[F3 ES]
Last post 11-16-2008 13:34 by Lammers. 318 replies.
-
-
-
-
kriele

- Joined on 11-11-2005
- Formule 3000
|
Hij kan harder dan ie kan:Verder ben ik het inderdaad met je eens dat Prema niet super is, had Renger liever ergens anders gezien maar goed.
Tsja, als hij Duitser was geweest, dan had hij vast een plek bi ASM gekregen. Das nu eenmaal het nadeel om Nederlander te zijn en ook lullig voor Renger, want nu wordt inmiddels wel van hem verwacht dat hij in ieder geval aardig wat races gaat winnen. Kan hij weer uit gaan leggen dat zijn team niet goed genoeg is. Dan was ik misschien wel voor een GP2 plek gegaan. Misschien ook bij een minder team, maar dan kan je het eerste jaar ervaring op gaan doen en het 2e jaar voor een winnend team gaan.
Ik voorspel trouwens ook dat Carlo van Dam in deze F3 serie gaat rijden. Zal wel te weinig poen hebben om voor een GP2 plek te gaan.
|
|
-
-
Hij kan harder dan ie kan

- Joined on 11-10-2005
- Beuningen
- DTM
|
kriele:
Hij kan harder dan ie kan:Verder ben ik het inderdaad met je eens dat Prema niet super is, had Renger liever ergens anders gezien maar goed.
Tsja, als hij Duitser was geweest, dan had hij vast een plek bi ASM gekregen. Das nu eenmaal het nadeel om Nederlander te zijn en ook lullig voor Renger, want nu wordt inmiddels wel van hem verwacht dat hij in ieder geval aardig wat races gaat winnen. Kan hij weer uit gaan leggen dat zijn team niet goed genoeg is. Dan was ik misschien wel voor een GP2 plek gegaan. Misschien ook bij een minder team, maar dan kan je het eerste jaar ervaring op gaan doen en het 2e jaar voor een winnend team gaan.
Ja misschien wel, al denk ik wel dat een jaar F3 goed voor hem is. Ik had meer gehoopt op Team Mücke (ASM buiten beschouwing gelaten), doen ook altijd voorin mee en daar heeft hij vorig jaar goed getest en ook in de DTM dit jaar.
winnaars hebben altijd geluk......
|
|
-
-
-
-
Mickey S.

- Joined on 11-24-2005
- Rotterdam
- Formule 3000
|
kriele:
Tsja, als hij Duitser was geweest, dan had hij vast een plek bi ASM gekregen.
Die logica snap ik niet. Wat heeft ASM specifiek met duitse coureurs?
To finish first you first have to finish!!! http://autosportpics.web-log.nl/
|
|
-
-
duifje

- Joined on 11-10-2005
- Haarlem
- Formule 3000
|
Mickey S.:
kriele:
Tsja, als hij Duitser was geweest, dan had hij vast een plek bi ASM gekregen.
Die logica snap ik niet. Wat heeft ASM specifiek met duitse coureurs?
Ja ook ik snap hier helemaal niks van? ASM is Frans en ze hebben een goede kijk, en geld voor toppers.
Dus als het een Fransman was geweest bedoel je?
DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.
|
|
-
-
-
Mickey S.

- Joined on 11-24-2005
- Rotterdam
- Formule 3000
|
kriele:
Ik bedoelde eigenlijk een groot land met een rijke autosport geschiedenis, zoals Duitsland of Frankrijk. Als Nederlander heb je het gewoon wat moeilijker.
Zoals Duifje al schreef kijkt ASM niet naar nationaliteit maar naar talent, getuige ook de optredens van Giedo vd Garde, Paul DiResta, Lewis Hamilton, Kamui Kobayashi en Alexandre Premat, om maar eens wat namen te noemen. Allemaal jongens met verschillende nationaliteiten die geselecteerd zijn op verwachte resultaten en niet op geldbuidels of afkomst.
|
|
-
-
kriele

