Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Algemeen F1 nieuws 2008

Last post 10-09-2008 17:34 by Fittipaldi. 144 replies.
Page 6 of 8 (145 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 05-16-2008 8:40 In reply to

Tenen lopen

Nelsinho moet een "Heikki" doen : http://www.autosport.com/news/report.php/id/67436

Fittipaldi (die zich afvraagt wie zou moeten instappen)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 05-16-2008 9:08 In reply to

Re: Tenen lopen

ja, dat waren mijn gedachten oook. het lijkt me niet logisch om Di Grassi in te gaan zetten ofzo.

Heeft Jos niks tegoed van Flavio Stick out tongue

• 05-16-2008 10:32 In reply to

Een vroegtijdige promotie van Grosjean? Is testrijder van Renault, een mega talent, maar dit seizoen debuteren komt misschien nog te vroeg.

Vraag mij trouwens wel af hoe de begeleiding is van de tweede rijders van Renault. Kovalainen had toch ook grote problemen bij het team vorig jaar. Dennis zei niet voor niets dat ze Heiki weer helemaal op moesten bouwen nadat ze hem bij Renault niet goed begeleid hadden.

• 05-16-2008 10:42 In reply to

Doornbos dan? Is vrij en kan een beetje trappen en heeft ook nog eens wat ervaring.

• 05-16-2008 10:44 In reply to

kriele:

Doornbos dan? Is vrij en kan een beetje trappen en heeft ook nog eens wat ervaring.

Wie?
  • 05-16-2008 11:19 In reply to

Raubaht:

kriele:

Wie?

Doornbos, weet je wel ?, zal je even helpen:

Champcar, Rookie o/t/ Year, 2 ovewinningen

F1 RedBull, was minimaal gelijkwaardig aan Coulthard

F3000 - Rookie o/t Year, 4 podiums

European Formula 3 Championship - 7 podiums

German formula 3 - 4 podiums

British Scholarship Formula 3 - 2 overwinningen, 2 poles

Ford Zetec Benelux - 6 podiums, 1 pole

Opel Lotus  - 4 overwinningen.4 poles

Dennis:
    "Ferrari ran their cars with this illegal device at the Australian GP, which they won. In the interests of the sport, McLaren chose not to protest the results (...) even though it seems clear that Ferrari had an illegal competitive advantage."
  • 05-16-2008 12:38 In reply to

Takuma Sate schijnt in de running te zijn voor het Renault plekkie, volgens News Now.

• 05-16-2008 15:01 In reply to

Dacht ik ook aan maar zoals Allard ook zei kan hij met de backing van Honda zo de IRL in, wat is er  van Montagny geworden?

• 05-16-2008 18:18 In reply to

Fittipaldi:
    wat is er van Montagny geworden?

Niet zo veel nee, rijdt dit jaar in de 3e Peugeot samen met Klien en Zonta. Voor de rest dit jaar ???

• 06-05-2008 9:33 In reply to

Lewis mag z'n vader wel eens rijles gaan geven.......

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1247589.ece

• 06-10-2008 21:23 In reply to

Van der Garde wil geld van Force India

dinsdag 10 juni 2008 | 18:27 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 10 juni 2008 | 18:32

BREDA (ANP) - De Nederlands autocoureur Giedo van der Garde eist ruim 2 miljoen dollar, omgerekend 1,3 miljoen euro, van het formule 1-team Force India. Dat bleek dinsdag tijdens een kort geding bij de rechtbank in Breda.

Van der Garde heeft beslag laten leggen op bankrekeningen en sponsorgelden van Force India. Het Indiase team, dat vorig jaar het Nederlandse formule 1-team Spyker overnam, eist opheffing van de beslagen.

Van der Garde tekende in februari 2007 een servicecontract met Force India. Hij betaalde 3 miljoen dollar om 6000 kilometer te mogen testrijden in de Spyker gedurende het seizoen 2007. Door omstandigheden kwam hij niet verder dan ruim 2000 kilometer. Hij wil nu ruim 2 miljoen dollar terug voor de niet gereden kilometers.

De rechter doet uitspraak op 20 juni.

Bron: http://www.tctubantia.nl/sport/algemeen/3254314/Van-der-Garde-wil-geld-van-Force-India.ece

Dat zijn dure kilometers geweest!

