Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

[F3 ES]

Last post 11-16-2008 13:34 by Lammers. 318 replies.
Page 1 of 16 (319 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 01-26-2006 14:12

[F3 ES]

Giedo v.d. Garde heeft voor komend seizoen een zitje weten te veroveren bij ASM het topteam in de formule3 .Alle kans dus voor hem  om in zijn 4e autosportseizoen te gaan voor zijn 1e overwinning.

Hiernaast is Giedo ook nog opgenomen in het  Mclaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

• 01-26-2006 14:13 In reply to

Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Kijk, DAT is pas eens goed nieuws!

En nou presteren, gvd... ;)

Cheerz, Rory.

(o\|/o)
  • 01-26-2006 14:14 In reply to

Betreft: Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Fantastisch voor hem, hele goed deal!

Nu maar hopen op promotie naar het ART GP2 team in 2007 Wink [;)]

• 01-26-2006 14:15 In reply to

Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Ik snap het niet, in mijn ogen is Giedo een overschat kereltje......
    Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 01-26-2006 14:28 In reply to

De jongen is zeker getalenteerd alleen doet hij me soms een beetje denken aan de Verstappen intelligentieSmile [:)]
    Is goed dat hij deze kans krijgt,  hij kan nu veel gaan leren gezien het Mclaren programma flink wat mogelijkheden in huis heeft qua ontwikkeling.
    Dus Guido vooral gassen en niet lullen (want dat lullen brengt weinig goeds om SBS maar als voorbeeld te nemen, toen had ik echt zo iets van, "Guido waar ben je nou mee bezig, probeer je indruk te maken om Coronel ofzo of probeer je goedkoop te scoren bij de fans")

• 01-26-2006 15:51 In reply to

Nu moet hij kampioen worden. Alles wat minder is valt tegen.

• 01-26-2006 16:10 In reply to

Dat is wel heel simpel gesteld.Alleen al bij ASM (het team zet dit jaar 4 auto's in) heeft hij drie sterke tegenstanders.

Naast Giedo rijden namelijk Vettel,Di Resta en Kobayashi ook bij ASM.

• 01-26-2006 16:15 In reply to

bellof wrote:

Dat is wel heel simpel gesteld.Alleen al bij ASM (het team zet dit jaar 4 auto's in) heeft hij drie sterke tegenstanders.

Naast Giedo rijden namelijk Vettel,Di Resta en Kobayashi ook bij ASM.

Het is ook zo simpel. Dit word zijn 3e jaar F3. Eigenlijk al 1 jaar te lang. De druk zal enorm voor hem zijn, want als hij nu niet presteerd dan is het over en uit. Daarom had ik hem liever in de Renault World Series gezien. Daar had hij een jaar met veel minder druk kunnen rijden, om het jaar erop voor de hoofdprijs mee te doen.

• 01-26-2006 16:53 In reply to

Er zit nog een heleboel tussen niet presteren en kampioen worden.
  • 01-26-2006 17:05 In reply to

Betreft: Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Ik gun het Giedo wel, hij zal alleen de ballen uit zijn broek moeten rijden!
    Als Giedo niet presteerd dit seizoen, kan hij alleen nog maar stapjes terug doen....
  • 01-26-2006 17:24 In reply to

ik vind dat hij vrij weinig heeft laten zien het afgelopen jaar{ik moet zeggen dat hij ook veel pech heeft gehad} maar hij heeft ook domme actie's uitgehaald,ik sta eigenlijk perplex dat hij dit nog voor mekaar heeft weten te boxen,mischien dat hij me dit jaar weet te overtuigen maar ik vrees het ergste.

• 01-26-2006 17:31 In reply to

goed voor giedo laten we hopen dat dit het jaar word om te laten zien wat hij waard is ,weer een nederlander op de grid is toch wel weer klasseYes [Y] 
    in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 01-26-2006 17:37 In reply to

Dit is goed voor Giedo!
    Ok hij zal het meteen moeten laten zien, maar gezien t team kan ie zeker goed meedoen in de competitie denk k.
    winnaars hebben altijd geluk......
  • 01-26-2006 17:39 In reply to

Giedo , ja hij heeft mijn nooit kunnen overtuigen, ook al in de tijd in nederland. Is en blijft voor mij een tweede rijder.
    DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 01-26-2006 17:55 In reply to

dit is top nieuws!
    hopelijk zal Giedo zich bewijzen!

(misschien hebben we wel een serieuze kandidaat om de masters te gaan winnen.... of is dat wishfull thinking??Stick out tongue [:P])

No Guts, No Glory!
  • 01-26-2006 17:56 In reply to

LambersRacing wrote:
    dit is top nieuws!
    hopelijk zal Giedo zich bewijzen!

(misschien hebben we wel een serieuze kandidaat om de masters te gaan winnen.... of is dat wishfull thinking??Stick out tongue [:P])

Ik hoop het voor je, maar ik heb mijn vraag tekens bij hem.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 01-26-2006 18:10 In reply to

Re: Betreft: Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Fantastisch nieuws voor hem, kijken of hij met 3 jaar F3 ervaring zijn teamgenoten voor blijft. Hij heeft mij ook niet overtuigd in al die jaren, maar goed dit is wel zijn grote kans!
  • 01-26-2006 18:10 In reply to

Re: Betreft: Re: Giedo v.d. Garde opgenomen in McLaren and Mercedes-Benz Young Driver Support Programme.

Ben benieuwd, hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Maar met dit team moet hij voor de overwinningen kunnen strijden, dus hij mag het laten zien komend seizoen!
  • 01-26-2006 18:32 In reply to

Vorig jaar zei jos verstappen nog over Guido: "Guido is een groot talent maar hij denkt dat hij het zonder mijn advies en inbreng kan redden, en dat wordt nooit iets"

Aangezien verstappen overal altijd naast zit (podium/punten/titels) kunnen we ook deze  quote wwer fileren:

vd Garde is werkelijk geen talent. Mogelijk in de orde van Pin Tung, niet meer. Hij was dan inmiddels allang doorgebroken en had niet zoveel fouten nodig gehad om te leren.

Het tweede puntje van de quote dat geen opgeld doet is dat vd Garde het juist wél gaat maken, zeker nu hij ontdaan is van de 'wijze woorden en tips' van verstappen. Rijden voor het kampioensteam met drie jaar ervaring.......je moet wel heel ongetalenteerd zijn om daar geen gebruik van te maken.Indifferent [:|]

Weer een Nederlandse titelkanshebber erbij.Big Smile [:D]

Heb je vleugels nodig om omhoog te vallen?
  • 01-26-2006 18:45 In reply to

Ben erg benieuwd. Hij heeft mij al die jaren niet overtuigd. Laat hem nu maar eens echt wat zien.
    Gooooooo Jags!!
Page 1 of 16 (319 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »