Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Algemeen F1 nieuws 2008

Last post 11-14-2008 12:51 by Fittipaldi. 159 replies.
Page 5 of 8 (160 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 04-09-2008 7:49 In reply to

Re: Sutil, nu kind van de rekening?

Ik heb laatst een stukje van Mol of Kallf gelezen waarin stond dat Christijan echt gepiepeld is bij Spyker

door bandenspaniingen te wijzigen zonder dat hij het wist en ook vond Mol/Kallf dat Christijan zich als een gentleman heeft gedragen door niet alle vuile was buiten te hangen

Wel heeft Chris 2 miljoen op rekening bijgeschreven geschreven  gekregen van Spyker ivm afkoop kontrakt

.

Maar ook ik heb een deja vu gevoel

Bosschenaren zie je overal
  • 04-09-2008 9:39 In reply to

Mmmh, ik heb zo mijn vraagtekens bij het Sutil kind van de rekening verhaal. Wat is het belang van Force india om zo te handelen dan? Als ze er een belang bij zouden hebben danm zouden ze er wel voor zorgen dat Sutil voor Fisico zou staan, om de transferprijs van Sutil kunstmatig hoog te maken. Ik denk dat Sutil gewoon tekort komt op Fisico (wat  overigens gheen schande is).....

"Bij twijfel..... Gas geven!
  • 04-09-2008 17:35 In reply to

Ik denk dat ze niet in staat zijn om twee gelijkwaardig snelle auto's neer te zetten en dus al hun eieren in één mandje stoppen. Vorig jaar stond er Sutil op dat mandje, dit jaar hebben ze meer geld en passen er dus meer letters op.....  Wink

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 04-09-2008 19:01 In reply to

b@tsio:
    Wel heeft Chris 2 miljoen op rekening bijgeschreven geschreven  gekregen van Spyker ivm afkoop kontrakt

Ja ik geloof ook wel dat er gekloot is want hij heb toch ook al een paar keer afgevragen waarom het bijvoorbeeld in trainingen kei goed ging en vervolgens in de wedstrijd of kwalificatie zwaar slecht?? Ik vond dat maar een raar verhaal. Of de ene keer kei veel grip hebben en goed tempo rijden, terwijl de dag of keer daarna opeens alles heel anders is, terwijl hij niets heeft veranderd.

Toch denk ik dat albers liever had blijven rijden dan dat hij geld bij krijgt op zijn bankrekening, zeker als het op zo'n manier moet.

• 04-10-2008 12:38 In reply to

Sutil heeft net als Chris vorig nú juist moeite met de wagen? TC, Engine braking nekt hem nu nog ff? Fisico met al zijn ervaring doet gewoon wat ie moet doen... Force India F1 Team naar voren brengen. Adrian zit wel safe, teveel handjes boven z'n hoofd van o.a. Kolles!
  • 04-10-2008 18:07 In reply to

Alefosi:
    Adrian zit wel safe, teveel handjes boven z'n hoofd van o.a. Kolles!

Ik vind het toch raar dat ik altijd iedereen hoor roepen Sutil is safe enzo ... spreken julie Kolles zo vaak persoonlijk of wat??

• 04-10-2008 21:18 In reply to

Alefosi:
    Sutil heeft net als Chris vorig nú juist moeite met de wagen? TC, Engine braking nekt hem nu nog ff? Fisico met al zijn ervaring doet gewoon wat ie moet doen... Force India F1 Team naar voren brengen. Adrian zit wel safe, teveel handjes boven z'n hoofd van o.a. Kolles!

Dat dachten we vorig jaar ook van Chris. In 2006 was Kolles geen berg te hoog als het om Chris ging en in 2007 was ineens niets goed. Deze "vriendelijk" heer heeft de gave om te slaan als een blad aan een boom als hem dat zo uit komt.

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 04-10-2008 23:29 In reply to

Ik heb zo'n vermoeden dat de huidige Force India eigenaar een landgenoot probeert binnen te loodsen in de F1 (en het is geen Nederlander). Wordt het de rentree van Karthikeyan? Sutil is denk ik het haasje.

• 04-11-2008 16:20 In reply to

Denk niet dat Narain sneller zal zijn dan Sutil eerlijk gezegd.

