[DTM] Algemeen nieuws
Last post 11-26-2008 21:35 by bellof. 1713 replies.
-
-
-
-
-
Fair Arie

- Joined on 11-10-2005
- On the road to nowhere ...
- Formule Ford
|
Skoda zou zeker een optie zijn. Weet iemand of er een reden is waarom bijvoorbeeld VW en SEAT niet mee doen?
BMW heeft al langer geleden besloten zijn heil elders te halen. Alhoewel ik mij nog steeds verbaas waarom ze handdoek niet weer opgepakt hebben. In de F1 gaat het niet zo voorspoedig en als je dan ziet hoe populair DTM is. . Lijkt me dat ze met een 6 serie een leuke gooi kunnen doen.
Arie ..... Arie wie? ..... Arieverdecci!
|
|
-
-
-
mag-giver

- Joined on 11-10-2005
- arnhem
- DTM
|
Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
Ja scoda zou ook nog kunnen.
en dan ook bmw erbij is daar een nog groter deelnemersveld Dat is wel oke Maar ook alfa mag er wel bij. Zoals aangegeven is dat waarschijnlijk geen optie Meende dat ergens vernomen te hebben dat ze er interresse in hadden.
|
|
-
-
Roy

- Joined on 11-11-2005
- Apeldoorn
- Formule Ford
|
Stel dat Alfa, Skoda of Ford in zou stappen in het DTM. Dan zijn het toch geen duitse fabrikanten meer en ik dacht dat het juist hierom ging, of zie ik dat verkeerd?
Greetz Roy
|
|
-
-
Ferrari

- Joined on 11-11-2005
- Heerhugowaard
- Formule 3
|
Je hebt gelijk, maar wat moeten ze dan?
Met alleen maar Audi en Mercedes kijkt er volgend jaar geen hond meer.....
Er reden toch ook Alfa's mee in de DTM?
|
|
-
-
dtm-maniac

- Joined on 11-11-2005
- LISSE
- Formule Ford
|
Het hoefen geen duitse fabrikanten te zijn, in het verleden reden er ook inderdaad al Alfa'mee, maar ook Volvo's, Rover, Ford, Toyota, Fiat, en afgelopen seizoen zou MG instappen.
Ja, ik hoop eigenlijk op minimaal twee merken erbij, maar ik vrees dat we volgend seizoen gewoon naar 10 audi's en 10 mercedesen moeten kijken.
Do it or don't, there's no try!
|
|
-
-
duifje

- Joined on 11-10-2005
- Haarlem
- Formule 3000
|
Re: Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
Roy wrote: | |
Stel dat Alfa, Skoda of Ford in zou stappen in het DTM. Dan zijn het toch geen duitse fabrikanten meer en ik dacht dat het juist hierom ging, of zie ik dat verkeerd?
|
|
In de jaren 1984 tot 1996 reden Alfa, of Ford, chevrolet Camaro, BMW, Nissan Silvia, Rover Vitesse ook al mee, dus alles is welkom.
Jamer dat je dat niet weet ,het was toen echt super om naar te kijken.
DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.
|
|
-
-
duifje

- Joined on 11-10-2005
- Haarlem
- Formule 3000
|
Re: Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
dtm-maniac wrote: | |
Het hoefen geen duitse fabrikanten te zijn, in het verleden reden er ook inderdaad al Alfa'mee, maar ook Volvo's, Rover, Ford, Toyota, Fiat, en afgelopen seizoen zou MG instappen.
Ja, ik hoop eigenlijk op minimaal twee merken erbij, maar ik vrees dat we volgend seizoen gewoon naar 10 audi's en 10 mercedesen moeten kijken.
|
|
Volgens mij hebben Toyota en FIAT nooit mee gedaan hoor, kan er naast zitten maar dat hoor ik dan wel van u.
DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.
|
|
-
-
F1GEK

- Joined on 11-10-2005
- near Amsterdam
- Formule 3000
|
Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
hoewel DTM toch een super raceklasse is en het jaarlijks volle tribunes trekt verbaas ik mij erover dat er niet meer merken in rijden . bijvoorbeeld BMW, ALFA ,VW en de rest van de europeese autofabriekanten en waarom opel er mee stopt? de DTM is toch zekers een visitekaartje voor je merk denk ik .
in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
|
|
-
-
dtm-maniac

- Joined on 11-11-2005
- LISSE
- Formule Ford
|
Fiat met de Ritmo Abarath in 1984 en 1985, Toyota met de corolla in 1987, maar Toyota volgens mij maar één race. Volgens mij waren het ook geen fabrieks teams.
Maar het ging er mij om, om aan te tonen dat het niet uit maakt uit welk land het merk komt.
|
|
-
-
dtm-maniac

- Joined on 11-11-2005
- LISSE
- Formule Ford
|
F1GEK wrote: | |
hoewel DTM toch een super raceklasse is en het jaarlijks volle tribunes trekt verbaas ik mij erover dat er niet meer merken in rijden . bijvoorbeeld BMW, ALFA ,VW en de rest van de europeese autofabriekanten en waarom opel er mee stopt? de DTM is toch zekers een visitekaartje voor je merk denk ik .
|
|
Ja daar heb je gelijk in, maar in het geval van Opel komt het omdat ze een reorganisatie hebben. En het is erg lastig om aan het personeel dat zojuist hun banen kwijt zijn geraakt uit te leggen dat er wel geld is voor een dure raceklasse. Dezelfde reden als waarom jaguar (lees:Ford) uit de F1 is gestapt.
|
|
-
-
F1GEK

- Joined on 11-10-2005
- near Amsterdam
- Formule 3000
|
tuurlijk wist ik het van de reorganisatie ,juist dan moet je marketing goed zijn en niet overal van het toneel verdwijnen op een gegeven moment ziet niemand je meer .dit bevorderd de verkopen ook niet, juist de autosport is bij uitstek de manier om te laten zien waartoe je technisch gezien toe in staat bent.
in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
|
|
-
-
dtm-maniac

- Joined on 11-11-2005
- LISSE
- Formule Ford
|
Tuurlijk is het een mooie marketing om in de DTM deel te nemen. Maar als je mensen moet ontslaan omdat er te weinig winst wordt gedraaid, maar ondertussen wel geld blijft pompen in een raceproject, dan weet ik niet of het personeel dat zou pikken.
Ik vind het erg jammer dat Opel er mee stopt, maar heb er wel alle begrip voor. DTM is een mooie tak van de autosport, maar als ik zou zien dat bv mijn collegas daarvoor het veld zouden moeten ruimen, dan zou ik daar ook niet blij van worden, hoe leuk ik de DTM ook vind.
|
|
-
-
-
PetervO

- Joined on 11-02-2005
- Pijnacker, The Netherlands
- ForumCrew
|
Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
dtm-maniac wrote: | |
Tuurlijk is het een mooie marketing om in de DTM deel te nemen. Maar als je mensen moet ontslaan omdat er te weinig winst wordt gedraaid, maar ondertussen wel geld blijft pompen in een raceproject, dan weet ik niet of het personeel dat zou pikken. |
|
Ik sprak hier een keer iemand over die was ontslagen bij DHL omdat het allemaal zo verschrikkelijk slecht liep. Hij was furieus toen bleek dat DHL vlak daarna met koeienletters op de Jordan stond.
Gooooooo Jags!!
|
|
-
-
dtm-maniac

- Joined on 11-11-2005
- LISSE
- Formule Ford
|
Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: DTM nieuws
Daar kan ik wel inkomen ja, ik zou er ook enorm pissig over zijn, ondanks dat ik groot autosport-fan ben.
|
|
-
|
|
|