Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

bestaat de fanclub nog

Last post 10-19-2008 17:49 by Patricia26. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-01-2008 19:16

bestaat de fanclub nog

hallo ik ben brian vreugdenhil en ik ben hier nog nieuw

ik vroeg mij af of de fanclub nog bestond want het enigste wat ik nog krijg is de nieuwsbrief

ik heb nog geen brief of pet of iets gehad ik weet niet of ik de enige ben want op de mails die ik stuur krijg ik ook geen antwoord

alvast bedankt voor het lezen en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

groeten

brian

• 09-01-2008 23:39 In reply to

Re: bestaat de fanclub nog

Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik zit al een tijd met dezelfde vraag in mijn hoofd. Er zijn geen fan-artikelen, geen cap, op het DTM-weekeinde geen CA-stand, de site heeft nog de lay-out van vorig jaar, er komt sporadisch een berichtje op,.................tja wat is er eigenlijk nog wel; nog een paar (zeer goede trouwens) enthousiastelingen die zo goed zijn het forum draaiende te houden en dan heb je het wel gehad geloof ik.

Volgens mij moet er eens een beslissing genomen worden; zaakjes op orde stellen (en dat hoeft helemaal niet spectaculair) of de stekker eruit. Maar geef in ieder geval duidelijkheid. Nu lijkt het erop dat men de hele fanclub, bewust of onbewust, laat doodbloeden.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd?

• 09-02-2008 9:02 In reply to

Begrijpelijke vraag Brian.Houd dit topic in de gaten!
  • 10-18-2008 10:06 In reply to

Chris heeft natuurlijk een behoorlijke stap (volgens sommigen) terug gedaan om achterin de DTM mee te rijden, maar hij heeft mijns inziens laten zien dat hij nog steeds een zéér talentvol coureur is.
    Soms moet je even een stapje terug doen om daarna weer keihard toe te slaan, toch?

Natuurlijk is de media hype niet zo groot geweest dan de voorgaande jaren, maar dat lijkt mij niet minder dan normaal.
    Als een coureur ineens niet meer vooraan rijdt laat het klootjesvolk 9 van de 10 keer de coureur vallen als een baksteen, ik doe hier niet aan mee.
    Met een betere DTM of ALMS wagen komt de hype wel weer op gang, mits Chris vooraan rijdt.
    Met goede resultaten zal de fanclub dan ook wel weer opbloeien, en met de komst van goede sponsors zal de merchandising ook wel weer op gang komen.
    Ik weet uiteraard niet wat er speelt binnen de fanclub, maar ik heb het idee dat alles wel weer op zijn pootjes terecht komt.

• 10-18-2008 21:00 In reply to

BSR-Motorsport:

Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik zit al een tijd met dezelfde vraag in mijn hoofd. Er zijn geen fan-artikelen, geen cap, op het DTM-weekeinde geen CA-stand, de site heeft nog de lay-out van vorig jaar, er komt sporadisch een berichtje op,.................tja wat is er eigenlijk nog wel; nog een paar (zeer goede trouwens) enthousiastelingen die zo goed zijn het forum draaiende te houden en dan heb je het wel gehad geloof ik.

Volgens mij moet er eens een beslissing genomen worden; zaakjes op orde stellen (en dat hoeft helemaal niet spectaculair) of de stekker eruit. Maar geef in ieder geval duidelijkheid. Nu lijkt het erop dat men de hele fanclub, bewust of onbewust, laat doodbloeden.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd?

Je zegt dat de site de lay-out vgan vorig jaar heeft, maar daar is nog wel meer mee aan de hand.
    De grote foto is van begin vorig jaar.
    Daarachter staat een foto van een Midland in het oranje gedeelte.
    De countdown tot de volgende race doet het niet.
    En volgens de site is de volgende race op 16 maart 2008.
    Verder staat er nog een link naar het Spyker magazine.
    En oude sponsors.
    Bovenin het menu staat ''F1 kalender'' (die doet het bij mij niet).
    En ''CA extra's'': Albersf1travel.com doet het ook niet en CA mobile betstaat ook niet meer.
    Het nieuws dat op de site staat is precies hetzelfde als op GPUpdate.net, neemt de AlbersF1 dat letterlijk over of doet GPUpdate dat?

(Ik doe dit niet om de site af te kraken ofzo, maar je kunt er wel duidelijk aan zien dat het niet meer uptodate is.)

www.joost-nmgn.hyves.nl
  • 10-18-2008 21:26 In reply to

Ik onderken dat er weinig nieuws is, al is dat ook Peter en mijn verantwoordelijkheid niet. Na Hockenheim zal er hier op het forum een update volgen over de stand van zaken; daar zullen we ons sterk voor maken. Het is begrijpelijk dat deze vragen worden gesteld en ik vind persoonlijk ook dat de fanatieke posters hier op het forum daar recht op hebben.

Kortom, er wordt achter de schermen gewerkt en de uitkomst zal op redelijk korte termijn - na Hockenheim - gecommuniceerd worden.

• 10-19-2008 1:22 In reply to

Yes

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 10-19-2008 17:49 In reply to

Het is idd net alsof de fanclub niet meer bestaat.

En dat vind ik heel erg jammer. Ik ben en blijf een fan van Christijan Albers en waarschijnlijk ook velen met mij.

Het zou gewoon super zijn iedereen weer te zien tijdens een dagje met Chris ofzo.

Zo hebben mijn zoontje, die zijn neefje en wij een hele leuke fanclub dag meegemaakt en hoop echt op weer zo'n leuke dag,

Ben daarom ook gewoon heel erg benieuwd hoe het er voor staat!!!!!!!!!!!

Doe je ding, dan komt de rest vanzelf
Page 1 of 1 (8 items)