• 06-10-2008 21:45 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Twee miljoen, nou daar kan je een leuk feestje van bouwen Wink

Het staat trouwens al op vele andere sites inmiddels...

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLR,GGLR:2006-05,GGLR:en&q=van+der+garde+eist+geld

HOLLANDIAAN
  • 06-10-2008 21:51 In reply to

Da's maar €0,50 per meter. Spotgoedkoop eigenlijk!

• 06-11-2008 12:51 In reply to

Raubaht:

Da's maar €0,50 per meter. Spotgoedkoop eigenlijk!

Gezien de huidige brandstofprijzen wel ja!

• 06-25-2008 18:08 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

Fisichella crasht

http://www.f1today.nl/nieuws/2008/06/25/fisichella-naar-het-ziekenhuis-na-crash-in-silverstone/

Ze zouden vandaag de nieuwe wielophanging gaan testen bij Force India, maar een Chrashtest was niet de bedoeling dacht ik zo Stick out tongue

HOLLANDIAAN
  • 07-03-2008 18:43 In reply to

Cheers DC

DC houdt het voor gezien aan het einde van het seizoen.  Zeker niet de meest spectaculaire of meest spraakmakende coureur uit zijn tijd, maar toch, in vergelijking met de gladde pr-jochies, een "character" die de F1 verlaat.   Ik heb hem in de opwarmronde van de baan zien glijden, ik heb hem zien crashen in de pit-ingang.  Denk aan de crash met Schumi op Spa, zijn spin op Spa die het halve veld elimineerde.  Zijn "vinger" voor Schumi.  Zijn gehannes achter Bernoldi in Monaco. Maar ook een mooie overwinning op Silverstone.  En dan nog zijn miraculeuze vliegtuigcrash.

Fittipaldi  (nooit een fan van de man, wel de nodige sympathie)

• 07-03-2008 19:48 In reply to

Re: Cheers DC

Da s wel een aardige opsommingStick out tongue
    Als aanvulling dan maar ..13 GP overwinningen,helaas nooit WK geweest,maar zilver is ook mooi..
    Het goeie werk wat ie verricht heeft voor de GPDA.
    Tis mooi geweest ,dr is een tijd van komen en dr is een tijd van gaan...
    Tijd voor vers bloed in de F1.
    Maar David toch zal ik je missen,thx voor al die mooie f1 jarenYes

RA hondstrouwe DC fan.

plaatje geschoten door een vriendin van mij op Davids laatste Silverstone..

scots do it better in the kilt
  • 07-03-2008 23:48 In reply to

Voorlaatste dan toch? Ik neem aan dat DC morgen pas in overall rondloopt in Silvertone....  (kan me vergissen)

Spin in de opwarmronde zoals ik die noemde moest een spin achter de safety-car zijn, Melbourne '02.  Om eerlijk te zijn werd er hard gelachen op de Jones Tribune, sorry Angel.  Maar toch ook genoeg leuke herinneringen aan DC, en wie weet welke er dit seizoen nog komen?

Fittipaldi (die naast de bevestiging van Webber voor '09 nu redelijk duidelijk Vettel op DC's plek ziet)

• 07-04-2008 0:27 In reply to

EmbarrassedHet plaatje is gemaakt op de test in Silverstone,dat had ik erbij moeten vermelden...,wel dit jaar hoorWink
    Mooi vind ik het dat DC met Red Bull nog 2x podium gereden heeft,ennuh 2jaar(Monaco) terug blijft voor mij
    heel speciaal omdat ik toen in Scotland vertoefde..
    Ook 9 seizoenen aaneengesloten bij Ome Ron vind ik een hele prestatie en de overgang van keurslijf
    naar het RedBull gebeuren vond ik mooi om te zien(DC met baardSurprise, maar hij bloeide wel helemaal op)
    Zou het wel leuk vinden als ie volgend jaar commentaar zou gaan geven bij de BBC F1 uitzendingen..
    En wie weet keert ie nog wel eens terug op Le Mans,hoewel ie na zn overwinning in de GT in 1993 aangaf
    dat dat niet zijn cup of tea was...,maar wie weet.,
    Ut waren 15 mooie jaren met ups en downs ,maar aan alles komt een eind,heb er vrede mee..

scots do it better in the kilt
  • 07-04-2008 1:28 In reply to

Allright luv, point taken Wink 

Page 6 of 8 (145 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8 Next >