Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Chris in het DTM 2008

Last post 11-19-2008 21:32 by BSR-Motorsport. 528 replies.
Page 13 of 27 (529 items) « First ... < Previous 11 12 13 14 15 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 05-02-2008 22:30 In reply to

Re: Mugello

Duidelijk bedankt. Naar mijn meinig om even een snelle tijd neer te zetten en kleine setup voor de quali. vraag: hoe gaan ze bij de DTM om met de benzine na de quali. Iets zoals bij de F1 of krijgt iedereen evenveel bij de wedstrijdstart.
    Fryazer
  • 05-02-2008 23:30 In reply to

GP500:
    Duidelijk bedankt. Naar mijn meinig om even een snelle tijd neer te zetten en kleine setup voor de quali. vraag: hoe gaan ze bij de DTM om met de benzine na de quali. Iets zoals bij de F1 of krijgt iedereen evenveel bij de wedstrijdstart.

God Zij Dank bestaat zoiets stoms niet in DTM. Dat kan alleen F1 verzinnen. In DTM wordt zo licht mogelijk gekwalificeert en enige verdere vereiste is dat er ná de race nog (uit mijn hoofd, hit me if I'm wrong) 3 liter in de tank moet zitten.

Hier dus géén gel*l met "die heeft licht gekwalificeerd en die zwaar" en dus ook niet zo'n achtelijke regel dat coureurs hun inlap met minstens 75% van de "normale" racesnelheid moeten rijden.

Ja, hier kan F1 nog héél wat van leren!!!

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 05-03-2008 6:57 In reply to

Mickey S.:
    God Zij Dank bestaat zoiets stoms niet in DTM. Dat kan alleen F1 verzinnen. In DTM wordt zo licht mogelijk gekwalificeert en enige verdere vereiste is dat er ná de race nog (uit mijn hoofd, hit me if I'm wrong) 3 liter in de tank moet zitten.

Correct, ik meen me te herinneren dat 2 jaar geleden Tomczyk na de race stilviel op de Lausitzring, toen zijn de punten afgenomen omdat je inderdaad 3 liter nog aan boord moet hebben in verband met de technische keuring achteraf.

• 05-03-2008 9:53 In reply to

Paul:

Mickey S.:

Correct, ik meen me te herinneren dat 2 jaar geleden Tomczyk na de race stilviel op de Lausitzring, toen zijn de punten afgenomen omdat je inderdaad 3 liter nog aan boord moet hebben in verband met de technische keuring achteraf.

't gebeurde ook Gary Paffett, óók op de Lausitzring, in 2004... Wink

• 05-03-2008 17:14 In reply to

Re: DTM seizoen 2008

Christijan Albers (Audi A4 DTM #21): „Ich unternahm meinen letzten Anlauf, als Mathias Lauda vor mir fuhr. Leider machte er einfach keinen Platz. Wir kamen an eine schnelle Kurve, und mein Abtrieb riss in seinem Luftstrom ab. Dann ging er noch vom Gas. Reine Zeitverschwendung. Somit habe ich faktisch das Qualifying verpasst. Eine gute Zeit wäre möglich gewesen.“

Ich frage mich sowieso was der in der DTM macht.Angry

Lauda = Idiot

Christijan Albers is the best Racedriver of the World!!
  • 05-03-2008 19:28 In reply to

Dat zag ik ook, en die commentators enkel weer over een andere duitser lullen (dit keer geen ralf). Ach dat is natuurlijk persoonlijk vind dat ze redelijk goed hun aandacht verspreiden. Tenminste die 2 wedstrijd commentatoren. Maar ze zagen niet dat albers werd opgehouden. Heel erg jammer, hij had zeker in Q2 kunnen komen.
    Fryazer
  • 05-03-2008 20:00 In reply to

Albers Fan:

Lauda = Idiot

Nie fokkuh met Mathias! Angry
    Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 05-03-2008 20:21 In reply to

Idiot gaat wat ver akkoord, maar hij laat erg weinig zien in het DTM. Vind hem niets toevoegen eerlijk gezegd.

