Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Chris in het DTM 2008

Last post 11-19-2008 21:32 by BSR-Motorsport. 528 replies.
Page 17 of 27 (529 items) « First ... < Previous 15 16 17 18 19 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 05-20-2008 16:53 In reply to

Re: Lauzitzring

Dat is op de uitdrukkelijke wens van Liselore gebeurd, die werksoverall heeft de rits van aan de voorkant zitten, en dat leek haar net iets te handig met Cathy als teammaatje....Geeked

Bartus(die soms de meest vreemde geruchten oppikt)

• 05-21-2008 8:59 In reply to

Re: Lauzitzring

Fittipaldi:

Opvallend toch dat alleen CA geen "werksoverall"  aan heeft.

Maar Chris is toch de enige "niet werksfahrer" van de Audi-coureurs. Dus zal ie zelf voor zijn overalls moeten zorgen. En die heeft, zoals Bartus al aangaf, Liselore keurig voor hem in elkaar genaaid.

• 05-27-2008 13:02 In reply to

Nederlandse coureur bij Renault F1

Ik ken iemand die op het hoofdkantoor werkt van de ING en vanuit de marketing betrokken is bij de samenwerking met het Ranault F1 team.

Bij de ING zijn ze niet tevreden over de huidige prestaties van het Renault F1 team en ook de prestaties van Nelsinho Piquet zijn ver onder de maat. Dit is slecht voor de uitstraling van ING in Nederland en Europa. Om meer naamsbekendheid te krijgen hebben ze Robert Doornbos ingehuurd om in Rotterdam in de Renault F1 wagen te kruipen, iets waar Renault niet zo blij mee is. Zij hadden liever gezien dat hun (deels Nederlandse) coureur Nelsinho naar voren geschoven zou worden als publiekstrekker.

Deelname van Robert in Rotterdam is overigens ook een excuus om hem te laten testen en zo te beoordelen of hij wellicht het stuurtje kan overnemen van Nelsinho... ING heeft namelijk aangegeven een goed presterende Nederlandse coureur aan het stuur te willen hebben. Andere kandidaat voor het stoeltje schijnt Chris te zijn! Er zouden al voorzichtige gesprekken zijn geweest over wat de mogelijkheden (contractueel etc.) zouden zijn. Neemt niet weg dat Robert Doornbos, die op het moment toch werkeloos thuis zit, de beste papieren schijnt te hebben voor de Renault F1 stoel onder druk van ING.

Bij Renault zelf heeft men interesse getoond in Takuma Sato, maar hij ligt niet zo goed bij ING en als rijder geeft hij niet zoveel meerwaarde voor ING.

Wordt vervolgd..?? Geeked

Drive responsibly, take the lead!
  • 05-27-2008 13:16 In reply to

Re: Nederlandse coureur bij Renault F1

Leuk verhaal met een hoog papparazi gehalte, maar was een ander topic hier niet beter voor geweest. Of stappen Renault en ING in de DTM met Chris??

• 05-27-2008 13:43 In reply to

Waarom zou ING eigenlijk een Nederlander in die auto willen hebben? Ze zitten tenslotte in de F1 om internationaal meer aandacht te genereren. Maargoed, iedere Nederlander in de F1 is natuurlijk welkom! Ik denk trouwens niet dat Chris er in zal stappen. Hij is net lekker bezig om zijn toekomst bij de Audi familie veilig te stellen, een half jaartje om de oren gereden worden door Alonso bij Renault helpt daar niet echt bij.
  • 05-27-2008 19:43 In reply to

taiz:
    Waarom zou ING eigenlijk een Nederlander in die auto willen hebben? Ze zitten tenslotte in de F1 om internationaal meer aandacht te genereren. Maargoed, iedere Nederlander in de F1 is natuurlijk welkom! Ik denk trouwens niet dat Chris er in zal stappen. Hij is net lekker bezig om zijn toekomst bij de Audi familie veilig te stellen, een half jaartje om de oren gereden worden door Alonso bij Renault helpt daar niet echt bij.

Helemaal mee eens.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-27-2008 23:39 In reply to

duifje:
    Helemaal mee eens.

Niet helemaal, misschien zien jullie iets over het hoofd. En dat is dat de 'oerhollandse' bank De Postbank verdwijnt uit het Nederlands straatbeeld. ING is toch een beetje een buitenbeentje op de NEDERLANDSE bankmarkt. Dus wie weet heeft een of andere hoge pief wel het idee geopperd om een Nederlander in het ING Renault team te zetten.

Ach ja het zal wel speculaas zijn, maar waar rook is is vuur ;-) 

'I always tell the truth, even when I lie'
  • 05-28-2008 0:11 In reply to

Polder denken dit, interesseert ING helemaal niet wie er in die auto zit, als ie maar trapt met dat hok.

• 05-28-2008 10:14 In reply to

Ik denk zelf dat ING juist uit de F1 gaat als de prestatiecurve van Renault niet verbetert. ING krijgt de komende tijd een aanzienlijke kostenpost voor de kiezen (het opgaan van de Postbank in ING) De investering in de F1 mag dan wel het eerste jaar een succes zijn (naamsbekendheid internatonaal is omhooggeschoten) het smijten met geld houdt natuurlijk een keer op (en vergeet ook de kredietcrisis in Amerika niet)

• 05-28-2008 12:14 In reply to

ING heeft volgens mij geen enkel belang in een Nederlander achter het stuur. Waar stond de I in ING ook alweer voor? Dat RD tijdens de City racing mag rijden is puur omdat het daar wel belangrijk is, het is namelijk een Nederlands evenement, en een beetje goodwill kweken bij NL autosportfans is nooit verkeerd. Ik kan me ook niet voorstellen dat je de City racing als een test kan beschouwen.....

"Bij twijfel..... Gas geven!
  • 05-29-2008 15:30 In reply to

BSR-Motorsport:

Leuk verhaal met een hoog papparazi gehalte, maar was een ander topic hier niet beter voor geweest. Of stappen Renault en ING in de DTM met Chris??

Niet goed gelezen soms? Wellicht stapt Chris in een Renault F1... En ik vind wel dat er veel negatieve reacties zijn over de kwaliteiten van Chris! Was iedereen niet ooit overtuigd van Chris zijn talent? Dat hij niet iedereen kon verslaan wanneer hij een snelle wagen had? Het zou toch geweldig zijn wanneer hij in de Renault F1 kan stappen met Alonso als zijn teammaatje. Kan hij eindelijk bewijzen hoe snel hij is, toch?? Geeked

Trouwens Robert Doornbos gaat niet alleen in Rotterdam rijden, maar hij gaat al een keer eerder testen en een 'Shakedown' doen. En Briatore haaste zich om vandaag te zeggen dat ze 'achter Piquet staan en in hem geloven'. Met andere woorden: Dat ze Piquet nog even de tijd geven, maar dat hij toch echt beter moet gaan presteren anders wordt hij vervangen.

Kortom de F1 stoelendans gaat beginnen!

Hmm

• 05-29-2008 15:43 In reply to

Re: Nederlandse coureur bij Renault F1 --> Update

Roger Rabbit:

BSR-Motorsport:

Niet goed gelezen soms? Wellicht stapt Chris in een Renault F1... En ik vind wel dat er veel negatieve reacties zijn over de kwaliteiten van Chris! Was iedereen niet ooit overtuigd van Chris zijn talent? Dat hij niet iedereen kon verslaan wanneer hij een snelle wagen had? Het zou toch geweldig zijn wanneer hij in de Renault F1 kan stappen met Alonso als zijn teammaatje. Kan hij eindelijk bewijzen hoe snel hij is, toch?? Geeked

Trouwens Robert Doornbos gaat niet alleen in Rotterdam rijden, maar hij gaat al een keer eerder testen en een 'Shakedown' doen. En Briatore haaste zich om vandaag te zeggen dat ze 'achter Piquet staan en in hem geloven'. Met andere woorden: Dat ze Piquet nog even de tijd geven, maar dat hij toch echt beter moet gaan presteren anders wordt hij vervangen.

Kortom de F1 stoelendans gaat beginnen!

Hmm

Laatste F1 nieuws over Renault: Briatore en Alonso gaan volgend jaar waarschijnlijk weg! http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1299

Kortom wanneer Piquet ook mag vertrekken dan zijn er 2 stoeltjes vrij... ING zou het fijn vinden een Nederlander aan boord te hebben... Optie voor Chris??? Misschien komt er binnenkort toch meer nieuws uit het Albers-kamp...

