Christijan Albers Forum

Welkom op het officiƫle forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

Verschil tussen dieren en beesten

Last post 09-24-2008 13:33 by Iris. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-02-2008 16:41

Verschil tussen dieren en beesten

In Artis wonen dieren, de types in volgend artikel zijn beesten:

AMSTERDAM (ANP) - Indringers hebben in de nacht van zondag op maandag flessen gegooid naar slapende chimpansees in Artis. In het waterbassin van het buitenverblijf van publiekslieveling nijlpaard Tanja gooiden ze een stoel. De dieren bleven ongedeerd, maar raakten wel behoorlijk van slag. Dat maakte de Amsterdamse dierentuin dinsdag bekend.

Toen de beveiliging van Artis enkele jongeren betrapte, namen de jongens de benen. Tot nu toe ontbreekt van hen elk spoor. Volgens de politie vond in de betreffende nacht ook een ontgroening plaats van studentenverenigingen, meldde de dierentuin. Het is niet duidelijk of de indringers hierbij waren betrokken.Artis heeft aangifte gedaan.

De raddraaiers hebben verder planten vernield en terrasmeubilair verplaatst. De dierentuin zegt vooral onthutst te zijn over het leed dat de dieren is aangedaan.

Fittipaldi (die hier erg, erg kwaad om kan worden, stelletje &^(^&W#$#!!!!!Angry)

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 09-02-2008 18:05 In reply to

Re: Verschil tussen dieren en beesten

Sommige mensen zijn zooooo stoer Confused

Gooooooo Jags!!
  • 09-05-2008 11:11 In reply to

1 + 1 = voor mij nog steeds 2.

Die 'ontgroeningen' lijken nergens op. Mens- (en nu ook dier)onterend wat je moet uitspoken om 'erbij te horen'.

CA kicks ass!
  • 09-20-2008 12:22 In reply to

echt belachelijk!!Angry

Dag Kanjers...
  • 09-20-2008 14:54 In reply to

Lulu je hebt helemaal gelijk. Jammer dat je de rest niet verteld. In de afgelope weken zijn ook op de kinderboederij in Amsterdam een schaap en een varken afgaslacht. Gaat vermoedelijk om het vlees wat aan deze dieren zit, want alleen kop en ingewanden zijn gevonden van deze slachtovers.

Dit heeft natuurlijk niks te maken met studenten, zo als men vermoet met het verhaal in artis. Maar waar gaan we heen in nederland? Een ding weet ik wel, de ramedam is weer bezig. Maar ja dan begrijp ik het varken niet helemaal.

DUIFJERACING.NL Voor het gewone volk.

• 09-20-2008 16:56 In reply to

Walgelijk zonder meer, doch praten we hier uiteindelijk 'maar' over dieren. Ik maak me persoonlijk meer zorgen om wat er bijvoorbeeld de laatste week in Gouda gebeurd.

• 09-24-2008 13:33 In reply to

Ben ik niet helemaal met je eens..Embarrassed

Mensen kunnen zich (vaak) nog verweren, dieren dus niet.. en zeker niet als ze opgesloten zitten..

Dag Kanjers...
Page 1 of 1 (7 items)