Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

CA om te kijken

Last post 01-15-2008 10:38 by Alefosi. 545 replies.
Page 24 of 28 (546 items) « First ... < Previous 22 23 24 25 26 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 07-01-2007 12:16 In reply to

Betreft: Re: Tv uitzending.

Vanavond is Chris te zien bij praatjesmakers hoorde ik net.
    winnaars hebben altijd geluk......
  • 07-01-2007 12:20 In reply to

van wie ? ik weet niet beter dan in september
    in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 07-01-2007 12:25 In reply to

Werd op tv gezegd en staat ook op tt.
    winnaars hebben altijd geluk......
  • 07-01-2007 12:27 In reply to

vreemd! maar ik ga wel kijken dan
  • 07-01-2007 13:50 In reply to

Tv uitzending.

Klopt dat er vannavond christijan in is.
    Wel vreemd dat op hun site staat programmamakers harry de winter en christijan albers staat.
    Maar oke het zal zo zijn.
    Ik wist niet beter dan september.
  • 07-01-2007 20:57 In reply to

Re: Tv uitzending.

Wanneer zend de KRO de CA docu nú uit van de Family One?

http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=3582
  • 07-01-2007 21:38 In reply to

Hij kan harder dan ie kan wrote:
    Vanavond is Chris te zien bij praatjesmakers hoorde ik net.

Was wel leuk om te zien: "Die meneer heeft altijd een petje op,behalve als die slaapt"..
    Geweldige kinderen!

From zero to ***, in 0.3 seconds!
  • 07-02-2007 0:31 In reply to

Re: Betreft: Re: Tv uitzending.

• 07-03-2007 14:19 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Tv uitzending.

Een erg leuk filmpjeStick out tongue [:P].

www.joost-nmgn.hyves.nl
  • 07-04-2007 12:07 In reply to

nog keertje dan.

link

Racing is an Art
  • 07-11-2007 19:39 In reply to

RTL GP: Magazine staat zondag in het teken van Christijan Albers. Rond 22.15 uur op RTL 7 zie je onder meer een interview en een overzicht van de loopbaan van Albers.
    Interview
    Na de uitzending is het complete interview te zien op RTL GP.nl. Hou de site in de gaten!.
  • 09-06-2007 21:04 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Tv uitzending.

Nederland 1; 23.00u 

Vandaag is in 'Pauw & Witteman' onder andere autocoureur Christijan Albers te gast. Albers rijdt niet meer voor het Spyker-team dat dit weekend zijn nieuwe, snellere Formule 1-auto's presenteert. Wat betekent dat voor hem? En hoe ziet zijn toekomst er uit?.

• 09-07-2007 0:00 In reply to

Ik vond het wel een goed en open gesprek met Chris, duidelijk kwam de sportman weer in hem naar boven en ook zijn overgave en doorzettingsvermogen. Je merkt dat hij de laatste tijd tot wat overzicht in denken is gekomen, en zijn motivatie.

• 09-07-2007 9:20 In reply to

Blij om te zien dat CA ook nog andere kleding heeft! Was inderdaad een goed gesprek met weinig nieuws. Natuurlijk de eeuwige vraag "blijf ik achteraan rijden in de F1 of voor overwinningen gaan in een andere klasse?". CA vertelde dat hij niet alleen met F1- mensen ging praten, dus ook met sponsoren en (in mijn ogen) logisch met andere opties. Fijn dat Norbert Haug ook in Monza is, kan hij over zijn DTM terugkeer praten....

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 09-07-2007 10:10 In reply to

inderdaad goed om Chris in een ander pak te zien (contract beindigd, schiking is binnen, dus het Spyker-sponsor pleasen kan stoppen). Ik vond dat Pauw en Witteman hem goed te tijd gaven en serieus waren: iets wat niet altijf gebeurd als de publieken het over F1 hebben.

Toch is een studio niet de natuurlijke habitat van Chris: hij komt niet lekker uit zijn woorden maar heeft wel geleerd om lekker neutraal te acteren. Hij hoort gewoon op het circuit thuis. 

• 09-07-2007 10:38 In reply to

Mee eens!

Al vond ik dit keer dat Chris wel wat meer los liet, heel vaak staat hij in zo'n gesprek op de automatische piloot. Het is vaak net of er dan zo'n bandje afspeelt. (Al had hij het wel weer over die fiets in AmsterdamSmile) in zijn hoofd wat duidelijk te kennen geeft dat hij zich niet erg op zijn gemak voelt bij 'zo'n tv optreden (daarnaast veel drinken). Ik vond hem gister wel wat toegankelijker.

• 09-07-2007 13:57 In reply to

uit het gesprek bleek duidelijk dat hij zich goed aan het bezinnen is en niet overhaast te werk gaat.

ik vond hem wel relaxt maar veel meer nieuws dan wat wij weten had hij ook niet te melden hopelijk komt hij later dit jaar tot een besluit want te lang bezinnen is ook niet goed dan gaan we richting een sabattical. 

• 09-08-2007 11:24 In reply to

Leuk gesprek, vond Chris wel relaxed!

• 09-11-2007 10:20 In reply to

RealCAchamp:

Mee eens!

Al vond ik dit keer dat Chris wel wat meer los liet, heel vaak staat hij in zo'n gesprek op de automatische piloot. Het is vaak net of er dan zo'n bandje afspeelt. (Al had hij het wel weer over die fiets in AmsterdamSmile) in zijn hoofd wat duidelijk te kennen geeft dat hij zich niet erg op zijn gemak voelt bij 'zo'n tv optreden (daarnaast veel drinken). Ik vond hem gister wel wat toegankelijker.

Huh? heeft Chris een drankprobleem? Geeked

Bartus(die vaststelt dat er hier weer een nieuwtje opduikt)

• 09-11-2007 11:24 In reply to

wat zeg je nou, Bartus, heeft Chris een drankprobleem? bel de tabloids!

het enige drankprobleem van Chris waar ik me van bewust ben is de avond dat Onkel Norbert bier in onze blonde vriend liet lopen.  

Page 24 of 28 (546 items) « First ... < Previous 22 23 24 25 26 Next > ... Last »