• 05-03-2008 20:47 In reply to

Je zal mij ook nooit horen zeggen dat het een mega talent is, maar zo enorm slecht doet hij het nou ook weer niet. Die 2007 Merc is een brik op 4 wielen, want geen van de 2007 (met uitzondering van af en toe Paffett) presteert geweldig. Bovendien ontbreekt het Mathias ook aan de nodige race ervaring. Op het moment dat de meeste collega's al in de karts of nog verder waren, was het pa Lauda die zijn beide zoons verbood om te gaan racen.

En of hij nou echt Chris in de weg reed, daar ga ik niet over oordelen. Feit is wel dat iedereen lang wacht met naar buiten gaan en dat de kans op verkeer dan groot is. Dat weet je, da's een risico wat je neemt. Dat geldt voor Chris net zo goed als voor elke andere coureur in welke klasse dan ook.

Maar goed, om weer enigszins terug te gaan naar Chris; hij deed het vooralsnog niet slecht in de kwali! Hopen dat hij morgen een wat aangenamere race heeft dan de vorige twee en dan moet hij toch wel wat plaatsen kunnen pakken denk ik zo ;)

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 05-03-2008 22:48 In reply to

laudia zat in zo'n positie dat hij met gemak even aan de kant kon, reed langzaam de outlap door.
    Fryazer
  • 05-04-2008 15:59 In reply to

Re: Chris in het DTM 2008

Ich bin sehr zufrieden mit dem Rennen!

Chris konnte 4 Fahrer überholen und war im Ziel nur 4 Sekunden hinter Paffet. Hätte Lauda ihn am Anfang nicht so lange aufgehalten hätte er Paffet knacken können.

Trozdem sehr schönes Rennen! Wink
    Christijan Albers is the best Racedriver of the World!!
  • 05-04-2008 16:49 In reply to

Aardige race gezien, ook van Chris voor zover je dat kan volgen want hij komt natuurlijk bijzonder weinig in beeld. Goed voor het kampioenschap en wie had voorspeld dat Timo en Jamie na drie races bovenaan zouden staan, was met gillende sirene afgevoerd waarschijnlijk. Kortom, leuke ontwikkelingen tot op heden.

• 05-04-2008 18:04 In reply to

Mugello

Nette race van Chris, het maximale uit de oude A4 gehaald zullen we maar zeggen. Hij doet gewoon goed werk en ze zijn gek bij Audi als ze hem niet in een betere auto zetten.

• 05-04-2008 18:57 In reply to

Chris moet echt effe wat meer pit gaan tonen tijdens de start! In de F1 waren zijn starts vaak veelste voorzichtig, nu kan het weer een tikkeltje ouderwets harder en feller. Ook jammer dat hij in het begin te lang achter rocky bleef. Tweede deel was ijzersterk qua tijden. Een 7.5 voor Chris deze race!

• 05-04-2008 19:08 In reply to

RealCAchamp:

Chris moet echt effe wat meer pit gaan tonen tijdens de start! In de F1 waren zijn starts vaak veelste voorzichtig, nu kan het weer een tikkeltje ouderwets harder en feller. Ook jammer dat hij in het begin te lang achter rocky bleef. Tweede deel was ijzersterk qua tijden. Een 7.5 voor Chris deze race!

Deze mening deel ik niet. Na twee keer uit te vallen in de beginfase was het zaak om nu de streep te halen. Ja, de start was voorzichtig hij ging naar links op de baan de ruimte in. Ondanks dat Mugello een weergaloze baan is, praat je wel over een motorcircuit. Het is verdomd smal om met dit soort hokken in te halen. Opmerkelijk dat Lauda de gehele race dweilend van links naar rechts Tomczyk achter zich wist te houden.

Ik ga overigens geen cijfer geven want ik vind dat je het aan de hand van TV beelden (en in jouw geval blijkbaar ook tijden via Internet) kan beoordelen.  

• 05-04-2008 19:49 In reply to

Inderdaad ,hij heeft het maximale uit de wagen gehaald.

Je moet niet vergeten dat hij in een 2006 wagen rond rijdt terwijl de rest met een 2007/2008 wagen rijdt .

De doelstelling van het team is (ook toen Vanina daar reed) om voor de  vohrjareswagens te eindigen ,en dat is in tegenstelling tot Vanina en Tielemans en Bleekemolen en Carroll gelukt .

Hij doet zijn werk dus goed .

Wat betreft een betere wagen zal hij zich net als Timo Sheider vorig jaar moeten bewijzen en zich in de picture rijden ,als hij op deze voet doorgaat denk ik dat Dr Ullrich zeer zeker interesse zal tonen voor Christian

• 05-04-2008 20:21 In reply to

Albers Fan:
    Ich bin sehr zufrieden mit dem Rennen!

Chris konnte 4 Fahrer überholen und war im Ziel nur 4 Sekunden hinter Paffet. Hätte Lauda ihn am Anfang nicht so lange aufgehalten hätte er Paffet knacken können.

Trozdem sehr schönes Rennen! Wink

Gut...je hebt wel wat tegen Lauda heh? Hmm
    Volgens mij ging dat gewoon om een positie en deed Lauda in dit geval niks verkeerd...

Verder wel strak gereden van Chris! Iig weer heel duidelijk laten zien dat er met hem zeker wel gerekend moet worden Wink

• 05-04-2008 20:43 In reply to

Stick out tongue [:P] Re: Chris in het DTM 2008

Lauda was gewoon langzaam :P Hij vocht wel sterk vond, moet ik toegeven.
    Fryazer
  • 05-04-2008 22:43 In reply to

Een leuke race en Chris kon goed meedoen. Start helaas iets minder maar daar kan ik me wel vinden in de reden genoemd door Paul, uitrijden was nu even belangrijker. Ik ga ervan uit dat in de volgende race een bliksem start zal volgen.

Helaas heeft hij een barrel van een auto...toch positief dat volgens eigen zeggen hij op het laatst bij de vijf snelste mannen op de baan hoorde (uiteraard kan dit ook iets zeggen over het uitrijden van sommige).

Het moet toch eens worden opgemerkt door de heren van Audi dat je met Chris in een snelle Audi beter mee kunt doen om het kampioenschap.

zie ook: http://dtm.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/05/04/albers-opgetogen-na-prima-race/

leuk gevecht 

Pos. Rijder Team Banden Tijd
    1 J. Green H.W.A. GmbH 59:39.961
    2 P. di Resta H.W.A. GmbH + 3.166
    3 T. Kristensen Audi Sport Team Abt + 5.313
    4 B. Schneider H.W.A. GmbH + 9.410
    5 O. Jarvis Audi Sport Team Phoenix + 15.037
    6 M. Ekström Audi Sport Team Abt + 15.798
    7 M. Winkelhock Audi Sport Team Rosberg + 16.989
    8 A. Premat Audi Sport Team Phoenix + 22.656
    9 B. Spengler H.W.A. GmbH + 23.260
    10 T. Scheider Audi Sport Team Abt + 23.774
    11 M. Engel Mücke Motorsport + 35.741
    12 G. Paffett Persson Motorsport + 41.366
    13 C. Albers Team Kolles T.M.E. + 45.259
    14 M. Rockenfeller Audi Sport Team Rosberg + 55.234
    15 S. Stoddart Persson Motorsport + 1:11.329
    16 M. Lauda Persson Motorsport + 1:12.233
    17 M. Tomczyk Audi Sport Team Abt + 1:13.944
    18 K. Legge Team Kolles T.M.E. + 1:16.587
    Niet gefinisht
    19 R. Schumacher Mücke Motorsport + 31 ronde(n)

• 05-04-2008 22:50 In reply to

Paul:

Deze mening deel ik niet. Na twee keer uit te vallen in de beginfase was het zaak om nu de streep te halen.

Ook al had Chris wat pech en vergaloppeerde hij zich tijdens de herstart, maar de streep werd in Oschersleben al gehaald hoor. Chris miste wel een beetje zijn start en viel vervolgens ook nog ff terug tot net voor Legge maar heeft daarna een nette race gereden. Mijn mening is juist dat hij Lauda makkelijker (of moet ik zeggen: minder moeilijk?) voorbij kwam dan Timo dat deed. De aanval op Rocky was er een vanuit het boekje. Kortom, mooie prestatie van Chris...

Johann-179:

Wat betreft een betere wagen zal hij zich net als Timo Sheider vorig jaar moeten bewijzen en zich in de picture rijden

Timo reed ook vorig jaar al in een actuele Audi hoor... Wink

Page 13 of 27 (529 items) « First ... < Previous 11 12 13 14 15 Next > ... Last »