Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[F3 ES]

Last post 11-16-2008 13:34 by Lammers. 318 replies.
Page 16 of 16 (319 items) « First ... < Previous 12 13 14 15 16
Sort Posts: Previous Next
  • 03-06-2008 13:19 In reply to

Re: F3 Euroseries

volgens mij is dat idd nog gewoon op Zolder ja

• 03-06-2008 14:43 In reply to

Zandvoort heeft toch ook maar 5 geluidsdagen, die opgaan aan de DTM en A1?

Hierdoor is er toch geen ruimte meer om de Masters in te plannen? Toch? Tongue Tied

Stick out tongue The condom - originally made from Jenson Button - was invented in the early 1500s. Stick out tongue
  • 03-06-2008 17:03 In reply to

Volgens mij gaan er aa nde A1 en DTM 4 dagen op van de 5.
    Maar 1 dag voor de Masters is ook voldoende volgens mij.
    Wel erg jammer dat het dan weer op Zolder is.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 03-06-2008 17:56 In reply to

Hij kan harder dan ie kan:

Volgens mij gaan er aa nde A1 en DTM 4 dagen op van de 5.
    Maar 1 dag voor de Masters is ook voldoende volgens mij.
    Wel erg jammer dat het dan weer op Zolder is.

Nee hoor, DTM neemt 3 dagen en A1GP 2. Daarmee zijn de 5 dagen op en gaan de masters wederom naar Zolder.

To finish first you first have to finish!!!

http://autosportpics.web-log.nl/
  • 03-17-2008 11:47 In reply to

Het is officieel:

bron: http://f3.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/03/15/masters-of-formula-3-dit-jaar-opnieuw-in-zolder/ 

Masters of Formula 3 dit jaar opnieuw in Zolder

15 maart 2008

De Zandvoort Masters of Formula 3 zal in 2008 voor de tweede maal op rij op het circuit van Zolder worden gehouden. Het evenement, dat voorheen op Zandvoort werd gereden, tot werd besloten naar een andere locatie uit te wijken wegens een beperkt aantal geluidsdagen, wordt gehouden van 8 t/m 10 augustus. De beste rijders uit het Brits F3-kampioenschap en de F3 Euroseries zullen in actie komen.

Erik Weijers, manager van het circuit van Zandvoort, vertelde: "Natuurlijk is er nog steeds sprake van een noodoplossing, want, zoals de naam al aangeeft, horen de Masters gewoon thuis op Zandvoort. Op Zandvoort is ooit het idee voor de Masters ontstaan en hier heeft het evenement sinds 1991 zijn rijke traditie opgebouwd."

"Vanwege het beperkte aantal geluidsdagen dat wij in Zandvoort tot onze beschikking hebben, moeten we echter noodgedwongen uitwijken naar Zolder", vervolgde de Nederlander, die het niet als een degradatie ziet. "Overigens niets dan lof voor de faciliteiten en de medewerking aldaar, wat dat betreft is Zolder zeker het best mogelijke alternatief."

Het lijkt erop dat Nico Hülkenberg, die de Masters in 2007 won, zijn titel zal verdedigen. De testrijder van het Formule 1-team van Williams komt dit jaar opnieuw uit voor het team van ASM.

• 05-31-2008 16:43 In reply to

Keep Trust in Renger, hij staat weer op pole!

• 06-01-2008 17:03 In reply to

Zijn ze gestart achter de safety car ofzo? Er zitten 3 ronden op, maar ze rijden nog steeds achter de SC.

Edit: Renger is 2e geworden na een fel gevecht met zijn teamgenoot Clos en Vietoris. Mortara was niet te houden, die staat dan ook fier aan kop in het klassement. Renger staat daarin 3e met 17 punten. Maki heeft er 19 en Mortara 33 (!).

