Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Last post 12-16-2005 23:12 by BSR-Motorsport. 171 replies.
Page 8 of 9 (172 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 12-10-2005 14:44 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

RealCAchamp wrote:
    V10 tijden:
    8 Christijan Albers NDL MF1 Racing 1:19.952 + 2.649
    11 Tiago Monteiro POR MF1 Racing 1:20.300 + 2.997 70

V8 times..

Monteiro MF1 Racing : 1.23.470
    Albers MF1 Racing : 1.22.687

Goed gedaan van Chris,  toch sneller dan Monteiro met beide motoren in een auto waarin Monteiro zoveel 1000 km heeft gemaakt!

Ik zie dat er op de Formule1.info weer andere tijden staan, de tijden hierboven heb ik van de Midland site (onofficieele) en diezelfde tijden stonden ook op F1club
    Formule1.info zit er iedergeval naast, het is makkelijk in de tabellen te zien

V10 is nummer 18 en de V8 is nummer 19,  verder maakt het niet zoveel uit de tijden, maar goed om Chris ervoor te zien...

Het grappige is dat ze in dit document: http://www.crono-jerez.com/f1dic05/res9.pdf de namen van Albers en Monteiro omgewisseld hebben. Ik vind het maar een vreemd verhaal die tijden.

• 12-10-2005 15:34 In reply to

Ik denk dat je pas naar tijden moet gaan kijken tijdens de 1e training in Bahrain.... Stick out tongue [:P]
    Do you feel lucky?
  • 12-10-2005 17:24 In reply to

Nee, pas bij de eerste kwalificatie. (vrijdagtijden zeggen ook niet veel)

Do it or don't, there's no try!
  • 12-10-2005 19:28 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

Jammer dat Chris maar weinig rondjes heeft kunnen maken vandaag, maar hebben ze hopelijk wel goed data kunnen verzamelen rond de problemen van vandaag!
  • 12-11-2005 21:24 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

Nou, het wordt er allemaal niet beter op bij chris z'n nieuwe team. 98 rondes en een 1.32 tegenover een 1.30 van sauber-bmw. Ik weet dat het allemaal maar testen is maar ik vindt de tijden gewoon niet snel genoeg om mee te kunnen doen met zelfs de subtop. De hoop ligt volgens mij nu toch echt bij de auto die daadwerkelijk ingezet wordt tijdens het seizoen.

Greetz Roy
  • 12-11-2005 21:28 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

Die zal allicht beter zijn, maar ook de meeste andere teams krijgen nog nieuwe auto's, dus das nog afwachten.
    Het blijft idd wel testen. Zegt niet altijd alles. Sommigen zijn juist daar snel en de rest van t jaar nergens en omgekeerd.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 12-11-2005 22:13 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

Roy wrote:

Nou, het wordt er allemaal niet beter op bij chris z'n nieuwe team. 98 rondes en een 1.32 tegenover een 1.30 van sauber-bmw. Ik weet dat het allemaal maar testen is maar ik vindt de tijden gewoon niet snel genoeg om mee te kunnen doen met zelfs de subtop. De hoop ligt volgens mij nu toch echt bij de auto die daadwerkelijk ingezet wordt tijdens het seizoen.

Maar die Sauber was het hele seizoen toch al minimaal twee seconden sneller. Dat was met een V10, nu hebben ze allebei een V8. Doel is gewoon om zoveel mogelijk info te verzamelen voor de nieuwe auto.

Als BMW en Midland in februari allebei met de nieuwe auto rijden en het verschil is nog twee seconden, dan zal ook ik enigzins teleurgesteld zijn. Eerder niet.

• 12-12-2005 6:41 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

en toch snap ik die tijden niet,tijden zeggen inderdaad niks maar op sommige sites zijn ze anders.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=1695

http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=12432

http://www.circuitodejerez.com/en/home.htm

de laatste link is op jerez zelf.

???????????????

• 12-12-2005 11:27 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Jerez

Monteiro zou inderdaad ook op zondag testen, dus wat dat betreft klopt dat wel. Maar op de site van Jerez zelf staat Albers er als enige bij. Maar die site van Jerez bevatte deze week al vaker verschillende informatie dan sommige websites.

Op de site van Albers zelf staan dezelfde tijden als hier: http://www.crono-jerez.com/f1dic05/res11.pdf

• 12-12-2005 15:38 In reply to

Effe een opmerking tussendoor:

Is het niet SCHITTEREND om te zien HOEVEEL er wel niet getest wordt met die Midland. Toegegeven, ze moeten van ver komen en waarschijnlijk hebben ze nog een lange weg te gaan, maar ze bewandelen die weg tenminste! Hulde.
    Cheerz, Rory.

