Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

A1 seizoen '08-'09

Last post 11-26-2008 13:37 by bellof. 45 replies.
Page 2 of 3 (46 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 09-27-2008 0:47 In reply to

Re: Zandvoort op de tocht?

Ben geen Ferrari-fan en nu nog minder als ik zie dat een klasse langzaam aan de weg timmert en aan geloofwaardigheid wint nu in een keer weer door de vloer zakt omdat men in Maranello weer (!!!!!!!!) te hoog van de toren blaast!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 09-29-2008 23:24 In reply to

Het sterke gerucht gaat dat de A1GP organisatie een heel groot financieel probleem heeft. Het wegvallen van Team Germany schijnt te maken te hebben met het niet uitbetalen van het prijzengeld (waar hebben we dat eerder gehoord?) aan Team Germany. Weber schijnt bezig te zijn om via een gerechtelijke procedure (beslaglegging?) de prijzengeld alsnog te krijgen. Verder zou de late levering van de Ferrari bolides te maken heb met te laat overmaken of uitblijven van de betaling aan Ferrari. Het verkrijgen van leningen om de hele circus te kunnen financieren schijnt ook een probleem te zijn door de huidige kredietcrisis.

Wordt denk ik een chaotische A1GP seizoen

• 10-02-2008 13:32 In reply to

Na Engeland haakt ook Mexico af voor de race op Z'voort.

• 10-02-2008 15:11 In reply to

Fittipaldi:

Na Engeland haakt ook Mexico af voor de race op Z'voort.

Er is gelukkig ook positief nieuws te melden. Andretti Green Racing runt komend seizoen Team USA. Als de geruchten kloppen zien we Danica Patrick in actie op het (natte?) Zandvoortse asfalt! Ik ga er bij nader inzien toch maar een kijkje nemen op zondag Wink
  • 10-02-2008 16:38 In reply to

En nog meer afvallers: India en Canada

Afvallers tot nu toe: Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Mexico, India, Canada

Teller staat nu op 18 deelnemende teams waarvan er 13 "rij-klaar" zijn

Brazilië, China, Frankrijk, Portugal and Zwitserland zijn nog volop aan het sleutelen om de bolide op tijd klaar te krijgen. 

Erg jammer allemaal aan het Nederlandse publiek zal het niet liggen. Er worden ongeveer 100.000 toeschouwers verwacht dit weekend.

Nederland is topfavoriet

• 10-02-2008 20:35 In reply to

FlashD:

Erg jammer allemaal aan het Nederlandse publiek zal het niet liggen. Er worden ongeveer 100.000 toeschouwers verwacht dit weekend.

Nederland is topfavoriet

Worden er toch nog 100.000 toeschouwers verwacht?? Zijn die schattingen gedaan door iemand met een roze bril? Kan iemand uitleggen waarom er 100.000 nederlanders naar Zandvoort zouden komen naar een race waarin 25% van de auto's niet deelneemt en een ander groot percentage nog geeneens een shake-down heeft gedaan? Of komen ze allemaal in de hoop dat Danica Patrick echt zal verschijnen? Ik vind dit laatste een erg sterk PR-gerucht. Knap! Of komt ze echt? Ik bekijk het wel op tv, als het tenminste niet met de DTM samenvalt. Ik zie wel.

• 10-03-2008 15:02 In reply to

Met de weersvoorspelling in gedachte blijf ik morgen lekker thuis! Ga niet verkleumen en richting ijmuiden waaien morgen. Geen zin om daar geld aan te spenderen Wink

Zondag had ik überhaupt niet het plan opgevat om te gaan. Nu Timo dit weekend kampioen kan worden, zit ik bloednerveus voor de TV Wink

Zij die wel gaan; heel veel plezier en hoop voor jullie dat het weer meevalt en dat de heren (en dame?) er een leuke race van gaan maken!

