Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Algemeen F1 nieuws 2008

Last post 11-22-2008 13:16 by Paul. 161 replies.
Page 4 of 9 (162 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 03-31-2008 11:17 In reply to

Re: sexorgie in nazi-kostuum

Locked Reply Contact

BSR-Motorsport:
    Wijlen Jean Marie Balestre. Met en zonder uniform. Beiden met aanvoerdersband.

Leuk hoor dat nieuws maar heb je niets beters te doen, dan plaatjes uitzoeken van andere mensen...

• 03-31-2008 13:11 In reply to

Locked Reply Contact

F12007:

Leuk hoor dat nieuws maar heb je niets beters te doen, dan plaatjes uitzoeken van andere mensen...

?

Gisteren niet nee. Als je je eraan stoort blijf kan lekker op andere sites je zeur-opmerkingen maken. Het deelnemen aan een forum is zowiezo een nutteloze bezigheid, dus ik kan jouw ook de vraag stelllen of je niets beters te doen hebt. Maar dat doe ik maar niet. Het antwoord interesseert mijn nl. niet. Een fijne dag verder.

• 04-01-2008 12:00 In reply to

Locked Reply Contact

Ben ik het toch voor het eerst sinds zeer lange tijd met Olav Mol eens!

Fittipaldi (die toch stiekem de grapjes in het Bahrain paddock wil horen)
    Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 04-01-2008 19:03 In reply to

Locked Reply Contact

Als Mosley zich verkleedt en hoertjes slaat, ja dan is dat een prive zaak. Als je zo slim bent om er een mooie film van te maken en deze film wordt openbaar gemaakt is het in mijn ogen geen prive zaak meer. Dus nee, ik ben het wederom niet met Olav eens.

Gooooooo Jags!!
  • 04-02-2008 11:36 In reply to

Locked Reply Contact

Mosley heeft toegegeven dat hij het was:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7123

• 04-02-2008 12:41 In reply to

Locked Reply Contact

Zie het zo voor me: Mosley komt het paddock binnen, schalt het door de speakers "Achtung!" .Big Smile

• 04-02-2008 12:53 In reply to

Locked Reply Contact

Fittipaldi:

Zie het zo voor me: Mosley komt het paddock binnen, schalt het door de speakers "Achtung!" .Big Smile

Big Smile

Een sterk slot van het persbericht zou zijn: "Ich habe es nicht gewusst"

• 04-02-2008 21:57 In reply to

Locked Reply Contact

Jappio:

Mosley heeft toegegeven dat hij het was:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=7123

,,Wees er echter zeker van dat ik niet zal toestaan dat dit ten koste gaat van mijn toewijding richting mijn werk voor de FIA.”

en zo is het. Dit heeft niets met z'n job te maken...Wat is heiligheid toch een groot goed, zeker in de F1 Tongue Tied

• 04-03-2008 14:35 In reply to

Locked Reply Contact

BMW, Mercedes en Honda hebben vast openbaar gereageerd, ze zijn "not amused" en vragen de FIA Mosley's rol nader te bekijken.  Hebben we het natuurlijk niet over zijn rol in de film Wink

Fittipaldi (die het slim vind dat Max zijn Bahrein ticket heeft geannuleerd)

• 04-03-2008 14:39 In reply to

20 GP's per seizoen?!

Locked Reply Contact

Op het Motorsport Business Forum hebben teambazen zich uitgesproken voor max. 20 Grand Prix' per seizoen. http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/04/03/teambazen-zien-twintig-races-wel-zitten/

Fittipaldi (die dit wel ziet zitten maar hoopt dat er enkele Europese GP's overblijven)

• 04-03-2008 14:49 In reply to

Locked Reply Contact

Fittipaldi:

BMW, Mercedes en Honda hebben vast openbaar gereageerd, ze zijn "not amused" en vragen de FIA Mosley's rol nader te bekijken.  Hebben we het natuurlijk niet over zijn rol in de film Wink

Fittipaldi (die het slim vind dat Max zijn Bahrein ticket heeft geannuleerd)

Max is er door de Koninklijke familie op gewezen niet welkom te zijn. Het annuleren van zijn Bahrein ticket is dus niet vrijwillig geschied.

Ik heb nog op geen enkel forum mijn mening over deze zaak gegeven. De reden daarvoor is dat ik die nog steeds niet 100% rond heb. Aan één kant ben ik een overtuigd liberaal en dus van mening dat, zolang zijn acties verder geen kwalijke gevolgen hebben, het niemand wat aan gaat wat Max Mosley, of wie dan ook, in zijn vrije tijd doet. Die mening blijft pál overeind en dáár is wat mij betreft ook geen enkele discussie over mogelijk.

