Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Voetbal Topiqeu

Last post 05-20-2008 18:26 by PetervO. 35 replies.
Page 1 of 2 (36 items) 1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 09-17-2006 16:23

Voetbal Topiqeu

Er zal wel al eentje zijn over dit onderwerp, in dat geval. Mods doe jullie werk

Als dat niet het geval is. Praat hier over alle zin en onzin van het voetbal.

Wat ik hier eigelijk voornamelijk wil doen is alle tegenstanders van RodaJ.C. (jaja de beste club van Nederland en omstreken) gewoon kneiterhard uitlache. En te beginnen bij Ajax die vanmiddag gewoon zijn vernedert met 2-0. Jojojoj wat heb ik hard gelache toen die 2-0 viel en Huntelaar kneiterhard geirriteerd rondhuppelde.

Don't race to the limit, by on the limit.
  • 09-17-2006 16:33 In reply to

Betreft: Voetbal Topiqeu

Snowman wrote:

Er zal wel al eentje zijn over dit onderwerp, in dat geval. Mods doe jullie werk

Wat ik hier eigelijk voornamelijk wil doen is alle tegenstanders van RodaJ.C. (jaja de beste club van Nederland en omstreken) gewoon kneiterhard uitlache. En te beginnen bij Ajax die vanmiddag gewoon zijn vernedert met 2-0. Jojojoj wat heb ik hard gelache toen die 2-0 viel en Huntelaar kneiterhard geirriteerd rondhuppelde.

dit is een autosport forum dus zal dit wel geen lang leven hebben
    in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 09-17-2006 16:36 In reply to

Betreft: Voetbal Topiqeu

Ik ben op 2 andere Fora actief en ik heb nog andere fora bekeken waar het voetbal topic goed gaat. Dus waarom niet hier eentje maken.

• 09-17-2006 17:06 In reply to

Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Snowman wrote:

Het feit dat hier al 2 jaar geen voetbaltopic is, lijkt me boekdelen te spreken. We zien wel hoe dit topic gaat lopen Smile [:)]
    Overigens kun je rechtsboven met search kijken of topics al bestaan, het is uiteraard niet de bedoeling zo maar een topic te openen en als er eentje is sluiten de mods deze wel even.

• 09-17-2006 17:12 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Paul wrote:
    Het feit dat hier al 2 jaar geen voetbaltopic is, lijkt me boekdelen te spreken. We zien wel hoe dit topic gaat lopen Smile [:)] [/qoute]

Ah oke, maarja we kijken

[qoute user="Paul"]Overigens kun je rechtsboven met search kijken of topics al bestaan,[/qoute]

Danke voor de tip.

[qoute user="Paul"]het is uiteraard niet de bedoeling zo maar een topic te openen [qoute]

Moet je dan eerst toestemming vragen ofzo?

[qoute user="Paul"]en als er eentje is sluiten de mods deze wel even.

daarom zeg ik ook "Mods doe jullie werk" Wink [;)]

• 09-17-2006 19:18 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Sluiten hoeft niet. Zolang mijn club een keer degelijk gaat spelen ga ik me er weer mee bemoeienWink [;)]
    Gooooooo Jags!!
  • 09-17-2006 19:34 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Voor wie ben je dan?
  • 09-17-2006 19:39 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Pieter v/d hogenband zat overigens op de tribune bij PSV-Feyenoord.

Lekker belangrijk. Stick out tongue [:P]

• 09-17-2006 20:21 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Snowman wrote:
    Voor wie ben je dan?
    UtregTongue Tied [:S]
    Gooooooo Jags!!
  • 09-17-2006 20:25 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

PetervO wrote:
     Snowman wrote:
    Voor wie ben je dan?
    UtregTongue Tied [:S]

Hahahahahahahahahaha,

je had gelijk die moeten gewoon beter gaan spelen. 3 jaar gelden konden ze nog goed meekomen met de top 6

• 09-18-2006 10:53 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

'Mijn' clubs spelen echt in de onderste en bovenste regionen van het wereldvoetbal...

Barça (Viva Frenk) als algemene favoriet en als streekfavo de FSC met Frenske Körver als 'wondercoach'...

Wie durft een nog slechtere club als favo neer te pennen?

Cheerz, Rory.

(o\|/o)
  • 09-18-2006 12:05 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Juventus Stick out tongue [:P]

• 09-18-2006 21:12 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Glasgow RangersStick out tongue [:P]

en alhier in den lande WillemII,

scots do it better in the kilt
  • 09-18-2006 21:13 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

FC Den Bosch....
    winnaars hebben altijd geluk......
  • 09-18-2006 21:50 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

rainbow angel wrote:

Glasgow RangersStick out tongue [:P]

en alhier in den lande WillemII,

De Rangers zijn cool.

• 09-18-2006 22:22 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

echt welBig Smile [:D]heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt toen ik 3mnd in Scotland
    vertoefde om een thuis en uit shirt van ze op de kop te tikkenCool [H]
    veel rangers-fans zijn ook fan van het Ned. elftal (stukkie Schots-nederlandse geschiedenis
    ligt hieraan ten grondslag)

• 09-18-2006 22:24 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

rainbow angel wrote:

echt welBig Smile [:D]heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt toen ik 3mnd in Scotland
    veel rangers-fans zijn ook fan van het Ned. elftal (stukkie Schots-nederlandse geschiedenis

Je bent goed op de hoogte, Trouwens ik wil ook wel een shirtje van hun hebben. Ben helaas nog nooit een (echt) shirt tegen gekomen. Maarja, ik ga ze bestellen op internet denk ik.

• 09-18-2006 22:26 In reply to

Re: Voetbal Topiqeu

Snowman wrote:

Tsja, ajax is een beetje wisselvallig ...

• 09-18-2006 22:29 In reply to

Betreft: Re: Voetbal Topiqeu

ze waren gewoon kneiterhard geirriteerd (met name Huntelaar) omdat Roda gewoon argessiever was in de deuls. En omdat Roda, in tegenstelling tot de andere tegenstanders dit seizoen, eens niet huntelaar de ruimte gaf maar hem gewoon goed dekkte.

Is geen wisselvaligheid maar laxheid als je het mij vraag!

• 09-18-2006 22:33 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Voetbal Topiqeu

Snowman wrote:
     rainbow angel wrote:

Je bent goed op de hoogte, Trouwens ik wil ook wel een shirtje van hun hebben. Ben helaas nog nooit een (echt) shirt tegen gekomen. Maarja, ik ga ze bestellen op internet denk ik.

shirtjes zijn aardig prijzig kan ik je melden
    tussen de 40 en 50 Schotse ponden per stuk
    je kunt er beter 1tje aanschaffen vlak voor het nieuwe seizoen begint of op ut einde
    van het lopende seizoen
    ik had voor 15 pond een thuis en uitshirt, beterrr

Page 1 of 2 (36 items) 1 2 Next >