Cool

• 05-29-2008 16:11 In reply to

Dit moet één van de meest subjectieve postings zijn die ik ooit heb gelezen...

CA kicks ass!
  • 05-29-2008 16:57 In reply to

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ik over een paar weken/maanden kan zeggen "goh, dat is toch uitgekomen" maar ik vind het heel onwaarschijnlijk

"Bij twijfel..... Gas geven!
  • 05-29-2008 17:56 In reply to

JOER3:

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ik over een paar weken/maanden kan zeggen "goh, dat is toch uitgekomen" maar ik vind het heel onwaarschijnlijk

Gek genoeg hoop ik dat juist niet. Ik was in '04 al geen voorstander van zijn overstap naar F1 en nu al helemaal niet meer. Ik zie hem eindelijk weer genieten en dat doet mij goed dus laat het maar lekker zo.

Daarbij geloof ik hélemaal niet dat Chris in de picture is bij Renault, of welk ander F1 team ook...

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 05-29-2008 21:59 In reply to

Chris moest anders heel hard lachen toen ik hem afgelopen weekend vroeg of ie er nu alweer over dacht om de DTM te verruilen voor de F1. Er volgde een volmondig NEE. Hij was in Monaco voor nog wat sponsoren van hem.
    Dus of Chris kan liegen als de beste, of hij blijft gewoon lekker in de DTM, wat ik persoonlijk hoop Wink

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 05-30-2008 12:29 In reply to

Relin:

Chris moest anders heel hard lachen toen ik hem afgelopen weekend vroeg of ie er nu alweer over dacht om de DTM te verruilen voor de F1. Er volgde een volmondig NEE. Hij was in Monaco voor nog wat sponsoren van hem.
    Dus of Chris kan liegen als de beste, of hij blijft gewoon lekker in de DTM, wat ik persoonlijk hoop Wink

Ik weet dat het een beetje off-topic is, maar het sluit wel aan op onderstaande discussie:

Robert Doornbos gaat in ieder geval MEERDERE test doen voor Renault en niet alleen voor de Bavaria City Racing. Hij test vandaag de bolides die klaar staan voor de trip naar Canada.

"...en tevens is de test bedoeld om de zitpositie en afstelling van de pedalen voor de Nederlander te optimaliseren. Volgens Renault is het namelijk erg belangrijk om dit goed voor elkaar te hebben, de coureur moet zich immers wel op zijn gemak in de auto voelen." volgens het artikel waarvan de link onderaanstaat. Dus hij krijgt een stoeltje aangemeten en de auto wordt aangepast aan Robert zijn omvang en rijderspositie. Dus wel wat meer dan alleen een paar rondjes in Rotterdam... Volgens mij moet Nelsinho een beetje beginnen te zweten aangezien Renault (nogmaals) specifiek ontkent dat zijn positie in gevaar is. Dat betekend vaak slecht nieuws voor de betreffende coureur...

http://www.telefoontje.com/CMS/index.php?option=com_content&task=view&id=2050&Itemid=101 

Geeked

Ik beloof dat dit het laatste is dat ik hier over dit onderwerp schrijf en kunnen we weer on-topic gaan. De meeste mensen hier zien Chris toch liever in een DTM dan in een F1wagen... Ik had het wel een mooie kans voor Chris gevonden. Terug in de F1 in een Renault met Alonso als je teammaat. Dat zou een wederopstanding a la Heidfeld kunnen zijn geweest.

• 05-31-2008 0:19 In reply to

Als je de laatste alinea goed leest ontkent men bij Renault niet dat Piquet jr. op de wip zit. Men zegt specifiek:"Renault verwijst de geruchten naar het rijk der fabelen en heeft aangegeven dat Doornbos geen kandidaat is om Piquet Jr. te gaan vervangen."

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 05-31-2008 9:19 In reply to

Enne......wat doet in hemelsnaam de discussie Doornbos/Renault/F1 in het topic CA in DTM '08 ???

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 06-02-2008 14:57 In reply to

Precies. Dit gerucht kan verder worden bediscussieerd in het F1 forum.

Gooooooo Jags!!
Page 17 of 27 (529 items) « First ... < Previous 15 16 17 18 19 Next > ... Last »