• 04-11-2008 17:15 In reply to

Nee maar hij kan wel beter Indiaantje spelen..

• 04-11-2008 17:40 In reply to

FlashD:
    Nee maar hij kan wel beter Indiaantje spelen..

Misschien is Malya wel niet zo blij dat Sutil heeft gezegd dat hij het niet zo naar zijn zin had in India ;)

• 04-11-2008 18:52 In reply to

Ik denk dat het team vooruit wil en nu voor het eerst het geld heeft (sinds jaren) om dit ook te kunnen.  Dat Fisico beter uit de voeten kan met deze wagen verbaasd toch werkelijk niemand of ben ik nu heel arrogant??  Fisico's reed zijn eerste GP overwinning nog in deze wagenIdea

Fittipaldi (die nog steeds de "Sutil-commotie" niet snapt)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 04-13-2008 13:42 In reply to

Fittipaldi:

Ik denk dat het team vooruit wil en nu voor het eerst het geld heeft (sinds jaren) om dit ook te kunnen.  Dat Fisico beter uit de voeten kan met deze wagen verbaasd toch werkelijk niemand of ben ik nu heel arrogant??  Fisico's reed zijn eerste GP overwinning nog in deze wagenIdea

Fittipaldi (die nog steeds de "Sutil-commotie" niet snapt)

Als je er zo over nadenkt is het natuurlijk wel logisch dat Fisico veel sneller is! Misschien handig om dan toch Michael Schumacher te polsen voor een stoeltje. Immers was hij er in 1991 al bij voor het toenmalige Jordan en aangezien die auto volgens Fittipaldi niet al te vaak van een update is voorzien... Stick out tongue

'I always tell the truth, even when I lie'
  • 04-14-2008 12:36 In reply to

Gister een interview gelezen waarin albers min of meer toegaf dat hij wel gepiepeld is bij Spyker, tenminste zo zei hij het. Hij zei ook dat hij wist waardoor het kwam dat hij elke keer verloor van Sutil ... zegt toch genoeg niet? We krijgen het ooit nog wel te horen

• 04-15-2008 17:08 In reply to

Dat is toch geen nieuws of wel? In ieder geval klopte het niet wat er daar allemaal gebeurde (bandenspanningen, motor etc)...

• 05-06-2008 13:01 In reply to

over en uit..........

Super Aguri heeft geen nieuwe investeerders gevonden en trekt zich terug uit de F1, weer een team minder........

• 05-06-2008 13:40 In reply to

Re: over en uit..........

StevenQ:

Super Aguri heeft geen nieuwe investeerders gevonden en trekt zich terug uit de F1, weer een team minder........

Opzich eigenlijk ook wel logisch en begrijpelijk. Het team is ingestapt op een zeer wankele basis(rijden met een klantenauto). Er is geen ontwerpteam aanwezig en ze hadden voor volged jaar zelf een auto moeten ontwerpen. Heel begrijpelijk dat mensen en bedrijven niet willen investeren in een team wat eigenlijk geen volledig en compleet team is.

• 05-06-2008 14:55 In reply to

Zo "droog" geformuleerd heeft Kriele wel gelijk maar het is toch verdomde triest dat er weer een (sympatiek) team vertrekt, Aguri heeft ook al gezegd niet geinteresseerd te zijn om snel terug te keren in de F1.  Je zou toch bijna hopen dat die gekke Stoddart het weer voor mekaar krijgt!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 05-06-2008 15:09 In reply to

Bleh, nu heeft een vriendin van mij geen baan meer Sad

En weer een teken aan de wand dat de kleine teams het steeds en steeds moeilijker krijgen in de F1...

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 05-06-2008 16:09 In reply to

Fittipaldi:

Zo "droog" geformuleerd heeft Kriele wel gelijk maar het is toch verdomde triest dat er weer een (sympatiek) team vertrekt, Aguri heeft ook al gezegd niet geinteresseerd te zijn om snel terug te keren in de F1.  Je zou toch bijna hopen dat die gekke Stoddart het weer voor mekaar krijgt!

Nou, ik vroeg me eigenlijk al af waar Stoddart nu bleef met al zijn praatjes. Misschien dat hij nu weer loert op de failliete inboedel.

Page 5 of 8 (160 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »