Christijan Albers Forum

Welkom op het officiële forum van Christijan Albers!
Welcome to Christijan Albers Forum Sign in | Join | Help
in Search

De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Last post 12-16-2005 23:12 by BSR-Motorsport. 171 replies.
Page 1 of 9 (172 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 12-04-2005 19:53

De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien, Chris in zijn Midland bolide.
    Als ik het goed heb test Chris 9 en 10 december, Nicky zal 7 december achter het stuur kruipen en zullen er onder andere nog wat andere coureurs voor Midland testen.
    Kolles wil dat Chris meteen zijn eerste test met Midland volledig kan benutten en heeft er daarom voor gekozen dat hij de 9de en 10de achter het stuur zal kruipen om te verkomen dat Chris zijn test door allerlei kinderziektes verstoord wordt.
    Chris zal testen met de V8 motor terwijl er ook een bolide is die uitgerust zal worden met de V10 motor.

Ik zou het ook wel leuk vinden als je straks ziet dat Chris en Nicky goed samen gaan werken.

Nog wat feitjes over Midland.

De tub en de achtervleugel en wat kleine aerodynamische onderdelen zijn door Dallara ontwikkeld.
    Daarnaast is het aantal personeel vergroot ( er werken op dit moment 201 mensen bij Midland en dat wordt nog opgeschroeft naar zo'n 240) en hebben ze veel arbeid verricht om de fabriek effectiever te kunnen gebruiken.
    Er zijn een aantal engineers van andere teams aangetrokken en is de structeer verandert in het team om voor een betere samenwerking te zorgen.
    John McQuilliam is de ontwerper van de M16, die heeft de afgelopen 13 jaar voor Jordan gewerkt en de meeste Jordans ontworpen terwijl Simon Phillips hoofd van de aerodynamica is.
    Zijn wat kleine positieve punten die hopelijk de boel in de goede richting brengen.

• 12-04-2005 20:30 In reply to

Betreft: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

ik hoop dat er een positief  geluid komt tijdens de tests ze zijn in ieder geval goed bezig we zullen zien over een dag of 5
    in een leeg hoofd = plaats voor veel kennis
  • 12-05-2005 11:22 In reply to

Hopelijk gaat het inderdaad allemaal goed. Ik denk dat ze die Winkelhock, van Hooydonk en die Rus lekker op 7 en 8 december laten rijden, dat is toch allemaal niet zo boeiend.
  • 12-05-2005 11:29 In reply to

K kijk ernaar uit om Chris weer in zo'n auto te hebben. Laat m maar lekker veel rijden met die auto.
    Ben benieuwd hoe t gaat.

winnaars hebben altijd geluk......
  • 12-05-2005 11:56 In reply to

Re: Betreft: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Heb net gehoord dat Midland van 7 tm 15 december test, dus 8 dagen! Tiago Monteiro zal op de 8ste voor het eerst de nieuwe V8 testen

Daarnaast werd de livery van de nieuwe Midland truck onhuld:

De overalls krijgen dezelde kleur, dus Donker zilver!

• 12-05-2005 12:00 In reply to

Betreft: Re: Betreft: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Nog niet alles is nieuw Big Smile [:D]

Zie er wel goed uit.

• 12-05-2005 12:42 In reply to

Re: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

jep, dit is een mooie kleurstelling! dat is een voordeel dat je als nieuw team hebt, ik heb nooit begrepen waarom Toyota met zo'n lelijke bak is gaan racen!
  • 12-05-2005 13:02 In reply to

En ondanks dat Monteiro op de Fia-lijst staat is hij nog steeds niet bevestigd door de Midland leiding...

Vaag...

• 12-05-2005 16:19 In reply to

Lees net een berichtje op Formule1.info, gaat over dat Toyota zich zorgen maakt over gebruik van de V10 bij Toro Roso, maar het meest opvallende was deze quote: "Toyota maakt zich inderdaad zorgen. We hebben een klantenteam (Midland, red.) dat ons veel geld kost. En de kans bestaat dat we voor schut staan door het voordeel van de V10-motoren. Midland zal zeker in het nadeel zijn ten opzichte van Torro Rosso

Een klantenteam wat ons veel geld kost?, betekent dit dat Toyota veel geld in Midland inversteert?

• 12-05-2005 17:11 In reply to

Betreft: Re: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

RealCAchamp wrote:

Lees net een berichtje op Formule1.info, gaat over dat Toyota zich zorgen maakt over gebruik van de V10 bij Toro Roso, maar het meest opvallende was deze quote: "Toyota maakt zich inderdaad zorgen. We hebben een klantenteam (Midland, red.) dat ons veel geld kost. En de kans bestaat dat we voor schut staan door het voordeel van de V10-motoren. Midland zal zeker in het nadeel zijn ten opzichte van Torro Rosso

Een klantenteam wat ons veel geld kost?, betekent dit dat Toyota veel geld in Midland inversteert?

Idd vreemd... Lijkt me juist andersom, Midland betaald Toyota om met hun motoren te rijden.

Waarom zou Toyota overigens voor schut staan als STR sneller zou zijn dan Midland? Als STR sneller is dan Toyota, dan staat Toyota wél voor schut, maar anders toch niet?

When the flag drops, the bullshit stops!
  • 12-05-2005 17:19 In reply to

formule_rene wrote:
     RealCAchamp wrote:

Idd vreemd... Lijkt me juist andersom, Midland betaald Toyota om met hun motoren te rijden.

Waarom zou Toyota overigens voor schut staan als STR sneller zou zijn dan Midland? Als STR sneller is dan Toyota, dan staat Toyota wél voor schut, maar anders toch niet?

Toch goed van 1 site met zo'n melding dat er vele zich iets van laten horen.
    Zit ollie hierachter?

• 12-05-2005 17:22 In reply to

mag-giver wrote:
    Toch goed van 1 site met zo'n melding dat er vele zich iets van laten horen.

Tongue Tied [:S] die zin snap ik niet....

When the flag drops, the bullshit stops!
  • 12-05-2005 17:46 In reply to

Chris gaat zelfs 3 dagen testen.

http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8072

Staat hier trouwens ook waarom Monteiro ook op de FIA lijst staat.

• 12-05-2005 18:09 In reply to

als ik een beetje tussen de regels doorlees, lijkt het wel of nog helemaal niet zeker is dat Chris wel aan de start gaat staan in Bahrein. Ook een opmerking in het voorwoord van de laatste Racereport suggereert iets dergelijks. Ach... ik zal me wel weer druk maken om nix...
  • 12-05-2005 18:12 In reply to

Raubaht wrote:
    als ik een beetje tussen de regels doorlees, lijkt het wel of nog helemaal niet zeker is dat Chris wel aan de start gaat staan in Bahrein. Ook een opmerking in het voorwoord van de laatste Racereport suggereert iets dergelijks. Ach... ik zal me wel weer druk maken om nix...

Denk t niet, want mensen van MF1 zijn al wel met Chris naar officiële dingen geweest, dus k denk niet dat we ons daar druk over moeten maken.

• 12-05-2005 18:37 In reply to

Re: Betreft: Re: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

http://www.circuitodejerez.com/cgi/noticias/nprensa383.pdf

Chris staat op 9,10 en 11 ingedeeld
    Midland test dus 5 dagen, waar Ferrari en Toyota 8 dagen testen en Redbull 3 dagen, Williams 6 etc (Robert staat trouwens niet ingedeeld bij Redbull, daar zullen Klien en Coulthard testen)

• 12-05-2005 19:47 In reply to

Raubaht wrote:

Je maakt je inderdaad druk im niks, als je goed leest begint de zin met de naam van Monteiro en dat wordt aangenomen dat hij in Bahrein aan de start staat.

Winning is driving as slow as possible but staying ahead of the rest.
    www.emersonfittipaldi.com
  • 12-05-2005 21:38 In reply to

Betreft: Re: Betreft: Re: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

RealCAchamp wrote:

http://www.circuitodejerez.com/cgi/noticias/nprensa383.pdf

(Robert staat trouwens niet ingedeeld bij Redbull, daar zullen Klien en Coulthard testen)

Dat zegt niks, want M. Schumacher staat ook niet ingedeeld bij Ferrari, terwijl hij wel degelijk zal rijden in Jerez.

Waar komt het verhaal van een aantal posts hierboven vandaan dat Midland t/m de 15e zou testen?

[EDIT]

Overigens is de 11e december een Bridgestone natweer test en de 17e en 18e december een Michelin natweer test. Dan wordt de baan dus onder water gezet.

• 12-05-2005 21:47 In reply to

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: De eerste meters van Chris bij Midland (testweek)

Verkeerd door gekregen, het is dus 7 t/m 11 inplaats van 15
  • 12-06-2005 14:05 In reply to

Raubaht wrote:
    als ik een beetje tussen de regels doorlees, lijkt het wel of nog helemaal niet zeker is dat Chris wel aan de start gaat staan in Bahrein. Ook een opmerking in het voorwoord van de laatste Racereport suggereert iets dergelijks. Ach... ik zal me wel weer druk maken om nix...

"Ook het feit dat zowel Monteiro als Albers naar alle waarschijnlijkheid drie dagen gaat testen wijst erop dat het nagenoeg zeker is dat hij ook in Bahrein aan de start zal staan namens Midland."

Welke regels probeer jij in vredesnaam doorheen te lezen. Is het op vloeipapier gedrukt?

Jij leest niet tussen regels door, je voegt zelf nieuwe regels toe met je suggestieve "ook een opmerking in Robert Report ...suggereert iets dergelijks...

Er ligt hier een schijnbaar onbeheerde plastic tas. Ik geloof dat ik iets hoor tikken en er liep net ook een man voorbij die vreemd gekleed was. Ik wil natuurlijk niets suggereren of paniek veroorzaken, maar............

Heb je vleugels nodig om omhoog te vallen?
Page 1 of 9 (172 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »