Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Belcar seizoen 2008

Last post 06-04-2008 19:38 by Iris. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-17-2008 18:31

Belcar seizoen 2008

na jaren hard werken en veel tegenslagen is het ons gelukt........ een eigen team.

we wilden het eigenlijk niet zo aan de grote klok hangen maar we zijn toch wel trots ,afgelopen zondag tijdens de kick off in de belcar  gelijk pole en de 1e plaats gehaald in onze klasse! hierbij bedanken we onze sponsors en de rest van de mensen om ons heen die dit mogelijk maken. speciaal Menno Kuus die ons met raad en daad en vooral inzet en snelheid helpt.

het is een droom die uitkomt!

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 04-17-2008 19:49 In reply to

Re: droom

Van harte gefeliciteerd al had ik er natuurlijk al lang kennis van genomen. Volgende keer gewoon met alle cylinders finishen he Big Smile

• 06-02-2008 11:59 In reply to

Gisteren op Zolder en de ''talk of the town'' was toch echt de sabotage bij Longin. Men is een federaal onderzoek gestart want er is aan de bolide gekloot waardoor er problemen waren met de remmen. Wordt vervolgd...

• 06-02-2008 17:31 In reply to

Tja gisteren natuurlijk dat gedoe daar belachelijk dat dat gebeurt.

wij hebben ons daar ook goed neer gezet  helaas wasa de grijze porsche nog steeds stuk met motorproblemen nu de inzet met een witte supercup porsche paul helaas hebben wij je niet gezien

213

Chad Peninsula Racing

GBR

Phil Keen

GBR

Jonathan Coleman

GBR

BMW GTR

3

214

Intermobiel Racing

BEL

Menno Kuus

BEL

Wim Coekelbergs

BEL

Porsche 996 Cup

3

217

McDonald's Racing

BEL

François Bouillon

BEL

Jean-Claude Voets

BEL

Porsche 996 GT2-R

3

250

First Motorsport

BEL

Niels Lagrange

BEL

Pascal Nelissen Grade

BEL

Porsche 997 GT3 Cup

3

264

Speedlover

BEL

Jurgen Van Hover

BEL

Tom Langeberg

NED

Porsche 997 GT3 Cup

3

• 06-02-2008 18:59 In reply to

Klopt, ben er ook maar kort geweest. Tijdens de Belcar alweer weg, slecht weekend voor jullie volgens mij. Heb de Porsche wel gezien maar had eerst niet door dat het Intermobiel was.

• 06-02-2008 19:13 In reply to

dit was hem voor dit weekend,helaas was de biturbo nog niet klaar. deze is ook aan een reparatiebeurtje toe de versnellingsbak mist er een paar,volgende keer hopelijk meer geluk.

• 06-02-2008 20:15 In reply to

wat ik me afvraag: is Intermobiel hier een sponsor of slecht naamdrager ten behoeve van naamsbekendheid?

• 06-03-2008 7:35 In reply to

Raubaht

intermobiel racing is de teamnaam en we rijden voor meer naamsbekendheid voor intermobiel.

dus zeker geen sponsor.  greetz emile

• 06-03-2008 18:01 In reply to

intermobiel racing rijd voor de naamsbekendheid , je mag het nooit !!!! verwarren met stichting intermobiel .

je moet het zien als rijden voor het goede doel ,en hopelijk levert het dan wat op voor de stichting.

een soort fund racing is het. proberen geld te maken voor het goede doel.   LTL mijn eigen bedrijf, en borduurstudio ,stunnenberg en nog wat kleine sponsoren maken het mogelijk om te rijden die betalen de kosten ,we zijn een echt team en het is niet zomaar een stikkertje op de auto.

ook doen we tijdens een raceweekend altijd iets goeds te doen met een gehandicapte ,of een kind die om een of andere reden het niet zo goed hebben als wij allen.

• 06-03-2008 20:36 In reply to

F1GEK:

fund racing

fraaie woordspeling Big Smile ik was benieuwd of er geld van de stichting richting raceteam vloeide, want dat zou een vreemde zaak zijn geweest. Fijn dat je het voor me verduidelijkt hebt. Succes ermee!

• 06-03-2008 21:37 In reply to

wij zullen nooit geld van de stichting gebruiken dan anders waarvoor het bedoeld is,laat dat duidelijk zijn!!

en nu weer on topic.

het zou wel eens leuk zijn als de belcar ergens in nederland zou kunnen rijden,maar ja geluidsdagen he.

• 06-04-2008 19:38 In reply to

Gaaf zeg!!

Dag Kanjers...
Page 1 of 1 (12 items)