Wél vind ik dat je, wanneer je een vooraanstaande positie bekleedt, zoals Max Mosley, ervoor dient te zorgen dat "omstreden sexuele hobbies, voorkeuren en spelletjes discreet en privé blijven. Ik geloof namelijk ook in het begrip "voorbeeldfunctie" en het moge duidelijk zijn dat Mosley die in mijn ogen heeft. En dan is een dergelijk filmpje wel degelijk schadelijk voor zijn geloofwaardigheid als president van een orgaan als de FIA.

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 04-03-2008 16:23 In reply to

Locked Reply Contact

En op het balkon was een "hear hear" te horen! Wink

• 04-03-2008 18:56 In reply to

Locked Reply Contact

Max heeft ondertussen zelf tot een speciale FIA meeting opgeroepen.  http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=42195

Fittipaldi (die vind dat Max ballen heeft al waren die niet te zien op de band)

• 04-03-2008 19:25 In reply to

Locked Reply Contact

Ik kan me in de stelling van Mickey vinden en ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat Mosley uitspookt.

• 04-03-2008 20:56 In reply to

Locked Reply Contact

Ja idd het zou mij ook niets interesseren wat die man doet.
    Eerlijk gezegd had ik dit ook liever niet geweten als wel.

Om de man zo tot aftreden te dwingen vind ik triest en eigenlijk ook niet nodig.
    Onze Mosley doet zijn werk goed, of dat nou altijd in de juiste richting is is wat anders.

Maar wat hij privé doet mag ie lekker zelf weten...alleen idd zijn voorbeeldfunctie.
    Dat is t hem nou net.

En ff nog offtopic: BSR, je snapt wel dat ik niet ga reageren op zo'n opmerking toch?!

• 04-07-2008 10:21 In reply to

Sutil, nu kind van de rekening?

Locked Reply Contact

Als ik het stuk over Sutil lees op http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/04/06/gemengde-gevoelens-bij-force-india/ en ook zijn prestaties in de afgelopen races dan krijg ik toch een raar déjà vu gevoel.

oeps... 

• 04-07-2008 14:24 In reply to

Locked Reply Contact

Gelukkig laat Stoddie zicht genuanceerd uit over Max Mosley:  "Die klootzak moet verdwijnen, in het belang van de sport", zei Stoddart tegen The Weekend Australian. "Zijn positie als hoofd van de Formule 1 is volledig onhoudbaar geworden na die publicaties in de Britse media. Geen wonder dat hij niet welkom was bij de Grand Prix van Bahrein. Het zou me ook niet verbazan als koning Juan Carlos hem niet bij de volgende race in Barcelona wil hebben. Het lijdt geen twijfel dat Mosley moet opstappen. Niet eerder zal ik een terugkeer naar de F1overwegen".

• 04-08-2008 15:33 In reply to

Re: Sutil, nu kind van de rekening?

Locked Reply Contact

Fritsie:

Als ik het stuk over Sutil lees op http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/04/06/gemengde-gevoelens-bij-force-india/ en ook zijn prestaties in de afgelopen races dan krijg ik toch een raar déjà vu gevoel.

oeps... 

Sutil lijkt exact dat te overkomen, wat Albers vorig seizoen is overkomen! Alle aandacht vanuit het team dat uitgaat naar Fisichella. Kolles dacht altijd goud in handen te hebben met Sutil, maar de zaken lijken in een rap te veranderen.

• 04-08-2008 20:10 In reply to

Locked Reply Contact

kriele:

Sutil lijkt exact dat te overkomen, wat Albers vorig seizoen is overkomen! Alle aandacht vanuit het team dat uitgaat naar Fisichella. Kolles dacht altijd goud in handen te hebben met Sutil, maar de zaken lijken in een rap te veranderen.

Dat is precies wat ik bedoel...Ik weet niet waardoor het komt. Wellicht heeft Sutil gewoon pech...maar opvallend is het wel...

• 04-08-2008 23:18 In reply to

Locked Reply Contact

Is ook wel ... nu maar afwachten hoe hij er mee omgaat.

Doet hij dit goed, dan valt het allemaal mee. Gaat hij hierdoor aan zichzelf twijfelen, is het wat anders.
    Maarre, waarom zouden ze de een (Fisichella) beter over willen laten komen dan de ander (Sutil)?|

Sutil was nieuw vorig jaar dus laat die man zijn best doen en ze kunnen hem verkopen voor €€€

Fisichella kent iedereen al en heeft zichzelf bewezen.
    Echt een rijder die een langzame bak kan pushen tot zover ie kan, en die als ie in een snelle auto zit denkt dat ie toch wel wint omdat de auto snel genoeg is en daardoor, op de een of andere manier, minder pusht.

Page 4 of 9 (162 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next > ... Last »