Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Chris in het DTM 2008

Last post 11-20-2008 16:21 by Lammers. 530 replies.
Page 20 of 27 (531 items) « First ... < Previous 18 19 20 21 22 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 06-29-2008 11:32 In reply to

Re: Norisring

Go Bruno!!!!!!!!!!!!!!

Fittipaldi (die vooral de slowmotion beelden van CA mooi vond)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 06-29-2008 12:50 In reply to

Fittipaldi:

Fittipaldi (die vooral de slowmotion beelden van CA mooi vond)

Inderdaad, het kost je een spiegeltje maar dan heb je ook wat.

Chris rijdt tijdens de warm-up 48.7 en lijkt inderdaad erg constant. Twee Audi's op kop in de warm-up; Scheider en Ekstrom. Paffet snelste Mercedes, Chris elfde. Mocht er een verrassing komen dan denk ik dat Paffet een leuk resultaat neer kan zetten. Die heeft het duidelijk naar zijn zin op dit circuit. Net als Bruno trouwens.

• 06-29-2008 15:29 In reply to

Zum Wahnsinnigwerden. Crying

Chris schon wieder mit technischem Problem, und das obwohl das Rennen so gut lief, schnelle und konstante Rundenzeiten. Hoffentlich reisst die Pechsträhne in Zandvoort, wo ich vor Ort sein werde.

Christijan Albers is the best Racedriver of the World!!
  • 06-29-2008 15:40 In reply to

Crying [:'(] Re: Norisring

sehr grrrr, warum.
    Fryazer
  • 06-30-2008 9:21 In reply to

Chris heeft weer een middagje bezigheidstherapie gehad. Want tot zijn uitval kon ie leuk meerijden, maar dat was dan ook alles. Veel meer valt er niet over te zeggen geloof ik.

Het is te hopen dat er een leuke gewichtsreductie voor de Jahreswagens uitkomt vandaag. De hoge DTM-heren gaan het over de gewichtsverdeling hebben. Ben benieuwd.

• 06-30-2008 14:04 In reply to

Ja,ja, en jij gelooft dat beide merken er ook maar enig belang bij hebben dat hun recente modelletjes worden opgejaagd en/of voorbijgestreefd door de Audi 80 van Chris? Face it, Chris was, is en blijft veldvulling totdat iemand hem weer in een verse auto propt. Tot dat moment heeft hij sponsors nodig om zijn overjarige brikkie op, en soms naast, de baan te houden.Geeked

Bartus(die voor Chris hoopt dat z'n seizoen na Zandvoort niet plots is afgelopen wegens "verschillen van mening over de te volgen strategie")

• 06-30-2008 15:02 In reply to

Waarom doen ze bij de DTM niet zoiets als in de WTCC, met 2 kampioenschappen?

1 voor nieuwe auto's, 1 voor oude auto's. Dan heb je toch meteen een eind aan het gezeur over de gewichten? Waar ze overigens wel een punt hebben, want het is niet normaal dat de 2007 Audi's, zwaarder waren afgelopen race dan de 2008 wagens, terwijl ze constant achter de 2008 wagens finishten en met geluk punten pakten als een 2008 coureur problemen had...

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 06-30-2008 20:53 In reply to

Bartus:

Ja,ja, en jij gelooft dat beide merken er ook maar enig belang bij hebben dat hun recente modelletjes worden opgejaagd en/of voorbijgestreefd door de Audi 80 van Chris? Face it, Chris was, is en blijft veldvulling totdat iemand hem weer in een verse auto propt. Tot dat moment heeft hij sponsors nodig om zijn overjarige brikkie op, en soms naast, de baan te houden.Geeked

Bartus(die voor Chris hoopt dat z'n seizoen na Zandvoort niet plots is afgelopen wegens "verschillen van mening over de te volgen strategie")

Nou, nou, Barthelomeus daar had ik nog geeneens aan durven denken. Nee, mijn, wellicht ijdele, hoop is dat ie met veel mazzel dit seizoen 1 puntje, jawel 1 puntje, weet te pakken. Zoals Lauda afgelopen zondag. Maar met de huidige regels lijkt zelfs dat een onmogelijkheid.

• 06-30-2008 21:18 In reply to

Die Chris probeert in ieder geval met origenele dingen op te vallen; zoals een tekst op de voorruit; "Trotz des verpassten traumfinales NL-D, viel erfolg fur heute abend."

http://www.motorsport-aktuell.com/artikel_4753.html

• 07-01-2008 9:01 In reply to

Tja...

...lollig, maar deze is dan weer met uiterst beperkt historisch besef gekomponeerd...

http://www.motorsport-aktuell.com/artikel_4753.html

Bartus(die zich nog steeds afvraagt hoe onze geliefde oosterburen met zulk materiaal de finale hebben kunnen halen)

• 07-01-2008 19:41 In reply to

Re: Tja...

hele gafe poster mensen van dtm zandvoort. Hulde aan ca zeg ik dan maar.

Kunnen jullie hier vinden. http://duifjeracing.come2me.nl/index.php?id=745107

Dit wordt heel snel www.Duifjeracing.nl maar ik ben hem nog aan het opbouwen.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 07-03-2008 11:50 In reply to

Re: Zandvoort

• 07-03-2008 13:58 In reply to

Heb je deze toevallig gefotografeerd in Haarlem, vlak bij het Kennemer Gasthuis? Daar zag ik 'm gister toen ik voor het stoplicht stond, haha! Ik ben erbij in ieder geval.

CA kicks ass!
  • 07-03-2008 14:14 In reply to

Ja klopt helemaal, daar wwon ik nu nammelijkWink

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 07-03-2008 16:47 In reply to

Lost Boy:

Heb je deze toevallig gefotografeerd in Haarlem, vlak bij het Kennemer Gasthuis? Daar zag ik 'm gister toen ik voor het stoplicht stond, haha! Ik ben erbij in ieder geval.

Hier mal eine Vorschau auf Zandvoort:

http://www.dtm.tv/Index/Start/DE/293

Wink

• 07-03-2008 21:27 In reply to

Leuke filmpje, blijft leuk om Chris Duits te horen praten ;)

• 07-03-2008 23:51 In reply to

CA en comercials.......die voor dat computerspel (sorry, ik speel er geen)  is weer tenenkrommend en dat terwijl het laatste beeld van CA die lacht weer heel natuurlijk aandoet.

Fittipaldi (die de poster aardig vind maar CA's overall toch echt niet te pruimen vind)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 07-05-2008 18:55 In reply to

Voor zandvoor wss 1010 kG als minimum gewicht voor 2006 auto's Dat is er weer 10 af. voor 2007 auto's ook 10 eraf http://www.dtm.com/tabelle.php#2 voor wat er in zandvoort telt.
    Fryazer
  • 07-05-2008 20:29 In reply to

Gelezen dat Chris in de winnende Audi R10Lemans auto mag gaan rondtoeren. Dit zou wel eens de voorbode kunnen zijn voor wat moois volgend jaar... 

• 07-06-2008 22:42 In reply to

FlashD:

Gelezen dat Chris in de winnende Audi R10Lemans auto mag gaan rondtoeren. Dit zou wel eens de voorbode kunnen zijn voor wat moois volgend jaar... 

Nee. Het is een publiciteitsstunt om meer mensen naar het circuit te lokken, niets meer en niets minder dan dat. Ik leef niet met de indruk dat Audi aan Chris denkt vwb hun LMES programma en ik denk redelijk zeker te weten dat Chris er ook niet echt op zit te wachten...

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
Page 20 of 27 (531 items) « First ... < Previous 18 19 20 21 22 Next > ... Last »