecht een ander merk voor meerdere wedstrijden er in. Ook hoop ik eigenlijk dat volvo er meer in gaat doen. Buiten die 1e wedstrijd om.

• 05-02-2008 20:55 In reply to

mag-giver:
    Mitland dan ben je minder goed op de hoogte dus. deze 2 lada's waren al een jaar of 2 geleden hiervoor bestemd alleen was lada er niet klaar voor financieel om dit te doen.

Dan rijden ze toch in een 2 jaar oude Lada? Waar Lada geen geld in heeft kunnen stoppen en Russian Bears kan dat blijkwaar wel? Of het bij één wedstrijd blijft weet ik ook niet, maar verwacht dat het niet al te lang gaat duren voordat deze Lada's weer het museum in gaan. (Waar ze misschien ook wel horen...)

'I always tell the truth, even when I lie'
  • 05-03-2008 23:31 In reply to

Er is maar een LADA hoor geen tweeWink Hoe dat met de rijders gaat is mijn nog niet erg duidelijk, maar Jaap is veel sneller dan onze fijne rus.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-04-2008 7:49 In reply to

met de races toch wel als ik het goed begrepen had leon.

De FIA publiceerde vanmorgen de officiële deelnemerslijst voor het WTCC-seizoen 2008, en daarop staat Jaap van Lagen vermeld met een Lada 110, die zal worden ingezet door het team Russian Bears Motorsport. Die équipe is bepaald geen onbekende uit Dutch Supercar Challenge-kringen en plant voor dit seizoen de inzet van een tweetal Lada's vanaf de WTCC-race in Valencia op 18 mei. De tweede Lada van het team zal worden bestuurd door Viktor Shapovalov. Inderdaad een Rus.

van autosport.nl afgehaald dus 2 lada's met testen was er maar 1

• 05-17-2008 15:16 In reply to

Die LADA ging helemaal niet onverdienstelijk begreep ik.... En Mitlant er is bij Russian Bears meer geld dan jij en ik kunnen vermoeden. Dat die LADA eigenlijk al twee jaar oud is maakt ook helemaal niks uit, de Leon is ook al twee jaar oud alleen steeds doorontwikkeld, LADA begint nu pas met ontwikkelen dus die achterstand is geen issue. Tuurlijk staan ze niet gelijk vooraan, maar dat verwachten ze zelf ook helemaal niet. Dus dit project kan wel door velen de grond ingetrapt worden, maar misschien moeten we blij zijn dat er weer een "constructeur" extra bij is. "Een vlieg dood slaan is makkelijker dan er 1 maken!!"

"Bij twijfel..... Gas geven!
Page 5 of 6 (112 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next >