Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Chris in het DTM 2008

Last post 11-19-2008 21:32 by BSR-Motorsport. 528 replies.
Page 18 of 27 (529 items) « First ... < Previous 16 17 18 19 20 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 06-09-2008 20:56 In reply to

Re: Chris in het zand

Christijan bezoekt niet alleen wedstrijden op verharde banen, maar ook op zandbanen.

http://www.autocrossnederland.nl/index.html

Leuk dat Christijan ook hier aandacht aan besteed! Als autocrossers zijn wij natuurlijk erg blij met dit soort aandacht voor onze sport!

• 06-10-2008 19:48 In reply to

• Ed-F1
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 03-16-2006
    • Waddinxveen
    • DTM

go-ricardo:

Christijan bezoekt niet alleen wedstrijden op verharde banen, maar ook op zandbanen.

http://www.autocrossnederland.nl/index.html

Leuk dat Christijan ook hier aandacht aan besteed! Als autocrossers zijn wij natuurlijk erg blij met dit soort aandacht voor onze sport!

Ja staat hier ook, ennuh VeKa shipbuilding ... Nieuwe sponsor voor chris soms ???

http://raceflash.blogse.nl/log/autocross-asuz/

HOLLANDIAAN
  • 06-11-2008 17:12 In reply to

Re: demo s op Zandvoort

Tijdens het DTM-week-end op Zandvoort gaat Chris een demo geven in de Audi R10 TDI,woohoo waanzinnig!Cool
    Jos geeft een demo aldaar in de RS  Porsche Spyder.yay.
    Scot speed doet ook nog iets,maar ben ff vergeten watEmbarrassed

http://dtm.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/11/demo-s-van-verstappen-albers-en-speed-op-zandvoort/

scots do it better in the kilt
  • 06-11-2008 19:55 In reply to

VeKa is de sponsor van het Nederlands Kampioenschap Autocross.

• 06-11-2008 20:38 In reply to

rainbow angel:

Tijdens het DTM-week-end op Zandvoort gaat Chris een demo geven in de Audi R10 TDI,woohoo waanzinnig!Cool
    Jos geeft een demo aldaar in de RS  Porsche Spyder.yay.
    Scot speed doet ook nog iets,maar ben ff vergeten watEmbarrassed

http://dtm.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/11/demo-s-van-verstappen-albers-en-speed-op-zandvoort/

Chris in de R10? Alvast een voorproefje voor volgend jaar? En Jos in Porsche; kunnen ze elkaar lekker opnaaien! En Speed rijdt dus in de Red Bull Toyota uit de Nascar sprintcup; ook leuk!

• 06-12-2008 0:23 In reply to

Een R10 op Zandvoort? Dat is toch wel iets om over de streep getrokken te worden om die kant op te gaan!

• 06-12-2008 11:57 In reply to

ik was eigenlijk van plan om de vrijdag het DTM te bezoeken en dan op zondag naar Zolder te gaan voor de Superleage Formula, maar met deze demo's begin ik nu ernstig te twijfelen Smile
  • 06-12-2008 12:07 In reply to

Mss ben ik wel in de bonen maar volgens mijn info rijdt de Superleage 4 en 5 oktober in Zolder..
    En dat is dus gelijk met de A1GP op Zandvoort...

scots do it better in the kilt
  • 06-12-2008 12:23 In reply to

rainbow angel:

Mss ben ik wel in de bonen maar volgens mijn info rijdt de Superleage 4 en 5 oktober in Zolder..

Jij bent niet in de bonen, Superleague is niet zo handig geweest om inderdaad op het A1 GP weekend te Zandvoort te zitten.

• 06-12-2008 13:17 In reply to

rainbow angel:

Ben ik even flink in de war met A1GP & SF...nou dan wordt dus zeker een bezoekje aan het DTM in het Zandvoortse Big Smile
  • 06-12-2008 14:54 In reply to

Ga sowieso naar Zandvoort, dus het is alleen maar extra dat deze demo's er zijn, super!

• 06-20-2008 15:52 In reply to

Sponsor

En Chris heeft er weer een sponsor bij; http://dtm.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/20/vredax-nieuwe-sponsor-van-albers/

Nooit verkeerd natuurlijk.

• 06-23-2008 21:41 In reply to

Re: Sponsor

DTM Zandvoort staat ook zeker in de planning hier!

Dag Kanjers...
  • 06-24-2008 18:00 In reply to

.

Vtools is troep.
  • 06-25-2008 9:20 In reply to

Norisring

Komend weekeinde een van de leukste, zoniet de leukste, race op de DTM kalender. Hopelijk wordt het op dit stratencircuit een interessantere race dan tot nu toe in dit seizoen. Ik kijk er in ieder geval naar uit. En Chris ook, al doet ie dat altijd geloof ik. Ben benieuwd wat hem deze race gaat brengen. Hij reed in het verleden, F3 en DTM, altijd sterk op dit circuit. Hopelijk kan ie schadevrij de eerste bocht (en de rest ook natuurlijk) en een mooi resultaat neerzetten.

• 06-25-2008 9:52 In reply to

Dicky the Boss:

Ja, kijk maar uit want grotere rotzooi kun je niet kopen.

Het zal mij niet verbazen dat Chris z`n management nooit geen cent krijgt. En dat dat duistere bedrijf gratis reclame krijgt.

Er komt nog geen goede hond uit `s-Heerenberg.

wel goed van je je meld je aan doet 1 post en dan alleen zoiets.

was je een slechte werknemer en ben je ontslagen?  of waarom maak je zo'n post alleen.
    Je bent in ieder geval geen autosportfan die al actief was hier.
    beetje jammer dit sponsoren die niet betalen ja een probleem waar vele in de autosport mee te maken hebben echter wil niet zeggen dat dat altijd zo is of als je je aanmeld op een forum je alleen zoiets neer moet kwakken.

the mag

• 06-25-2008 15:40 In reply to

Jouw loyaliteit jegens sporters lijkt me inmiddels genoegzaam bekend Maggie, dus jij lijkt mij niet de aangewezen persoon om alhier de moraalridder uit te hangen. Hoewel Dicky het wat lullig formuleert is de achterliggende gedachte niet zo vreselijk vreemd, als je een beetje rondneust zo hier en daar...

Bartus(die overigens ooit een pracht puppie heeft gescoord in 's Heerenberg)

• 06-25-2008 21:14 In reply to

Vtools is troep.
  • 06-25-2008 22:09 In reply to

fijn, dank je. Ik denk dat Chris zijn contract nu zal heroverwegen. Ga je nu weer weg?

Page 18 of 27 (529 items) « First ... < Previous 16 17 18 19 20 Next > ... Last »