Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

CA om te kijken

Last post 01-15-2008 10:38 by Alefosi. 545 replies.
Page 1 of 28 (546 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 11-26-2005 14:16

CA om te kijken

Dit topic toch ook maar ff terughalen........

Een vriend tipte mij dat Chris morgen om 18.00 bij een of ander fitnesprogramma komt. Hij dacht op NET 5. K zal t nog ff nazoeken.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 11-26-2005 15:34 In reply to

Re: CA om te kijken

18.00

18.35

I feel good
    Gezondheidsprogramma
    Dit keer met Christijan Albers.

Informatief

27 NOV

NET5

Van 18.00 tot 18.35 op Net5

• 11-27-2005 20:18 In reply to

Betreft: Re: CA om te kijken

Was erg leuk ja...alleen ik heb het allerlaatste stukje gemist Chris zou bijgelovig zijn?
    Kan iemand mij vertellen wat dat was?
    From zero to ***, in 0.3 seconds!
  • 11-27-2005 20:20 In reply to

K heb juist t eerste gemist.
    Over bijgelovigheid niets gehoord.
  • 11-27-2005 20:23 In reply to

Re: Betreft: Re: CA om te kijken

Ik heb het idee na het zien van deze aflevering dat Chris nog heel veel kan leren over zijn eigen bewustzijn, nu fuctioneert hij vooral intuitief, maar merk je dat hij qua zelfkennis en bewustwording nog zich nog veel verder kan ontwikkelen (ze noemen het niet voor niet ont wikkel enBig Smile [:D]) een goed mental coach die met hem meditatief aan de slag gaat kan volgens mij geen kwaad voor Chris om een groter inzicht in zicht te verwerven en vandaar ook betere prestaties!

• 11-27-2005 20:25 In reply to

WAS IETS MET WATER??????? LEUKE UITZENDING  EEN 8 EN EEN 9 GOEIE RAPPORTCIJFERS .

EN FUNCTIONEEL  AD-HD  MAAR DAAR WAREN WE AL VAN OP DE HOOGTE !(ZOVER AD-HD FUNCTIONEEL KAN ZIJN)Wink [;)]

in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 11-27-2005 21:03 In reply to

Ja komisch, Chris lijdt aan functioneel ADHD maar zijn daardoor ontspannings oefening erg effectief, dus Chris, koop een meditatie matje, neem een yogi in dienst en mediteren maar! Ik heb gister trouwens een intressant programma gezien op Dicscovery, het heette Speed sience waar men coureurs waaronder Liuzzi meditatie en visualisatie oefenen leerden, dus trainen in gedachte in plaats van de Fysieke situatie waar een coureur in zit tijdens het rijden, Liuzzi ging door deze oefeningen toe te passen uiteindelijk 2 seconde sneller voordat hij deze oefeningen toepaste, Liuzzi had erg veel problemen met een bocht, en door oefening, het visualiseren in gedachte via concentratie wist hij uiteindelijk de bocht zo goed te nemen, dat hij uiteindelijk ook het ronderecord van die baan verbrak met een sportscars, meester in dit was natuurlijk Ayrton Senna, die verklaarde soms zelfs boven zijn wagen te zweven met zijn bewustzijn en zo precies kon zien wat er beter moest zodat hij nog sneller kon, ook Schumacher maakt gebruik van deze wijsheden!

• 11-27-2005 21:45 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: CA om te kijken

Dus daar is nog iets te halen voor chris.