(o\|/o)
  • 12-12-2005 19:44 In reply to

Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Rory wrote:
    Is het niet SCHITTEREND om te zien HOEVEEL er wel niet getest wordt met die Midland. Toegegeven, ze moeten van ver komen en waarschijnlijk hebben ze nog een lange weg te gaan, maar ze bewandelen die weg tenminste! Hulde.

Mee eens, alleen hoop ik dat deze week de laatste was met allemaal van die eendagsvliegen in die auto. Vanaf nu moet er gewoon getest worden met de twee vaste rijders en eventueel een testrijder.

Helaas komt de nieuwe auto pas op 3 februari de baan op, dus veel tijd is er dan niet meer tot Bahrein.

• 12-12-2005 20:03 In reply to

Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

O mijn god, als het Monteiro wordt bij Midland krijgen we met gekke Monteiro fans te maken!

Lees dit stukje over een seiko fan van Monteiro die Pitpass belaagde, de fan ging helemaal uit zijn dak omdat hij niet geloofde dat Tiago langzamer was dan Albers, nou lees zelf maar...

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=26721

Komisch hoe ze de tijden voor de gein voor Emilio neer hebben gezet:-)

Ik ben trouwens lid van de Midland sportnetwork site en daar wordt Tiago echt op handen gedragen bij de 'Midland' fans, veel Monteiro fans dus. Gister was er ook een jaloers bericht dat 1 gast een beetje op Chris zat af te geven dat Chris eventjes meteen in het middel punt stond bij Midland met zijn sponsors, vrachtwagens, alle aandacht gaat meteen naar Albers, Albers mocht meer testen etc en het team voor zich om Albers heen inplaats van MonteiroCrying [:'(]
    Zo ga je niet met Monteiro om was de mening van de Fan, de Fan werd wel meteen even gecorrigeerd door de andere forumleden en kwam later dan ook netjes terug op zijn frustie uitspraak.

• 12-12-2005 20:09 In reply to

geweldig artikel Yes [Y]
  • 12-12-2005 20:33 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Gaan Midland en Chris uberhaupt nog testen voor februari? Ik kan dit nergens terugvinden.

Greetz Roy
  • 12-12-2005 21:11 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Ze hebben op 7 januari wederom een testweek op Silverstone gepland ( volgens mij 3 of 5 dagen)

• 12-12-2005 21:13 In reply to

Hahaha....Dat artikel is echt fantastischBig Smile [:D]

Ik ken er ook zo'n eentje (Monteiro fan), ben ik ooit eens mee in discussie gegaan. Ik was een leugenaar, verzon feiten en was raar. Kheb besloten hem toen maar in de waan te laten dat hij gelijk had Wink [;)]

• 12-12-2005 21:29 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

RealCAchamp wrote:

Ze hebben op 7 januari wederom een testweek op Silverstone gepland ( volgens mij 3 of 5 dagen)

Het is goed dat ze veel testen, al een hele verbetering met Minardi vorig jaar, dus wat betreft vooruitgang voor Chris.
    Wat ik me alleen afvraag is of het wel nuttig is als dit steeds met het chassis van dit jaar is, want ik neem aan dat het nieuwe in januari ook nog niet af is.

Do it or don't, there's no try!
  • 12-13-2005 10:01 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Het is natuurlijk beter als ze met het nieuwe chassis kunnen testen, maar dat kunnen ze niet. Ik denk zeker dat het testwerk wat ze nu doen nuttig is. Ze kunnen nu de nieuwe V8 testen, de bridgestone banden en zo zullen er nog wel een aantal dingen zijn die ze kunnen testen/verbeteren.

Hopelijk gaan ze in februari extreem veel testen met de nieuwe wagen zodat ze goed aan de start kunnen staan voor de eerste grand prix.

• 12-13-2005 12:19 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Als ze maar zorgen dat in ieder geval de kinderziektes uit die M16 zijn. Dat ze in Bahrein gewoon rustig aan de afstelling kunnen werken.
  • 12-13-2005 12:47 In reply to

Wink [;)] Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Effe een opmerking tussendoor:

Ach, we zullen toch zeker niet bang worden van die Monteiro-fans? Trouwens, zij weten nog niet hoe Albers-fans kunnen zijn...

"F1 = oorlog"?

Gestoorde fans heb je in alle kampen, ook hier. Het is echter zaak om te waken dat het niet zo uit de hand gaat lopen zoals afgelopen seizoen.

Cheerz, Rory.

(o\|/o)
Page 8 of 9 (172 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9 Next >