Christijan Albers Forum

Welkom op het officiƫle forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Eurocup F. Renault 2.0: Paul Meijer wint race op Spa!

Last post 05-10-2008 10:33 by duifje. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-04-2008 13:08

Eurocup F. Renault 2.0: Paul Meijer wint race op Spa!

Wat een race!!! Paul Meijer pakt de eerste plaats! Na een start vanaf de 9de plaats, wist de coureur naar voren te rijden en behield ook na komst van de safety-car zijn positie! Meijer stond als gastrijder aan de start en na minder trainingsdagen dan de rest van het veld is dit toch echt een TOP-prestatie!

Gisteren had Meijer helaas geen geluk. Na een touche tussen Quaife-Hobbs en Vergne brak de voorvleugel van de eerstgenoemde. De vleugel vloog door de lucht en kwam ongelukkig tegen de voorwielophanging en de helm van Meijer terecht. Na deze forse impact kwam Meijer met de schrik vrij, maar moest zijn strijd wel staken.

Kortom: Chapeau! Wat een talent! Meijer heeft echt ontzettend goed gereden en er rest mij eigenlijk niets meer dan te  zeggen: Sponsors waar blijven jullie om dit toptalent te laten rijden?!

• 05-04-2008 15:53 In reply to

Re: Eurocup F. Renault 2.0: Paul Meijer wint race op Spa!

Ja echt netjes gedaan van Paultje. En zonder te testen Hulde. En natuurlijk ook voor de mannen van MP feli. Nick moet maar eens goed naar de data kijken van Paul.

Ja en sonsoren had hij, maar door weer pech waar hij niks aan kan doen, gaat het Formule Masters plan ook weer niet door.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 05-04-2008 16:47 In reply to

Paul gefeliciteerd man! Geweldig gereden en Catsburg en Adamski moeten zich maar eens achter de oren krabben. Heel knap gedaan door onze 'routinier' in dit veld! Nogmaals, van harte gefeliciteerd!

• 05-06-2008 17:52 In reply to

Hier nog een dan kan je het grote probleem goed zien wat Paul had op zaterdag.  Kijk naar de linker voorwiel.

Paul ik zie je zondag weer, ga weer op de zelfde plekWink

• 05-06-2008 20:36 In reply to

duifje:
    Paul ik zie je zondag weer, ga weer op de zelfde plekWink 

Heb er zeker zin in, eerlijk gezegd nog meer dan het vorige weekend. Wink

• 05-09-2008 21:09 In reply to

Re: hoe kom ik van m'n geld af.................

hier trouwens nog een filmpje van een behoorlijke crash van een sponsor van CA!

http://nl.youtube.com/watch?v=uH06kdUZfD8&feature=related

• 05-10-2008 10:33 In reply to

Re: hoe kom ik van m'n geld af.................

StevenQ:

hier trouwens nog een filmpje van een behoorlijke crash van een sponsor van CA!

http://nl.youtube.com/watch?v=uH06kdUZfD8&feature=related

Hahaha ja klopt ,een maatje van mijn heeft dit filmpje gamaaktWink Huub van scheivlak.nl

Page 1 of 1 (7 items)