Maar eigenlijk kan de fanclub er toch wel neerzetten wanneer chris ergen op tv is zodat wij het niet iedere keer per ongeluk hoeven tegen te komen?

greetz emile

• 11-27-2005 22:43 In reply to

RealCAchamp wrote:

Ja komisch, Chris lijdt aan functioneel ADHD maar zijn daardoor ontspannings oefening erg effectief, dus Chris, koop een meditatie matje, neem een yogi in dienst en mediteren maar! Ik heb gister trouwens een intressant programma gezien op Dicscovery, het heette Speed sience waar men coureurs waaronder Liuzzi meditatie en visualisatie oefenen leerden, dus trainen in gedachte in plaats van de Fysieke situatie waar een coureur in zit tijdens het rijden, Liuzzi ging door deze oefeningen toe te passen uiteindelijk 2 seconde sneller voordat hij deze oefeningen toepaste, Liuzzi had erg veel problemen met een bocht, en door oefening, het visualiseren in gedachte via concentratie wist hij uiteindelijk de bocht zo goed te nemen, dat hij uiteindelijk ook het ronderecord van die baan verbrak met een sportscars, meester in dit was natuurlijk Ayrton Senna, die verklaarde soms zelfs boven zijn wagen te zweven met zijn bewustzijn en zo precies kon zien wat er beter moest zodat hij nog sneller kon, ook Schumacher maakt gebruik van deze wijsheden!

heb dat programma ook gezien speed science. wonderbaarlijk....

scots do it better in the kilt
  • 11-28-2005 11:17 In reply to

RealCAchamp wrote:

Ik heb het idee na het zien van deze aflevering dat Chris nog heel veel kan leren over zijn eigen bewustzijn, nu fuctioneert hij vooral intuitief, maar merk je dat hij qua zelfkennis en bewustwording nog zich nog veel verder kan ontwikkelen (ze noemen het niet voor niet ont wikkel enBig Smile [:D]) een goed mental coach die met hem meditatief aan de slag gaat kan volgens mij geen kwaad voor Chris om een groter inzicht in zicht te verwerven en vandaar ook betere prestaties!

Dat vind ik goed van je gezien. Moeten hij en zijn fitness-guru maar eens oppakken. Kan hij ook leren zich eens minder druk te maken over zaken die er om hem heen en in de media zich afspelen (dit is positief bedoelt). Zodat hij meer gefocust kan blijven op het racen zelf. Is absoluut winst te behalen! Doen Chis!
  • 11-28-2005 11:32 In reply to

Diana wrote:
    Was erg leuk ja...alleen ik heb het allerlaatste stukje gemist Chris zou bijgelovig zijn?
    Kan iemand mij vertellen wat dat was?

Heb t nu dus wel gezien. Ze mochten niet proosten met water, want dat zou ongeluk brengen.

• 11-29-2005 9:49 In reply to

Is het nog mogelijk om deze uitzending ergens online alsnog te bekijken? Ik heb de uitzending namelijk gemist...
    CA kicks ass!
  • 11-29-2005 14:34 In reply to

de uitzending wordt vanavond om 23.50 herhaald op net 5.Idea [I]
  • 11-29-2005 14:38 In reply to

Re: CA om te kijken

TNX Yes [Y]
  • 11-29-2005 18:40 In reply to

hoe zit het met die serie van cris.... ze hebben het ook met robert doornbos gedaan....

ben wel beniewd naar...?

swen

Verwacht het Onverwachtte. Doe het Onverwachtte.
  • 11-29-2005 19:43 In reply to

swenson... wrote:

hoe zit het met die serie van cris.... ze hebben het ook met robert doornbos gedaan....

ben wel beniewd naar...?

swen

idd al lang niets meer gehoord van de docu family one...... Iemand wel, of komt ie niet meer????

• 11-29-2005 22:09 In reply to

op d fanclubdag zei chris dat hij het laatste shot nog moest doen en er eigenlijk geen zin in had!Movie [~]
    in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 11-29-2005 23:39 In reply to

dat zou wel jammer zijn, zo te horen wordt het dus gewoon afgeblazen?
  • 11-30-2005 9:15 In reply to

Zou echt jammer zijn als dat waar is. Weet zeker dat t iets geweldig zou (zijn ge)worden.
  • 11-30-2005 10:52 In reply to

F1GEK wrote:
    op d fanclubdag zei chris dat hij het laatste shot nog moest doen en er eigenlijk geen zin in had!Movie [~]

Betekend wel dat ze de rest al op tape hebben, nog één shot en klaar?

Page 1 of 28 (546 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »