Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

CA om te kijken

Last post 01-15-2008 10:38 by Alefosi. 545 replies.
Page 25 of 28 (546 items) « First ... < Previous 23 24 25 26 27 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 09-12-2007 11:04 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Tv uitzending.

Tijdens Chris' eerste F3000 race had hij pas een drankprobleem Stick out tongue

Gooooooo Jags!!
  • 09-17-2007 22:43 In reply to

BUMP! Wanneer zend de KRO de CA docu nú uit van de Family One? http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=3582 Dan ziet Neerland eens ander beeld van CA. FF het stukje met 'Wilux' eruit knippen....
  • 09-17-2007 23:22 In reply to

ze kunnen er mooi een leuk autosport avindje van maken!

eerst Chris en daarna Kamphues maakt vrienden. Gezellig met een bord boerenkool voor de buis. Heerlijk!

• 09-18-2007 16:07 In reply to

Maar concreet weet dus niemand wanneer - en of - het uitgezonden gaat worden??

CA kicks ass!
  • 09-19-2007 11:56 In reply to

Ze gaan toch ook geen reportage over Johan Neeskens meer uitzenden? What's the point? Geeked

Bartus(die niet bijster geinteresseerd is in documentaires over werkelozen)

• 09-19-2007 17:59 In reply to

He maatje even rustig he over mijn familie hahaha Johan is mijn oom namelijk. En dat is geen grap.
    DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 09-19-2007 19:34 In reply to

Waaaaaaaaaahhhh! Dat meen je niet...prachtkerel, doe hem de groeten van me! Geeked

Bartus(die vaststelt dat een documentaire over de Nees best goed kijkvoer kan zijn eigenlijk)

• 09-19-2007 23:12 In reply to

Bartus:

Ze gaan toch ook geen reportage over Johan Neeskens meer uitzenden? What's the point? Geeked

Hoezo, zit jij vandaag de dag op de bank bij Barca?

• 09-20-2007 8:44 In reply to

Paul:

Bartus:

Nee, ik ben in london en heb zometeen een sollicitatiegesprek bij Abramovich...

Bartus(die zijn beperking kent)

• 09-20-2007 10:12 In reply to

Bartus:

Paul:

Bartus:

Nee, ik ben in london en heb zometeen een sollicitatiegesprek bij Abramovich...

Bartus(die zijn beperking kent)

welke functie had je voor hem in gedachten?
  • 09-20-2007 11:37 In reply to

Ballenjongen Geeked

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 09-25-2007 8:55 In reply to

Bartus' geweldige(...) grap daargelaten: ik ben serieus geinteresseerd in een docu over CA, én de Nees!

CA kicks ass!
  • 09-25-2007 14:11 In reply to

Christijan in actie voor cheeta op werelddierendag.

Autocoureur Christijan Albers gaat voor dieren op Werelddierendag

25 september 2007

Op 4 oktober is het werelddierendag. Op deze dag zullen zo'n 520 kinderen samen met stichting SPOTS in Etten-Leur een wereldrecordpoging proberen neer te zetten. Middels de longest painting by number (van 1 meter bij 140 meter) proberen zij dieren in het algemeen en de cheetah (jachtluipaard) in het bijzonder, in de aandacht te zetten. De cheetah is een bedreigd diersoort maar dit is niet algemeen bekend. Middels de aktie wordt geprobeerd op een leuke manier aandacht te vragen voor deze cheetah.

De aktie wordt tegen 14.00 uur ingeluid door ambassadeur van stichting SPOTS, autocoureur Christijan Albers. Hij zal in een Porsche, met volle snelheid, een stuk door Etten-Leur racen en hiermee het startsein voor de aktie geven.

Kijk voor meer informatie op www.stichtingspots.nl of kom langs op 4 oktober in het winkelcentrum Etten-Leur. Het begint tegen 14.00 uur.

• 09-29-2007 20:35 In reply to

Re: Christijan in actie voor cheeta op werelddierendag.

Morgen zit Chris in de RTL GP studio, gaan er nog mensen heen via de fanclub?

• 09-30-2007 14:00 In reply to

Ben geweest, was wel vroeg, maar goed geregeld.

Race duurde lang waardoor we snel de studio noetsen ruimen dat was wel jammer.

Chris nam weer zoalsaltijd alle tijd voor z'n fans.

Will

Je krijgt alleen spijt van dingen die je niet gedaan hebt!
  • 10-01-2007 19:53 In reply to

Silly:

Will

Tja...die heeft inmiddels zoveel tijd dat het een schande zou zijn als hij dat niet zou zijn.....zijn er overigens nog mensen die zich lichtelijk getild voelden toen ze de prijzen van de CA-merchandise op Zandvoort zagen?

Bartus(die kan melden dat Chris nog wel veel besproken werd)

• 10-01-2007 21:50 In reply to

Hij nam alle tijd voor z`n FANS !!!!!!! vond je ?

1. Hij kwam binnen zonder iets tezeggen

2. Wat vrolijker mag ook wel, ook al is het vroeg in de morgen

3. Hij kan een voorbeeld nemen aan Tom (vrolijke) coronel

4. En jasmina moet maar eens contact opnemen met bram van GR8 hoe je fanclub leden tevreden naar huis kan laten gaan.

MAAR DE RACE MAAKTE HET TOCH NOG WEL GOED

• 10-02-2007 13:20 In reply to

Bartus:

Silly:

Will

Tja...die heeft inmiddels zoveel tijd dat het een schande zou zijn als hij dat niet zou zijn.....zijn er overigens nog mensen die zich lichtelijk getild voelden toen ze de prijzen van de CA-merchandise op Zandvoort zagen?

Bartus(die kan melden dat Chris nog wel veel besproken werd)

Tja, over de prijzen van merchandize in zijn algemeenheid kan je over blijven discuzeuren. Ik heb 25 euro voor een Doornbos/Minardipetje betaald. De prijzen van t-shirts, petjes e.d. zijn schandalig hoog. De fan wordt getild, maar dat interesseert ze geen ene moer, want de fans kopen dat spul toch wel.

• 10-02-2007 19:42 In reply to

duifje:

He maatje even rustig he over mijn familie hahaha Johan is mijn oom namelijk. En dat is geen grap.

Is Johan Neeskens echt jouw oom? Seizoen 2002-2003 bij NEC, dat was pas mooi! Sorry offtopic, maar dat was zo'n mooie laatste wedstrijd waarna NEC Europa in ging!

www.joost-nmgn.hyves.nl
  • 10-03-2007 22:10 In reply to

Wat mij opvalt als ik Chris daar zo zie zitten (even buiten beschouwing houdend het slappe gel#l van sommigen hier dat Chris geen tijd heeft voor zijn fans, want hij heeft wel andere dingen aan z'n hoofd denk ik) is dat hij z'n hele sponsor rijtje op zijn jack heeft staan en dat hij deze dus aan heeft. Heeft hij nog deze verplichtingen naar deze sponsoren??? Het meerendeel is/was toch ook teamsponsor. Ik begrijp dit niet helemaal.

Greetz Roy
Page 25 of 28 (546 items) « First ... < Previous 23 24 25 26 27 Next > ... Last »