Je zal mij ook nooit horen zeggen dat het een mega talent is, maar zo enorm slecht doet hij het nou ook weer niet. Die 2007 Merc is een brik op 4 wielen, want geen van de 2007 (met uitzondering van af en toe Paffett) presteert geweldig. Bovendien ontbreekt het Mathias ook aan de nodige race ervaring. Op het moment dat de meeste collega's al in de karts of nog verder waren, was het pa Lauda die zijn beide zoons verbood om te gaan racen.
En of hij nou echt Chris in de weg reed, daar ga ik niet over oordelen. Feit is wel dat iedereen lang wacht met naar buiten gaan en dat de kans op verkeer dan groot is. Dat weet je, da's een risico wat je neemt. Dat geldt voor Chris net zo goed als voor elke andere coureur in welke klasse dan ook.
Maar goed, om weer enigszins terug te gaan naar Chris; hij deed het vooralsnog niet slecht in de kwali! Hopen dat hij morgen een wat aangenamere race heeft dan de vorige twee en dan moet hij toch wel wat plaatsen kunnen pakken denk ik zo ;)

The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s.