Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

GP2 2008: Trust hoofdsponsor Arden, Yelmer Buurman coureur

Last post 07-24-2008 12:03 by Paul. 95 replies.
Page 1 of 5 (96 items) 1 2 3 4 5 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 01-07-2008 19:21

GP2 2008: Trust hoofdsponsor Arden, Yelmer Buurman coureur

Trust nieuwe hoofdsponsor Arden International

07 januari 2008

Trust is de nieuwe hoofdsponsor van het GP2-team van Arden. De Nederlandse producent van computertoebehoren en computerhardware is een overeenkomst aangegaan voor drie jaar. Arden zal vanaf nu door het leven gaan als Trust Team Arden en zal uitkomen in de Europese en Aziatische GP2-series.

Michel Perridon, de voorman van Trust, is in zijn nopjes met de deal: "We zijn erg blij en trots om een partner te worden van Arden International. We hebben de GP2 nauwlettend in de gaten gehouden en we geloven dat het een aantrekkelijke klasse is. De GP2 is een zeer competitieve klasse en een prima opstap naar de Formule 1. Het past bij de ambities van Trust om drie jaar hoofdsponsor te worden van Arden. We zullen de sponsoring gebruiken voor het vergroten van onze naamsbekendheid en het uitbreiden van onze relaties. Ook hopen we dat het de Nederlandse autosport een duwtje in de rug kan geven. We kijken uit naar het eerste seizoen van Trust Team Arden, dat het enige gedeeltelijk Nederlandse team in de GP2 is."

Ook teambaas Christian Horner is blij met de overeenkomst. "Ik ben zeer te spreken over het feit dat ik een nieuwe titelsponsor mag aankondigen.", zei hij. "Trust is een zeer succesvol Nederlands bedrijf dat al jaren meedraait in de autosport. Het besluit om in de GP2 te stappen is onderdeel van hun strategie om wereldwijd meer naamsbekendheid te verwerven. Deze steun betekent dat het team de komende drie jaar vooraan mee kan doen en we kijken dan ook uit naar spannende seizoenen in Europa en Azië."

Arden had in 2007 met Bruno Senna en Adrian Zaugg als rijderspaar. Voor de nieuwe Aziatische GP2-serie is Sebastien Buemi reeds gecontracteerd. Verwacht wordt, dat de tweede coureur spoedig aangekondigd gaat worden.

http://gp2.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/01/07/trust-nieuwe-hoofdsponsor-arden-international/

------------------------------------------------------------

Grote kans dus dat Renger VD Zande daar de 2e coureur gaat worden. 

• 01-07-2008 19:39 In reply to

Re: GP2 2008: Trust hoofdsponsor Arden, vd Zande naar Arden?

Recardo Bruins zou het ook wel eens kunnen worden hoorWink

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 01-07-2008 20:12 In reply to

Dat zou ik een hele slechte keuze vinden.... die jongen doet het niet goed (vergeleken met teamgenoot in Duits F3) ... en het is niet eens Europees F3
    Weblog weer online;) http://f1master.wordpress.com
  • 01-07-2008 20:31 In reply to

Yelmer Buurman.

• 01-07-2008 21:53 In reply to

Het zou wel erg lullig zijn als er geen Nederlander komt te rijden, na al die bekende turbotaal van de Don. Het is niet te hopen dat Bruins het wordt, gewoon niet genoeg talent. Van der Zande zou een aardige optie zijn, net als Van der Drift of Van Dam.

• 01-08-2008 10:47 In reply to

Ik bedoel er maar mee dat er meerdre zijnWink

• 01-08-2008 11:29 In reply to

gp2 buurman naar arden trust?

'Buurman in gesprek met Trust Team Arden'

Yelmer Buurman is in gesprek met Trust Team Arden, het GP2-team van Michel Perridon en Christian Horner. Dat meldt het AD.
    Gesprekken
    De 20-jarige Buurman voerde maandag al gesprekken met Trust-eigenaar Perridon, die zich tot doel heeft gesteld Nederlands racetalent naar de Formule 1 te helpen.

Praten
    Dinsdag vertrekt Buurman naar Engeland om daar te praten met Christian Horner, de meerderheidsaandeelhouder van het team en tevens teambaas van Red Bull Racing.
  • 01-08-2008 12:09 In reply to

Re: gp2 buurman naar arden trust?

Goeie kandidaat! Bij Arden heb je de mogelijkheid om voorin mee te doen. Zou een topkans voor hem zijn.

• 01-08-2008 12:09 In reply to

mag-giver:

'Buurman in gesprek met Trust Team Arden'

Nou, daar sta ik van te kijken Stick out tongue

• 01-08-2008 17:11 In reply to

Van alle nederlandse talenten schat ik Yelmer toch het hoogst in, dus laten we het hopen!

• 01-08-2008 17:48 In reply to

Ferrari:

Van alle nederlandse talenten schat ik Yelmer toch het hoogst in, dus laten we het hopen!

Ja mee eens en hij heeft ook nog eens een heel goed sponsercontract. Bruins wordt dan wel door trust gesponsert maar denk dat ze met hem even wachten (hoop ik ) In deze klasse is een stoeltje ook al snel 1,5 miljoen euro dus als ik trust was zou ik yelmer zijn geld pakken. En meteen een goede rijder hij heeft goed greden in de RWS vorig jaar dus gewoon doen.

Hier foto met Bruins in de Arden, deze zal denk ik volgend jaar zwart wit worden net als die van Renger.

• 01-09-2008 17:16 In reply to

Tung naar Trident

Ho-Pin Tung verhuist naar Trident Racing

Ho-Pin Tung komt dit jaar wederom uit in de GP2-serie. De Nederlandse Chinees verruilt zijn vorige werkgever BCN Competicion voor Trident Racing, het team dat vorig jaar met Pastor Maldonado achter het stuur de race in Monaco wist te winnen. Tung rijdt zowel in de Asia Series als in het reguliere voorprogramma van de Europese Formule 1-races voor het team.

Ho-Pin Tung: “Ik heb vorig jaar ervaring kunnen opdoen en dat is in deze ultra competitieve klasse hard nodig. Dit jaar kan ik die ervaring in dienst stellen van een topteam en kan ik een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de auto en het team. Voor de ontwikkeling van mijn carrière is de overstap naar Trident opnieuw een belangrijke stap richting de Formule 1.”

Artikel geplaatst op: 9 januari 2008 om 16:08

(f1today.nl) 

• 01-09-2008 18:38 In reply to

Re: Tung naar Trident

Dit lijkt me wel een positieve stap voor Ho Pin. Ben benieuwd of hij voor de prijzen mee kan doen.

• 01-09-2008 18:43 In reply to

Jij leuk dat hij daar gaat rijden, hoop dat het goed met hem gaat. Vorig jaar liet hij zo af en toe leuke dingen zien, jammer alleen dat het meestal qwa eigen fout mis ging.

• 01-09-2008 22:21 In reply to

Dit is toch het team waar van der Drift toch voor had getest, en waar de teambaas nog zo lovend over hem was geweest? Hij wou er toch ook alles aan doen om van der Drift in te lijven bij zijn team?

• 01-10-2008 15:28 In reply to

Misschien heeft Tung's sponsorovereenkomst hier nog iets mee te maken? http://www.nu.nl/news/1385656/47/Ho-Pin_Tung_maakt_promotie.html

Fittipaldi die het Ho Pin zeker gunt!!

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 01-10-2008 19:04 In reply to

Fred van Putten zit momenteel in Dubai, waar hij voor het team van Cor Euser gaat meerijden in de 24 uursrace van komende vrijdag en zaterdag. Vanuit het emiraat laat hij weten dat er nog twee kandidaten zijn om het stoeltje naast de reeds gecontracteerde Sébastien Buemi op te vullen. ,,Het gaat tussen een Nederlander en een buitenlander’’, vertelt Van Putten.

buurman_quali_1
    Yelmer Buurman (2007) op Macau in actie in de Formule 3. Foto: Gargantini/F3 Euro Series

Yelmer Buurman
    Als we de naam Yelmer Buurman laten vallen, wil Van Putten wel bevestigen dat de 20-jarige piloot uit Ubbergen de bedoelde Nederlander is. ,,We hebben al eerder aangegeven graag een landgenoot in ons team te krijgen. Maar het gaat in de autosport ook om geld.’’ Wanneer de nieuwe Trust Team Arden-coureur gepresenteerd wordt? ,,Mocht het Yelmer worden, dan zal hij dat zelf bekend willen maken. Maar het zal in ieder geval op korte termijn zijn.’’

Bron  www.autosport.nl

• 01-11-2008 19:19 In reply to

Geen Nederlander naar Arden

Maar Adam Kahn uit Pakistan(bron=gpupdate.nl).

dat heeft "de sjaal" weer lekker geregeld dan! No

• 01-11-2008 20:56 In reply to

Re: Geen Nederlander naar Arden

Mmm, ik zie Yelmer toch graag GP2 doen, spreekt me meer aan dan FR3.5 maar goed, er schijnt nog een plan B in de GP2 te zijn.

• 01-12-2008 11:17 In reply to

Geen Nederlander naar Arden

Is nog niet zeker Kahn rijd het GP2 Azie Kampioenschap en is helemaal nietz eker van het gp2 algemeen verhaal.

daarvoor is Yelmer nog steeds in de running

Page 1 of 5 (96 items) 1 2 3 4 5 Next >