Weer een regenrace?(www.GPUpdate.net)
Volgens de laatste weersvoorspellingen zal ook de Grand Prix van Canada onder natte weersomstandigheden worden verreden. Zo meldt de officiƫle Formule 1-site.Voor zowel vrijdag, zaterdag als zondag worden er regenbuien verwacht boven het circuit Gilles Villeneuve. De temperaturen zullen tussen de 26 en 29 graden liggen. De eerste training begint vrijdag om 16.00 uur Nederlandse tijd.
De hairpin krijgt nieuw asfalt, alle coureurs behalve Hamilton hebben geklaagd en de Ferraristen hebben het asfalt zelfs als zondebok aangewezen.
Fittipaldi (die altijd met weemoed naar beelden uit Montreal kijkt en het het beste GP weekend blijft noemen)
Weer hopen op een leuke race. Hamilton lijkt wel erg sterk. Ik hoop echter op de eerste van Kubica.
Wat een idioot. Zit gewoon te slapen in die auto.
Wat een boeiende race! Het is daar in Canada toch meestal wel top om naar te kijken.
Fantastisch resultaat voor BMW! Gefelecitaties voor Kubica; klasse. En ook nog leider in de WK. Top!
Helemaal super. Nog nooit heb ik hem een fout zien maken en eindelijk resulteert het in een GP overwinning. BMW heeft het helemaal goed gedaan.
En zeker geen saaie GP. Genoeg actie op de baan. Super GP.
Jaaaaaaa,helemaal goed!! wakey,wakey Lewis
Jippie de eerste voor Kubica en het laatste podium mss voor DC?
rainbow angel: Jaaaaaaa,helemaal goed!! wakey,wakey Lewis Jippie de eerste voor Kubica en de laatste mss voor DC?
Jippie de eerste voor Kubica en de laatste mss voor DC?
Ooooow ik ben helemaal in mijn nopjes hoor,echt wel,niet bijster bijdehand van hamilton ....
Super race en zeker mooi voor Kubica en BMW!!Uitslagen uit Canada die nooit te voorspellen zijn en vaak ieder jaar. Een race die nooit mag verdwijnen.
rainbow angel: Ooooow ik ben helemaal in mijn nopjes hoor,echt wel,niet bijster bijdehand van hamilton ....
Ondanks het feit dat in mijn ogen een blauw licht aan het einde van de pitstraat had voldaan was de actie van Lewis niet de slimste die ik hem ooit heb zien maken.
Geweldige overwinning van Kubica en BMW en ik vond ook de actie van Massa een zeer strakke...
Mickey S.: Ondanks het feit dat in mijn ogen een blauw licht aan het einde van de pitstraat had voldaan was de actie van Lewis niet de slimste die ik hem ooit heb zien maken. Geweldige overwinning van Kubica en BMW en ik vond ook de actie van Massa een zeer strakke...
En die stunt kost Hamilton 10 plekken bij de Franse GP, ook Nico Rosberg mag er 10 achteruit.
Fittipaldi (die weer op het puntje heeft gezeten)
Fittipaldi: Fittipaldi (die weer op het puntje heeft gezeten)
Mooie wedstrijd, maar wat een stumperds in de pits...
Heerlijke race:-)!! Het kon niet lang meer duren voordat hij zijn eerste zou pakken, dubbeldwars verdient door Kubica!
Lewis kon kiezen, ram ik hem op Kubica of op de iceman:-)...tactische keuze.