Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[WTCC] 2008

Last post 06-03-2008 21:36 by heraut. 111 replies.
Page 6 of 6 (112 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6
Sort Posts: Previous Next
  • 05-17-2008 15:44 In reply to

Re: Jaap in de Lada

Jaap netjes op plek 22 voor Ol4 en Tom op 19, wat een noodweer zeg was het daar net.

• 05-18-2008 17:13 In reply to

Tering, wat een lucht hing daar boven het circuit zeg!!!

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 05-28-2008 21:37 In reply to

Op Pau geen Tielemans aan de start,ik zal er zelf niet echt wakker van liggen.

• 05-29-2008 21:25 In reply to

de tiel

De Nederlander Olivier Tielemans zal niet vertrekken naar Pau. De privé rijder heeft last van kleine gezondheidsproblemen.

De 33-jarige Cazevave zal hem vervangen, hij maakt hiermee zijn WTCC debuut op zijn thuiscircuit.

"Tielemans kan niet rijden in Pau omdat hij nog herstellende is van een klein gezondheidsprobleem. Gelukkig konden we nog net op tijd een vervanger vinden in Cazenave. We hopen als team te profiteren van zijn ervaring," aldus team manager Dominik Greiner

gepikt van autosportweb.nl

• 05-30-2008 12:45 In reply to

Tiel niet in pau

...Gezondheidsproblemen...Hmm...spotte hem afgelopen weekend toch echt in een "zeer blije toestand" op een groot Dancefeest in Maastricht...

wellicht kou'tje opgelopen...

heraut die dit weekend in zolder vertoeft...

• 05-30-2008 23:41 In reply to

Re: Tiel niet in pau

Ik krijg opeens een DTM flashback

• 05-31-2008 14:46 In reply to

Renger op pole!

Denk dat ik het hier maar even neerzet: Renger van der Zande start de 2e race in de F3 Euroseries van pole position morgen! Vanaf P24 viel ongeveer iedereen voor zijn neus uit. De leiders in het kampioenschap vielen allemaal uit ongeveer.

• 05-31-2008 16:42 In reply to

Re: Renger op pole!

Lammers, eigenlijk is dit topic daarvoor bedoeld -> http://forum.albersf1.com/forums/t/354.aspx?PageIndex=16
    Maar omdat je goed nieuws brengt en ik Renger een heel geschikte gast vind, zie ik dit door de vingers Stick out tongue

• 05-31-2008 16:45 In reply to

heraut:
    wellicht kou'tje opgelopen...

Dat zal het dan wel zijn ja, ik geeft er overigens geen commentaar op. Ben zelf morgen ook naar Zolder, 45 jaar knallen op de Bolderberg!

• 05-31-2008 18:23 In reply to

Re: Renger op pole!

Paul:

Lammers, eigenlijk is dit topic daarvoor bedoeld -> http://forum.albersf1.com/forums/t/354.aspx?PageIndex=16
    Maar omdat je goed nieuws brengt en ik Renger een heel geschikte gast vind, zie ik dit door de vingers Stick out tongue

Ja sorry ik zat al te zoeken waar ik het het beste kon plaatsen, kon het ES topic niet vinden. Bij deze mijn excuses :)

• 06-02-2008 19:17 In reply to

hij zal wel hoofdpijn hebben ,van al het gepieker hebben wij ook al een paar weken!

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 06-03-2008 21:36 In reply to

Re: Tiel niet in pau_maar wel in Zandvoort

geen hoofdpijn, maar er zit er wel een 'luchtje' aan.......Ick!

getuige het bericht op zijn site....

------------------------------------------------------------

30 mei 2008 - Olivier afwezig in Pau

In verband met een darminfectie en het daarbij behorende herstel zal Olivier Tielemans niet deel kunnen nemen aan de WTCC race van aankomend weekend in Pau.

De plaats voor deze race zal worden ingenomen door de 33- jarige Laurent Cazenave welke afkomstig is uit Pau.

Als het herstel voorspoedig verloopt zal Olivier aankomend weekend 8 juni weer achter het stuur van zijn BMW plaatsnemen op het circuit van Zandvoort, om een gooi te doen naar de snelste raceronde op dit circuit met een WTCC auto.

Hij kijkt uit naar de volgende WTCC race in Brno op 15 juni a.s.

Winksnelste race ronde ....met extra turbodruk...: ppppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttBig Smile

heraut die wellicht eens even z'n licht gaat opsteken in zandvoort

Page 6 of 6 (112 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6