- Joined on 11-11-2005
- Formule 3000
|
Mickey S.:
kriele:
Ik bedoelde eigenlijk een groot land met een rijke autosport geschiedenis, zoals Duitsland of Frankrijk. Als Nederlander heb je het gewoon wat moeilijker.
Zoals Duifje al schreef kijkt ASM niet naar nationaliteit maar naar talent, getuige ook de optredens van Giedo vd Garde, Paul DiResta, Lewis Hamilton, Kamui Kobayashi en Alexandre Premat, om maar eens wat namen te noemen. Allemaal jongens met verschillende nationaliteiten die geselecteerd zijn op verwachte resultaten en niet op geldbuidels of afkomst.
Van der Garde een groot talent? Mercedes heeft zijn plekje daar gewoon betaald. Gewoon pure doekoe. Ik blijf erbij dat een Nederlander het wat moeilijker heeft dan een Duitser, Braziliaan, Fransman etc.
|
|
-
-
Mickey S.

- Joined on 11-24-2005
- Rotterdam
- Formule 3000
|
kriele:
Mickey S.:
kriele:
Van der Garde een groot talent? Mercedes heeft zijn plekje daar gewoon betaald. Gewoon pure doekoe. Ik blijf erbij dat een Nederlander het wat moeilijker heeft dan een Duitser, Braziliaan, Fransman etc.
Iedereen betaalt altijd zijn plekje. Bij de een zal een teambaas zich wat minder zorgen maken dan mij de ander maar iedereen moet gewoon zijn eigen stoeltje betalen. Denken dat dat niet zo is is een utopie. Ik wist dat dit zou komen, vandaar ook de zinsnede "verwachte resultaten". Geloof me, van Giedo werd wat verwacht! Denk maar niet dat een talentloos coureur met een dikke geldbuidel er bij Frederic Vasseur in komt.
|
|
-
-
-
kriele

- Joined on 11-11-2005
- Formule 3000
|
BSR-Motorsport:
Ziet er in eerste instantie uit als een mooie kans. Profociat daarvoor aan Van Dam Toch even een vraagje aan de kenners, voegt deelname aan zo'n Japans F3 kampioenschap veel toe aan zijn reeds eerder behaalde Duits F3 kampioenschap? Zou hij beter af zijn geweest in een stapje hogerop in de vorm van het Nippon kampioenschap?
|
|
-
-
Mickey S.

- Joined on 11-24-2005
- Rotterdam
- Formule 3000
|
kriele:
BSR-Motorsport:
Ziet er in eerste instantie uit als een mooie kans. Profociat daarvoor aan Van Dam Toch even een vraagje aan de kenners, voegt deelname aan zo'n Japans F3 kampioenschap veel toe aan zijn reeds eerder behaalde Duits F3 kampioenschap? Zou hij beter af zijn geweest in een stapje hogerop in de vorm van het Nippon kampioenschap?
Ik schat het Japanse niveau in als ongeveer gelijk aan dat van de Euroseries. In die zin kan het dus wel degelijk iets toevoegen. Verrassend vind ik de keuze overigens wel daar Carlo behoorlijk in de schijnwerpers van VW stond en een belangrijke kandidaat was voor een zitje in de Euroseries.
|
|
-
-
-
-
duifje

- Joined on 11-10-2005
- Haarlem
- Formule 3000
|
Ik vind dit een hele goede keus, hij rijd voor een top team, en met VW moest hij alles opbouwen als hij daar voor had gekozen. En vooral ook lijkt het mijn voor hem goed om met bijde benen in de matschapij tegaan staan. Japan is een hele andere wereld en daar kan hij volwassen in worden.
Kriele: Ja Nippon is geweldig maar dat is ook echt voor mannen met een groot hart. Maar daar zit ook een heel duur geld plaatje aanvast. Ze kennen hem nog niet in Japan, dus wie weet volgend jaar. Met dit team gaat hij opzeker zich in de kijker rijden.
DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.
|
|
-
-
|
|
|