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 10-03-2008 15:28 In reply to

Relin:

Zij die wel gaan; heel veel plezier en hoop voor jullie dat het weer meevalt en dat de heren (en dame?) er een leuke race van gaan maken!

IdemWinkUmbrella

• 10-03-2008 16:51 In reply to

• 10-03-2008 17:57 In reply to

BSR-Motorsport:

FlashD:

Nederland is topfavoriet

Worden er toch nog 100.000 toeschouwers verwacht?? Zijn die schattingen gedaan door iemand met een roze bril? Kan iemand uitleggen waarom er 100.000 nederlanders naar Zandvoort zouden komen naar een race waarin 25% van de auto's niet deelneemt en een ander groot percentage nog geeneens een shake-down heeft gedaan? Of komen ze allemaal in de hoop dat Danica Patrick echt zal verschijnen? Ik vind dit laatste een erg sterk PR-gerucht. Knap! Of komt ze echt? Ik bekijk het wel op tv, als het tenminste niet met de DTM samenvalt. Ik zie wel.

Volgens CPZ woordvoerder Kees Koning zal het aantal toeschouwers van vorig jaar overtroffen worden. Vorig jaar waren er over het hele weekend 98.000 bezoekers .

Bron: Zandvoortse Courant

• 10-04-2008 8:13 In reply to

FlashD:

Volgens CPZ woordvoerder Kees Koning zal het aantal toeschouwers van vorig jaar overtroffen worden. Vorig jaar waren er over het hele weekend 98.000 bezoekers .

Voor CPZ hoop ik dat.

• 10-04-2008 11:36 In reply to

Diegenen die gaan,maak er wat moois van in de duinen,have fun!!!!!!

scots do it better in the kilt
  • 10-04-2008 15:35 In reply to

rainbow angel:

Diegenen die gaan,maak er wat moois van in de duinen,have fun!!!!!!

Hier sluit ik mij volledig bij aan!

• 10-05-2008 22:10 In reply to

ondanks het weer was het toch weer geweldig leuk. Het vuurwerk is weer goed afgestoken in de audi-s. Jammer van jeroen maar ja dat kan gebeuren. Morgen schrijf ik weer een verslag je op mijn site weblog. Heb ook hele mooi plaatjes gemaakt, die kunnen jullie daar ook zien.

Duifje: die ook nog live een intervief had op de radio

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 10-06-2008 20:46 In reply to

Jammer voor Jeroen? Pfff... Team NED is een van de weinige die km.'s heeft kunnen maken t.o.v. andere waarvoor Zandvoort meer een veredelde shake-down was. Jammer voor Ho-Pin / Team CHINA!!! Van 16 naar... ooh ja 1 plaats achter die bewuste Hollander. Benieuwd naar Bobby D. in de A1GP bolide...
  • 10-07-2008 18:34 In reply to

Verslag met foto's staan nu op http://duifjeracing.come2me.nl/749617/RACE-VERSLAG-2008

En ja ik zeg hoe ik er over denkWink

• 10-08-2008 11:17 In reply to

Gave foto's van de spin van Italië zeg!
    Ben wel jaloers hoor dat jullie daar lekker droog zaten Wink.
    Maar goed het gaat om het plezier en dat hadden wij ook.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 10-08-2008 17:43 In reply to

Hij kan harder dan ie kan:

Gave foto's van de spin van Italië zeg!
    Ben wel jaloers hoor dat jullie daar lekker droog zaten Wink.
    Maar goed het gaat om het plezier en dat hadden wij ook.

Oh was je er ook, je bent altijd welkom hoor, dus als het regent kom maar langs.

• 11-04-2008 14:30 In reply to

Rnd 2 China

Marco Andretti gaat het proberen: http://www.autosport.com/news/report.php/id/71998

• 11-05-2008 9:51 In reply to

Re: Rnd 2 China

winnaars hebben altijd geluk......
Page 2 of 3 (46 items) < Previous 1 2 3 Next >