• 06-02-2008 10:39 In reply to

Mortara was inderdaad niet te houden, mooie tweede plek voor Renger op een verradelijk circuit.  Enne....die gek die spinde en toen een stuk circuit tegen het verkeer in aflegde mag meteen geschorst worden!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 06-02-2008 12:01 In reply to

Zo jammer dat ik geen Motors TV heb. Mortara is toch wel heel verrassend dan. Akkoord die jongen had al een mooie CV, maar met de Volkswagen krachtbron hadden er denk ik weinig rekening gehouden dat meteen vanaf het begin om de prijzen gereden kon worden. Chapeau voor de boys uit Wolfsburg. Maakt hem meteen de een topkandidaat voor 9 Augustus de Masters Zandvoort @ Zolder.

• 11-10-2008 18:47 In reply to

Dit weekend komt Macau er weer aan. Carlo van Dam met zijn Tom's een echte kanshebber voor het ereschavot, Renger is een outsider.

• 11-10-2008 19:38 In reply to

Paul:

Dit weekend komt Macau er weer aan. Carlo van Dam met zijn Tom's een echte kanshebber voor het ereschavot, Renger is een outsider.

Ja klopt ik heb er zin in, en weet uit betrouwbare bron dat Carlo het gaat en ik denk kan proberen. Zou leuk zijn ,maar ook renger geef ik een goede kans. Alles kan op Macau.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 11-12-2008 18:42 In reply to

Duif, heeft niets met een betrouwbare bron te maken. Carlo heeft voor Macau de beste auto dus hij heeft het in eigen hand. De Tom's is een prachtige auto voor dit krankzinnige circuit.

• 11-14-2008 10:19 In reply to

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 11-14-2008 12:04 In reply to

Kijk, da's mooi!

• 11-14-2008 12:18 In reply to

De enige betrouwbare bron waar het mee te maken heeft is de krachtbron en die Toyota is dit seizoen uitermate betrouwbaar geweest.

Hopen dat hij het deze 2 races ook zo goed volhoudt.

Super natuurlijk ook van Carlo die een toch al uitermate geslaagd seizoen hier in Macau nog meer glans kan geven. Ook respect voor Renger met zijn knappe kwalificatie

• 11-15-2008 16:58 In reply to

Jammer, jammer, jammer. Beide heren hebben elkaar uit de race gereden zullen vannacht ongeveer op de achterste rij de race moeten aanvangen.

• 11-15-2008 17:34 In reply to

Zeker jammer en zeker voor Carlo had het iets extra op zijn cv gebracht waneer hij Macau zou winnen.

Renger zijn carrierre lijkt al wat verder op de rit te zijn en eind van deze maand zien wij hem weer terug wanneer hij wederom test met een interressante auto uit een mooie raceklasse.

• 11-15-2008 18:22 In reply to

Ik beoordeel het enkel van de zijlijn maar Carlo heeft zichzelf absoluut geen dienst bewezen. Zijn start was te matig en daar werd Renger de dupe van. Echter voor Carlo was een pole voor de hoofdrace een uitgelezen mogelijkheid weer terug te komen naar Europa in een topwagen dus feitelijk heeft hij vooral zichzelf in de vingers gesneden. Een carriere a la Lotterer in Japan behoort tot de mogelijkheden en dat is ook geen straf. 

Met Renger komt het goed, die gaat inderdaad testen en gaan we sowieso in een leuke klasse terug zien.

• 11-16-2008 13:34 In reply to

Ik vind het ook echt balen voor Carlo, als hij gewoon een goede start had gemaakt had, had hij waarschijnlijk beide races van start tot finish kunnen domineren. Hij was gewoon de snelste man in Macau, eeuwig zonde dit!

Dan kwam het er ook nog eens op neer dat Renger gewoon de dupe werd van Carlo's problemen, want hij had echt kans kunnen maken op het podium, dat heeft hij vandaag bewezen.

Page 16 of 16 (319 items) « First ... < Previous 12 13 14 15 16