Fittipaldi:
BMW, Mercedes en Honda hebben vast openbaar gereageerd, ze zijn "not amused" en vragen de FIA Mosley's rol nader te bekijken. Hebben we het natuurlijk niet over zijn rol in de film 
Fittipaldi (die het slim vind dat Max zijn Bahrein ticket heeft geannuleerd)
Max is er door de Koninklijke familie op gewezen niet welkom te zijn. Het annuleren van zijn Bahrein ticket is dus niet vrijwillig geschied.
Ik heb nog op geen enkel forum mijn mening over deze zaak gegeven. De reden daarvoor is dat ik die nog steeds niet 100% rond heb. Aan één kant ben ik een overtuigd liberaal en dus van mening dat, zolang zijn acties verder geen kwalijke gevolgen hebben, het niemand wat aan gaat wat Max Mosley, of wie dan ook, in zijn vrije tijd doet. Die mening blijft pál overeind en dáár is wat mij betreft ook geen enkele discussie over mogelijk.
Wél vind ik dat je, wanneer je een vooraanstaande positie bekleedt, zoals Max Mosley, ervoor dient te zorgen dat "omstreden sexuele hobbies, voorkeuren en spelletjes discreet en privé blijven. Ik geloof namelijk ook in het begrip "voorbeeldfunctie" en het moge duidelijk zijn dat Mosley die in mijn ogen heeft. En dan is een dergelijk filmpje wel degelijk schadelijk voor zijn geloofwaardigheid als president van een orgaan als de FIA.
To finish first you first have to finish!!!
http://autosportpics.web-log.nl/